Oee oplichterrrrr. Misschien een ongevraagde tip maar wellicht via Tweakers proberen te verkopen?
Misschien een goede, niet aan gedacht
Een kras van een kat kan gevaarlijk zijn. Dus zou het wel zeggen.
Mijn zusje is hier voor het eerst in mijn nieuwe huis heb haar sinds corona 2 x kort gezien en nu de hele samen thuiswerken (zij huiswerk, ik huiswerk maken voor mijn klas haha)
Ik vraag me af of het te koud is om op een veldje te gaan liggen. Mogelijk in de wind.
Huh hoe dan? Van een klein krasje krijg je geen hondsdolheid ofzo.
Ik zit nu aan de keukentafel klaar om een tentamen te maken. Zo vreemd op deze manier.
Is hij nu weer helemaal de oude (jonge)?
Oh oh oh, ik had het huis weer eens vol rook. Thank god het brandalarm niet afgegaan.
Ik had broodjes in het broodrooster gedaan, maar ik vond ze nog niet genoeg kleur hebben, dus ik deed ze nog even iets langer. En toen ging ik weer even forummen.
Waarom ben ik zo hahaha. Alle deuren en ramen maar open.
Okay, ik zeg alleen dat het gevaarlijk KAN zijn en IK het wel zou zeggen tegen de ouders van de baby zodat zij er op kunnen letten.
Ik ken iemand en die was gekrast door een binnenkat, geen diepe wond had maar waarbij het wel ging ontsteken en uiteindelijk met spoed naar het ziekenhuis moest. Daarom zou ik de ouders gewoon op de hoogte brengen hoe de baby aan de kras komt.
Haha kut, ik verwacht vandaag een kneusjesbox met GLS. Eens kijken hoe dit bezorgd gaat worden dan.
Oh wow. Thanks voor het meedenken allemaal. Ik was sowieso van plan het maar gewoon te zeggen, maar nu helemaal, wil natuurlijk geen enkel risico lopen.
Ja die wilde dus een valse link sturen om je te scammen. Heb ik ook bijna gehad, stomme mensen.
Het komt vast goed hoor. Ik bedoel het niet heftig maar omdat het toch om iemands anders baby gaat, zou ik het zekere nemen
Ik was hier ooit fan van. Nu kleed ik me alleen maar om zodat de mensen in de supermarkt niet judgen als ik 8 weken hetzelfde aan wil.
Ik zat net in mijn lunchpauze even op een bankje in een park. Komt er een man aan, gaat hij praktisch naast me zitten en zijn lunch uitpakken.
Ik zei āMeneer, dit is geen anderhalve meter!ā. Zegt hij dat ik maar even op moet schuivenā¦??
Ik ben tegen hem uitgevallen en daarna zelf maar weggelopen, omdat ik zin had zijn soep over zijn hoofd te gooien. Mijn ervaring tot nu toe was dat iedereen zo goed afstand houdt (ja, ik heb blijkbaar geluk), maar deze vent⦠Kan me dat tomatenverhaal ineens wel beter voorstellen.
Als hij tomatensoep had was het nog leuker geweest als je het had gedaan. hahaha.
Nee I know! Het was geen leuke informatie, maar wel hele nuttige want ik had dit nooit geweten. Dus thanks!
Inmiddels mān zusje gesproken, die deed er luchtig over en houdt het in de gaten.
Dit was overigens waar ik op hoopte qua katten/kinderen combinatie.
Over een ruime week is mijn laatste werkdag en afhankelijk van Rona, ga ik of kort daarna een super toffe baan beginnen of ik ga profiteren om in deze maanden versneld mijn thesis te schrijven.
Either way, heb er zin in! Kan nu al uitkijken naar elke dag uitslapen en series bingewatchen, haha