Wat je even kwijt wil #37

He daar heb ik ook een variant van liggen!

Dus ze konden geen betere alliteratie vinden denk ik

Vanavond patat eten met de smoes #supportyourlocals :star_struck:

@grace dit is fantastisch, ook echt goeie discoverlichting

2 likes

Ze heeft blijkbaar 5 zonen en ziet er inderdaad echt supergoed uit. Wauw!

2 likes

@grace ah wat een heerlijk gezinsleven daar zeg, leuk om daar zo een inkijkje in te krijgen

1 like

Ik heb zoveel geluk, he. Ik was even snel een boodschap doen en mijn fiets stond niet goed. De stadswacht kwam ‘m ophalen om naar het fietsdepot te brengen. Het was allemaal een beetje onduidelijk, want er stonden veel fietsen en scooters verkeerd. We kregen allemaal een preek. Ik voelde mij echt een klein kind dat een snoepje had gestolen. Ik moet dat ook gewoon niet meer doen.

1 like

Ha, ja dat snap ik wel ook wel, maar ik houd wel van die gezinschaos. Lijkt me echt heerlijk dat later ook te hebben!

Oh ja, ik vond (en vind) haar zooooo knap. En dan ook nog met dat heerlijke accent als ze zingt :heart_eyes:

2 likes

Ben vandaag zo moe. Zonder reden want ik heb een volle nacht geslapen. Maar kan daardoor slecht focussen op taken.

Ben altijd een beetje verdrietig als ik mijn 2 kopjes koffie voor de dag op heb en weer tot morgen moet wachten :((((

16 likes

Waarom maar 2 dan?

Maak er een feestje van. Zo’n fijn gevoel is dat!

1 like

Ja, dat heb ik ook :frowning: En in het weekend is het een feestje, van dan mag ik van mezelf na het eten weer een kopje koffie

@Lemongrab Ik omdat ik mijn caffeineiname wil beperken en merk dat als ik teveel koffie drink ik slechter slaap

5 likes

Ik kwam per ongeluk uit op albums van Britney Spears en was echt vergeten hoe chill die muziek is.

9 likes

ik mis m’n huisgenoten een beetje (tijdelijk bij m’n ouders ivm corona) dus wil ze een pakket sturen maar weet niet wat haha… drank is risky, bang dat het kapot gaat

Ik moet ineens denken aan de vorige x dat het hier over Grieks eten ging. Toen heb ik 3/4 dagen grieks gegeten en ben ik een avond nog naar de winkel gegaan om ijskoffie te halen anderd was het niet compleet…

3 likes

Ik ben pas verhuisd en aanstaande vrijdag zou mijn bank geleverd worden, maar die afspraak kan écht écht écht niet doorgaan. Maar nu heb ik het bedrijf al sinds afgelopen week meerdere malen proberen te bellen om de afspraak te verzetten, maar er wordt telkens niet opgenomen? Terwijl ik gewoon het nummer bel wat op de website staat en de tijd nu wel echt begint te dringen. Ga ze nu voor de zekerheid ook maar eens mailen met dit probleem voordat ze vrijdag met bank en al voor de deur staan en ik hem niet kan aannemen. Hoop dat ze dat nog op tijd lezen maar vrees echt het ergste…

Heb een percolator dus ze zijn behoorlijk sterk, raak soms een beetje opgefokt van meer kopjes. En m’n tanden worden met meer ook een beetje geel geloof ik :frowning:

Deze werkdag duurt echt eindeloos nondeju :sob:

2 likes

Een 1-p filter kopen en dan alsnog meer koffie drinken, maar dan geen percolator koffie.
Mijn droom is echt om continue koffie te blijven drinken maar de koffie die ik lekker vind is duur en ik ben er te arm voor :frowning:

Side verhaal trouwens, mijn vader heeft een heel fancy koffie machine die je in kan stellen en die zet gewoon elk uur een kop koffie voor mijn vader, dus die drinkt ook cappucino aan de lopende band. Zodra de ene op is staat er alweer een andere klaar, lijkt me echt heerlijk. Ik kan mijn vriend vragen dit voor me te doen maar dat is niet hetzelfde idee, iets te veel slaaf, iets te weinig technologie

13 likes

ik heb werkelijk geen idee welke het is maar ik heb ook een profiel op de machine dus kan in theorie vanuit mijn huis koffie maken in mijn vaders huis, op 250km afstand. Echt heel jammer dat ik die koffie dan alsnog niet kan drinken (maar ik vind dat mijn filter apparaat toch lekkerdere koffie maakt)