Wat je even kwijt wil #37

Wat chill, daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ben bang dat het bij mij geen muis is maar een rat of zelfs een steenmarter, het is echt een groot beest. Maar misschien werkt het daarvoor ook wel. Dank je voor de tip!

Ik zit nu in de wachtkamer, hoelaat moet jij?
Ben zenuwachtig, en als ik zenuwachtig ben moet ik altijd poepen😂

4 likes

Ja die zijn ook heel gevoelig voor geluid inderdaad!

1 like

Heeft iemand hier een goed recept voor hummus?

Ik! Haha misschien ga ik wel weer meedoen vrijdag :cool:

1 like

@grace heeft een tijdje geleden een hele goeie gedeeld!

2 likes

Ik heb het gehad! Viel me duizend procent mee.

Ja ik zat ook rondjes te lopen door die wachtkamer hahaha

Hoe is het bij jou gegaan??

1 like

Laatst werd ook Vila Felderhof herhaald met Pim en Connie Witteman (vroeger: Breukhoven). Dus die staat ook weer op NPO Start.

1 like

Ik ga zondag mijn moeder weer zien na enkele maanden, normaal gesproken zie ik haar sowieso wekelijks. Ik heb mij best schuldig gevoeld over het feit dat ik haar niet eens zo miste? Maar ik ben nu wel echt blij dat ik haar zondag weer zie. :partying_face:

11 likes

Ik krijg mijn salaris altijd uitbetaald nadat de maand voorbij is, vanwege 0-uren contract, maar het is nu al 7 mei en ik heb nog steeds niks ontvangen :confused:

Vind dit heel raar van die meid

Ik ben bang voor je dat je geflest wordt

Echt super lekker in pyjama! Ik doe nu de laatste weken op vrijdag ‘Super casual friday’ dan mag ik van mijzelf iets langer blijven liggen (normaal sta ik wat eerder op om rondje te lopen) en werk ik lekker de hele dag in pyjama. En aangezien ik vandaag al een uur heb gewandeld, rot ik lekker in mijn pyjama tot aan het einde van de werkdag denk ik. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik snap ook niet waarom je niet weet wanneer je iets gaat versturen? Ik ben zelf ook mega druk op het moment maar kan nog wel zeggen dat ik na volgende maandag weer tijd heb ivm een deadline en m dan ga versturen ofzo

Ik ben pannenkoeken aan het bakken! Jij?

9 likes

Ja hier viel het ook echt mee, voelde er helemaal niks van.

1 like

Gadverdamme, ik voel me echt even zo waardeloos vandaag. Alsof ik niets kan en voorstel. Komt ook niets uit mijn handen voor werk vandaag.

Heb de grijze via Bol! Mét spel! Kreeg een melding van Pepper, op aanraden van iemand hier. Helemaaaaaal gelukkig :joy::two_hearts:

1 like

Ben m’n MacBook Air aan het verkopen op marktplaats. Krijg ik een bod wat ik wil accepteren begint die chick over gelijk oversteken en wilt het mij wel even uitleggen. Zeg dat ik weet hoe het werkt en maak er een aan via marktplaats en nu is het dood stil vanaf die kant en zie ik net dat ze haar bod heeft terug getrokken.

Al sinds haar geboorte probeer ik mijn nichtje te laten bonden met mijn poes. Ze is nu 1,5. Daarnet heeft ze voor het eerst brokjes gegooid en heeft de poes ze ook op. Maar
 Er is iets misgegaan: nichtje probeerde een brokje terug te pakken, poes stond dat niet toe en nu heeft nichtje een heel klein krasje op haar mini-handje waar je een beetje bloed op komt.

1. Ik ben verdrietig. Ik wil dat het gewoon goed gaat tussen ze.
  2. Ik schaam me en weet nog niet of ik tegen m’n zusje moet zeggen dat die kras van de poes komt, want de poes heeft al een slecht imago binnen het gezin.

(Eigenlijk wilde ik het in het opbiechttopic zetten maar aangezien het om een klein krasje gaat denk ik dat het niet indrukwekkend genoeg is.)

4 likes

Gekke mensjes allemaal :joy:

1 like