Wat je even kwijt wil #37

Ik heb net mijn arm verdraaid om vanaf bed mijn oplader te pakken. Nu doet mijn elleboog zo’n pijn :confounded: was ik maar niet zo lui en pakte ik hem normaal

Ja ja, ik heb mij enigzins omgekleed naar een outfit dat geen full on chill outfit is!

1 like

Een George Michael look.

1 like

Knuffel :heart:

Ik snap hoe je je voelt. Ik heb ook slecht contact met mijn moeder. Ze stuurde mij deze week een email met een mededeling met daaronder met vriendelijke groet, voornaam achternaam.
Toen realiseerde ik mij pas hoe ver we van elkaar afstaan en ze mij meer ziet als een vage kennis

:persevere: wat naar voor je, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Succes met je gesprek vandaag!

Dat geweldige moment wanneer je telefoon uit je handen valt. Je in de lucht grabbelt om hem te vangen en het daarbij voor elkaar krijgt om per ongeluk een tindermatch van vijf jaar geleden te bellen :+1:t3:. Wel goede reminder dat ik mijn contactenlijst nodig moet opschonen.

49 likes

Ik schrok me net rot.
Wil ik een washandje uit de linnenkast halen komt opeens een armpje naar buiten.
Zit mijn ene kat daar al een paar uur te chillen op een paar badhanddoeken :laugh:

67 likes

Heftig @macaron, hoop dat je gesprek vandaag goed gaat en je vandaag op wat leuks kan focussen!

Gelijk even contacten opgeschoond :smile: thanks

Heb echttt geen zin om te werken, de zon lonkt :sob: en voel me net een kind op de dag voor sinterklaas want zie morgen na maanden eindelijk m’n moeder weer :heart:

Edit: sorry, zie dat dit in schril contrast staat met sommige berichten hierboven. Dikke knuffel voor de mensen die een mama in hun leven (fysiek of ‘mentaal’) moeten missen :heart:

6 likes

Ik zie dr vandaag zo leuk uit. Rok ,blousje , nep sproeten alles! En wat ga ik doen… naar de lidl.

45 likes

Hahaha graag gedaan. Ik kreeg natuurlijk een appje met Heeyy je belde. En dan moet je zo kut gaan uitleggen dat het per ongeluk was en je helemaal niet zit te wachten op een gesprek.

3 likes

Ik wist gisteren niet meer welke fiets van mij was.

Het hangt in de lucht :wink:

1 like

Er begon na een tijdje een lampje te branden dat ik vorig jaar een nieuwe fiets had gekocht. :bulb:
Ik ging op zoek naar een donkerblauwe/grijzige damesfiets maar heb nu een sportieve mintygroene fiets :upside_down_face:

5 likes

Je weet dat je nauwelijks met data hebt gewerkt als je een armoedige excel-bestand open hebt staan met de cijfers van studenten en je het eindcijfer uit je hoofd berekent. :joy:

3 likes

Ik ben nu al klaar haha maar bedankt voor het aanbod. Anderzijds is hoofdrekenen ook wel goed voor mij :stuck_out_tongue:
(Ik kan zelf niet verder dan met excel van iets het gemiddelde berekenen :P)

Nou wie weet kom je wel de man van je dromen tegen terwijl je een fles azijn pakt voor je tzatziki!!!

4 likes

Ik las ooit op reddit een heel verhaal van iemand die vaak paniekaanvallen etc. had en voor alles dan spread-sheets maakte en dan wel gewoon kon functioneren.

2 likes

Ik heb al zo weinig te doen op werk maar dit weer helpt echt niet om het kleine beetje werk dat ik heb wel te doen

Ik bewonder deze fleeken voor de Lid.l attitude. In huis fleeken wordt toch saai op een gegeven moment😂

1 like