Ik schrok me net rot.
Wil ik een washandje uit de linnenkast halen komt opeens een armpje naar buiten.
Zit mijn ene kat daar al een paar uur te chillen op een paar badhanddoeken
Gelijk even contacten opgeschoond thanks
Heb echttt geen zin om te werken, de zon lonkt en voel me net een kind op de dag voor sinterklaas want zie morgen na maanden eindelijk mān moeder weer
Edit: sorry, zie dat dit in schril contrast staat met sommige berichten hierboven. Dikke knuffel voor de mensen die een mama in hun leven (fysiek of āmentaalā) moeten missen
Ik zie dr vandaag zo leuk uit. Rok ,blousje , nep sproeten alles! En wat ga ik doen⦠naar de lidl.
Hahaha graag gedaan. Ik kreeg natuurlijk een appje met Heeyy je belde. En dan moet je zo kut gaan uitleggen dat het per ongeluk was en je helemaal niet zit te wachten op een gesprek.
Ik wist gisteren niet meer welke fiets van mij was.
Het hangt in de lucht
Er begon na een tijdje een lampje te branden dat ik vorig jaar een nieuwe fiets had gekocht.
Ik ging op zoek naar een donkerblauwe/grijzige damesfiets maar heb nu een sportieve mintygroene fiets
Je weet dat je nauwelijks met data hebt gewerkt als je een armoedige excel-bestand open hebt staan met de cijfers van studenten en je het eindcijfer uit je hoofd berekent.
Ik ben nu al klaar haha maar bedankt voor het aanbod. Anderzijds is hoofdrekenen ook wel goed voor mij
(Ik kan zelf niet verder dan met excel van iets het gemiddelde berekenen :P)
Nou wie weet kom je wel de man van je dromen tegen terwijl je een fles azijn pakt voor je tzatziki!!!
Ik las ooit op reddit een heel verhaal van iemand die vaak paniekaanvallen etc. had en voor alles dan spread-sheets maakte en dan wel gewoon kon functioneren.
Ik heb al zo weinig te doen op werk maar dit weer helpt echt niet om het kleine beetje werk dat ik heb wel te doen
Ik bewonder deze fleeken voor de Lid.l attitude. In huis fleeken wordt toch saai op een gegeven momentš
Ik krijg nu paniekaanvallen van studenten die de naam van mijn vak verkeerd schrijven. (Het is eƩn woord en het staat werkelijk overal vermeld.) Hopelijk is de inhoud van hun werk dan wel beter.
Beste speekselofsound, Ik ga eerst maar eens checken of de persoon in kwestie dyslexie heeft.
Fijn dat je mijn naam vertaald. Past perfect bij mijn studie.
Op hoop van helswegen dan maar.
Nee ik ben o.a. docent maar mijn nick is inderdaad
en dit vak gaat over
.
Ik ben van meer markten thuis dan de dekamarkt en de HEMARKT, Kaasmarkt en marktrutte.
Ik wil dit topic volgen maar zie hem niet⦠ben ik nu zo scheelš