Wat je even kwijt wil #37

Ik wil al een tijd graag bloedprikken om verschillende redenen, een paar dingen uitsluiten en geruststelling. Maar mijn huisarts laat het gewoon niet toe :sob: pfff

Ik snap die kat helemaal, zou ook zo reageren als iemand mijn eten kwam :innocent:
(En volgens mij zijn er maar heel weinig katten die kleine kinderen leuk vinden. Tenminste dat zie ik bij mijn vriendinnen. Dus dat ligt niet aan je kat. Je kat is namelijk fanatisch!)

3 likes

Deze kat is dood en ze hebben nu een nieuwe, die is ook al zooooo lief met die kinderen. Heb laatst die instagram gevonden en huilend filmpjes gekeken omdat ik hoop dat mijn kat ook zo wordt met kinderen.

2 likes

Ik ging vanochtend een PostNL pakket ophalen bij de Gamma en er werkt zo’n jongen die altijd zodra ik m’n achternaam, straat en huisnummer geef en hij het pakket al gevonden heeft, vraagt of ik m’n adres en postcode ter verificatie kan geven. Dus hardop alles kan opnoemen. Dit terwijl ik al m’n achternaam, straat plus huisnummer gezegd heb en weet dat ik het pakket bij de Gamma dien op te halen. Het maakt ook niet uit of het PostNL systeem (die weegschaal) om ID controle vraagt, hij vraagt dit iedere keer. Dit doet hij bij mensen die voor mij zijn niet. (Er kwam iemand een pakket ophalen dat op een andere naam stond en dat gaf hij gewoon mee zonder vragen te stellen).

Ik besloot er dit keer wat van te zeggen omdat me dit alleen gebeurt als hij er staat en niemand van de andere Gamma medewerkers dit ooit aan me gevraagd heeft. Ik kom daar ondertussen zo vaak in een maand dat bepaalde medewerkers m’n achternaam ondertussen al onthouden hebben. Dus ik weet dat dit niet de normale gang van zaken is daar.

Zegt hij doodleuk dat dit dus echt de normale gang van zaken is en dat dit is hoe hij z’n werk doet. Echt op een denigrerende manier. Ik antwoordde dat alleen hij dat doet, dat ik hem genoeg informatie heb gegeven dat aantoont dat het pakket van mij is en als hij het echt niet vertrouwde, hij ook gewoon om m’n ID had kunnen vragen, ook al vroeg dat PostNL systeem er niet om.

Hij bleef maar vervelend doen, dus ik ben maar weggelopen. Ook omdat er een rij achter me stond. Maar ik voel me zo kut van binnen omdat ik besloot om er wat van te zeggen en ik me hier niet beter door ben gaan voelen. Het was alleen echt slecht voor m’n zelfvertrouwen.

6 likes

Ik had net een banaan gepeld voor in mijn smoothie. Stond die smoothie te blenden en kreeg ineens het gevoel dat er iets niet klopte. Banaan bleek in de kliko te liggen en de schil in de smoothie :thumbsup:

95 likes

Ahw m’n broertje heeft 3 weken binnen gezeten omdat hij aan het hoesten was. Ik heb hem steeds wat boodschappen enzo gebracht in die tijd. Vandaag is de eerste dag dat hij weer buiten is, appt 'ie me “zal ik voor ons koken vanavond? We kunnen wel op afstand bij mij eten denk ik”.
Ben helemaal ontroerd dat dat het eerste is wat hij wil doen nu hij weer vrijelijk door de wereld kan bewegen

53 likes

Meestal staat er maar één persoon. Maar je hebt gelijk, voortaan doe ik gewoon alsof m’n neus bloedt bij 'm.

haha nou mijn man en ik gingen vandaag tijdens onze lunchpauze buiten wandelen. En ik zat al om mij heen te kijken dat iedereen wel netjes/leuk gekleed is, op dat zelfde moment zei mijn man wij lopen er echt als sloebers bij. Hahhaa, wij gaan dus in onze joggingsbroek en dan gewoon een lelijke vest naar buiten, terwijl we dus iedereen in leuke shirtjes, jurkjes, korte broeken enz. zagen.

Dus ik vroeg nog aan hem, maar denk je dat iedereen zo netjes in huis zit dan? Dat is toch totaal niet comfortabel? Of kleed je dan gewoon in een leukere outfit als je naar buiten gaat?

6 likes

Ik had de middag vrij. Dus ik had de Sims opgestart om te spelen en ondertussen Spotify te luisteren.

Ik heb nu precies 2 uren meegezongen en gedanst met mn favoriete nummers en 0 uren Sims gespeeld.

6 likes

Niemand hier hun Thuisbezorgd aan haar Paypal gekoppeld toch? Zo ja, gelijk eraf halen. Vriendin van mij haar vriend is al 350 euro kwijt door een hack.

https://www.ad.nl/tech/thuisbezorgd-gebruikers-melden-ongeoorloofde-bestellingen-door-accountinbraken~a98170e1/

3 likes

Ik werkte voor corona ook altijd al thuis. 95% van de tijd kleed ik me wel gewoon aan omdat ik mij dan productiever voel. Als ik in joggingbroek werk dan kleed ik me wel ff om voor ik mijn bestellingen weg breng. Dan voel ik me toch net ff wat chiller. Terwijl in het weekend ga ik wel gewoon in joggingbroek boodschappen doen.

3 likes

Ik kleed mij in de ochtend wel om van pyjama naar joggingsbroek :sweat_smile:

Maar ik heb mij voorgenomen om morgen als ik naar buiten ga tijdens de lunch om een leukere outfit aan te trekken.

1 like

Ja voor mij voelt dat een soort chiller om in een leuk outfit de deur uit te gaan. Zit alsnog tussen mijn oren maar vooral nu het zonnetje weer schijnt loop ik toch een stuk lekkerder over straat in een leuke rok of jurkje. Dan dat ik gehaast in mijn joggingbroek de supermarkt in ren

1 like

Toen ik thuiswerkte had ik 2 chill outfits en 1 casual outfit die ik bijv op mijn vrije dag naar de supermarkt droeg. Nu moet ik weer naar kantoor en moet ik me weer fatsoenlijk aankleden pff.

1 like

Nja ik heb aardig wat kleren die comfi doch sexy zijn maar ik had vanochtend een spijkerbroek en blousje aam naar de winkel en heb die thuis weer uitgedaan hahaha.

Hahah ik moet volgende week idd weer 5 dagen werken en dat voelt echt als een oneindige week. Gelukkig maak ik het die week erna weer goed met 2 hele dagen werken🤓

1 like

Ik verwissel zelf wel even mijn chillkleren voor ‘gewone’ kleren als ik even ga wandelen o.i.d.

1 like

Een collega van mij stuurde net een naaktfoto in de groepsapp en allemaal spamlinken en rare berichten, zei die net huh, ik heb mn telefoon niet eens aangeraakt

Echt heel raar eng en bizar

Een naaktfoto van zichzelf? :scream:

Nee van een vrouw, ik ken haar niet verder, is wel echt een ‘mooie’ foto van een fotoshoot ofzo

1 like