Wat je even kwijt wil #37

Ik krijg nu paniekaanvallen van studenten die de naam van mijn vak verkeerd schrijven. (Het is eén woord en het staat werkelijk overal vermeld.) Hopelijk is de inhoud van hun werk dan wel beter. :thinking:

3 likes

Beste speekselofsound, Ik ga eerst maar eens checken of de persoon in kwestie dyslexie heeft. :upside_down_face:

1 like

Fijn dat je mijn naam vertaald. Past perfect bij mijn studie. :netherlands:
Op hoop van helswegen dan maar. :sunglasses:

1 like

Nee ik ben o.a. docent :netherlands: maar mijn nick is inderdaad :norway: en dit vak gaat over :computer::telephone_receiver::microphone::speaking_head:.
Ik ben van meer markten thuis dan de dekamarkt en de HEMARKT, Kaasmarkt en marktrutte.

4 likes

Is it you @anon42392789

Schermafbeelding 2020-05-08 om 11.29.21

7 likes

Ik wil dit topic volgen maar zie hem niet… ben ik nu zo scheel🙈

Ik heb momenteel bijna alleen maar katten content in mijn instastories en nu heeft een vriendin gezegd dat ze me gaat muten omdat ze gek wordt van katten in stories!!! Hahaha hoe kan je nou gek worden van katten :pouting_cat: Ik zie zelf ook 10000x liever dieren dan die domme “30 day song challenges” e.d.

16 likes

Dit vind ik altijd zo achterlijk!! Ja duh je hebt toch gezien dat ik belde? Hoezo dan zo’n kut appje? Of wacht tot je wordt teruggebeld, of bel zelf terug. Maar ga niet zo’n achterlijk appje sturen.
Sorry zit me hoog deze irritatie

1 like

Hahaha ik deel je ergernis!

@zwaardvis ik wil je wel volgen hoor. I love kattenspam.

Ik had brownies per post naar m’n ouders gestuurd en het had er allang moeten zijn. Dus ik app m’n vader of er al post is geweest… nee hoor.

appt 'ie net dat het binnen is ‘oh sorry ik dacht dat het troep was van de postcodeloterij dus had het al op de stapel gelegd’ :upside_down_face: Brownies zullen inmiddels wel gortdroog zijn

23 likes

Ah zonde!!!

“the road to hell”

1 like

Volgens mij is die Members Only, geen idee of je daar al toegang toe hebt?

Ik had echt een nachtmerrie vannacht. Ik droomde dat ik in een grote zaal was met wat uni klasgenoten en dat een aantal pestkoppen van de middelbare voorraan zaten. Ze waren aan het fluisteren en me uit aan het lachen. Wat een kut droom :upside_down_face::pensive: Is ook al 8 jaar geleden dat ik voor t laatst gepest werd dus snap ook niet waar het nou ineens weer vandaan komt?

Alles wat spaans is. Als ik niet naar spanje kan komt spanje maar naar mij.

1 like

Ik hoop zo dat de monteur net het probleem heeft opgelost van mijn cvketel… Ze kunnen het probleem niet vinden maar hij heeft net allemaal dingen vervangen (en even onderhoud gedaan) dus hopelijk helpt het. Mijn ketel maakt hele enge harde knalgeluiden op random momenten en het is echt heel eng maar zodra er een monteur is knalt die niet meer natuurlijk.

Oeps mijn gekrijs (was aan het zingen) is op straat nog te horen. Nu durf ik niet meer.

Zeg gewoon dat t je kat was :joy:

Ja nee mijn bovenbuurvrouw appte mij of ik aan het zingen ben dus ik ja haha zegt ze ga maar door is gezellig maar ik vind het nu ongemakkelijk lol.

15 likes

Haha wat leuk dat ze gewoon appt en dan zegt dat je gewoon door moet gaan!

2 likes