Wat je even kwijt wil #37

Jouw ontbijt klinkt steeds smakelijker…

9 likes

Er komt vaak gewoon haar op, is mijn ervaring! En dan eet ik het niet meer haha, heb nu iig geen haar waargenomen, maar misschien wel een klein verkleurd plekje? Kwark is al zuur he :no_mouth:. Klonterig was het iig niet

@Huismus dit was het laatste beetje! Zit nog steeds te strugglen, maar wil het niet weggooien hahahahaha. Ohmy ik ben echt een debiel

Vriend moet vandaag op locatie zijn voor werk dus ik heb eeeeindelijk weer een dag het huis voor mezelf! Ben de dag begonnen met een lekker uitgebreide douche inclusief lush shower bomb. Nu nog een paar uur mijn series kijken en uitgebreid koken voor vanavond.

9 likes

Iemand zei op dit forum ooit iets over een extensie die sites blokkeert waar je niet op mag kijken tegen afleiding. Weet iemand hoe het heet? Als ik nu niet alles blokkeer tot vanavond, incl. forum, ga ik echt in de problemen raken… :roll_eyes:

Vandaag heb ik besloten dat ik écht moet leren assertiever te worden, kent iemand in de buurt van Amsterdam/Utrecht een goede assertiviteitstraining of weerbaarheidstraining?

1 like

Cold Turkey gebruik ik

1 like

Chips als ontbijt
Heuj!
Chocoladebroodjes als tweede ontbijt
Heuj!

15 likes

thanks!

Ik was net even wat dingen aan het opruimen en zette een koffer aan de kant. Vind het zo kut dat ik die wss dit jaar niet ga gebruiken :sob:

2 likes

Ik ben pas net 20 minuten wakker en ook nog geen zin om op te staan…

Ik ben met mijn pa door de auto wasstraat gegaan, maar hij vind mijn auto niet schoon genoeg. Dus hij gaat nu klagen en ik zit zo achter het stuur :no_mouth:. We mogen nu gewoon nog een keer, geneer me dood. Viel reuze mee.

14 likes

Ahhw ik zie helemaal voor me hoe die man de tijd van zn leven heeft met die geluidjes erin zetten.

13 likes

Lig heerlijk op mijn balkon in het zonnetje.

3 likes

Ik heb bijna mijn schuld afbetaald en nu al zin in het geld wat ik maandelijks ga overhouden en de fles champagne die ik ga kopen.

46 likes

Kan je dit niet rapporteren of iets?

Ik zit een beetje te kijken naar brievenbuscadeautjes en daar zie ik dit voorbij komen:

image

Wat moet ik me voorstellen bij bizarre basilicum? Scherpe tanden? :rofl:

2 likes

Ik hoef maar twee dagen te werken deze week en ik heb zo geen zin. Ik overweeg binnenkort een week vrij te nemen, maar waarschijnlijk verveel ik me dan supererg. En ik wil mijn dagen bewaren voor als we ooit nog weg mogen, maar dan moet ik dus meteen vier weken weg omdat ik er nog zoveel over heb en ik verwacht dat het de komende tijd niet gaat gebeuren.

3 likes

je hebt ook deze!

ik heb net dit gedownload:

en ik baal stiekem want ik wandel al 2 maanden bijna elke dag, en nu moet ik dus soort van ‘opnieuw’ beginnen

4 likes

ik heb al een crush op haar sinds de perfecte glitteroogschaduw:

love die video dus ook!!!

25 likes