Oh ja, ik vond (en vind) haar zooooo knap. En dan ook nog met dat heerlijke accent als ze zingt 
Ben vandaag zo moe. Zonder reden want ik heb een volle nacht geslapen. Maar kan daardoor slecht focussen op taken.
Ben altijd een beetje verdrietig als ik mijn 2 kopjes koffie voor de dag op heb en weer tot morgen moet wachten :((((
Waarom maar 2 dan?
Maak er een feestje van. Zo’n fijn gevoel is dat!
Ja, dat heb ik ook
En in het weekend is het een feestje, van dan mag ik van mezelf na het eten weer een kopje koffie
@Lemongrab Ik omdat ik mijn caffeineiname wil beperken en merk dat als ik teveel koffie drink ik slechter slaap
Ik kwam per ongeluk uit op albums van Britney Spears en was echt vergeten hoe chill die muziek is.
ik mis m’n huisgenoten een beetje (tijdelijk bij m’n ouders ivm corona) dus wil ze een pakket sturen maar weet niet wat haha… drank is risky, bang dat het kapot gaat
Ik moet ineens denken aan de vorige x dat het hier over Grieks eten ging. Toen heb ik 3/4 dagen grieks gegeten en ben ik een avond nog naar de winkel gegaan om ijskoffie te halen anderd was het niet compleet…
Ik ben pas verhuisd en aanstaande vrijdag zou mijn bank geleverd worden, maar die afspraak kan écht écht écht niet doorgaan. Maar nu heb ik het bedrijf al sinds afgelopen week meerdere malen proberen te bellen om de afspraak te verzetten, maar er wordt telkens niet opgenomen? Terwijl ik gewoon het nummer bel wat op de website staat en de tijd nu wel echt begint te dringen. Ga ze nu voor de zekerheid ook maar eens mailen met dit probleem voordat ze vrijdag met bank en al voor de deur staan en ik hem niet kan aannemen. Hoop dat ze dat nog op tijd lezen maar vrees echt het ergste…
Heb een percolator dus ze zijn behoorlijk sterk, raak soms een beetje opgefokt van meer kopjes. En m’n tanden worden met meer ook een beetje geel geloof ik 
Deze werkdag duurt echt eindeloos nondeju 
Een 1-p filter kopen en dan alsnog meer koffie drinken, maar dan geen percolator koffie.
Mijn droom is echt om continue koffie te blijven drinken maar de koffie die ik lekker vind is duur en ik ben er te arm voor 
Side verhaal trouwens, mijn vader heeft een heel fancy koffie machine die je in kan stellen en die zet gewoon elk uur een kop koffie voor mijn vader, dus die drinkt ook cappucino aan de lopende band. Zodra de ene op is staat er alweer een andere klaar, lijkt me echt heerlijk. Ik kan mijn vriend vragen dit voor me te doen maar dat is niet hetzelfde idee, iets te veel slaaf, iets te weinig technologie
ik heb werkelijk geen idee welke het is maar ik heb ook een profiel op de machine dus kan in theorie vanuit mijn huis koffie maken in mijn vaders huis, op 250km afstand. Echt heel jammer dat ik die koffie dan alsnog niet kan drinken (maar ik vind dat mijn filter apparaat toch lekkerdere koffie maakt)
Ik woon boven een kinderdagverblijf en zit op het balkon terwijl zij buiten aan het spelen zijn. Zoveel respect voor de leiding dat ze die koters de hele dag kunnen entertainen. Constant enthousiast moeten zijn over modderkoekjes en kinderen die op één been kunnen staan en lelijke tekeningen. Een leidster heeft het volgens mij helemaal gehad met deze dag, zou bijna een fles wijn in een emmer naar beneden laten zakken
hahaha ja er moet wel een kopje onder! Maar omdat die man (mijn vader) toch permanent koffie drinkt, staat er ook altijd een mok onder, dus het gaat nooit fout. Hij rouleert gewoon
Wilde even gezond doen dus ik heb alvast voor het weekend alleen maar gezonde dingen en groente en fruit gekocht en geen wijn maar ben er nu al een beetje nukkig om. Maar ik moet echt even normaal doen. Dus ik leg hierbij mezelf een restrictie op om niet alsnog naar de supermarkt te gaan een dezer dagen.
Holy shitballs wat heeft die Snollebollekes dude een ontzettende rotkop.
Onuitstaanbaar gewoon.
Voor mijn werk moeten klanten mij documenten mailen. Nu open ik net een bijlage en zit daar een glitterplaatje in
Vind het heel lief dat ze mij een fijne dag wenst, maar heb toch echt het contract nodig hahahahah
Ik dacht ik heb vanmiddag niks te doen dus ik ga 'n wandeling maken. 8km verder en ik kwam strompelend thuis met 4 blaren maar goed, was leuk was mooi. Maar was vooral pijnlijk