Ik ben nu keihard lekker met de meiden aan het zingen hahahaha ze vraagt erom.
Ik heb het net terug gekeken, ik was zo verliefd op Ot Ik las vandaag op Wikipedia dat de conciërge Piet in het echt zijn vader is
Hahaha een like is niet genoeg
Ik zag net een, voor mij onbekende, spin in de tuin.
Ik dacht in eerste instantie, geweldig!
Het blijkt een roodwitte celspin te zijn. En die krengen kunnen dus gemeen bijten en duizeligheid /misselijkheid veroorzaken. En toen was ik ineens heel panisch aan het zoeken, ik durfde niet meer op die plek te gaan zitten
Waarom? Snap niet waarom je niet hetzelfde medium kunt gebruiken. Als ik iemand bel wil ik bellen en niet appen. Als ze niet opnemen probeer ik het later nog wel even.
Het aller gekste vind ik ook als dat berichtje meteen komt! Dan denk ik waarom kan je wel appen maar niet de telefoon opnemen?
Het is een ander verhaal als iemand niet kan opnemen. En dan even sturen: ik kan de telefoon nu niet opnemen maar ik bel je straks even terug. Dat is prima natuurlijk.
Wat grappig dat wist ik niet. Volgens mij had ik niet echt een crush op iemand maar leek het mij gewoon fantastisch om in zo’n klas te zitten. Wel heb ik mij gisteren de hele aflevering afgevraagd of buitenboordbeugels nog bestaan ik zie ze namelijk echt nooit meer.
Haha ja ik app dus juist terug als ik niet wil bellen, want dit kan wel zo zijn:
Maar ik zou helemaal geen zin hebben om te bellen met een tinderdate van 5 jaar geleden. Dus dan zou ik nieuwsgierig zijn waarom iemand belde (en dus appen) maar hell no dat ik terug ga bellen.
Haha nee met een tinderdate van 5 jaar geleden hoef ik ook niet te bellen
Maar ik zou dan ook niet appen en er vanuit gaan dat hij verkeerd heeft verbonden. En anders belt hij nog maar een keer
ik denk dat @monkeyslut het volgende bedoelt: je belt per ongeluk die oude tinder match. hij appt jou dan met hé je had gebeld? om dat te voorkomen kan je direct na je gebeld hebt ook zelf een appje sturen met sorry ik belde je per ongeluk. dan is het voor die ander gelijk duidelijk dat het een foutje was en dat je dus verder niet op contact zit te wachten. zo doe ik het ook als het mij gebeurt. per ongeluk iemand gebeld > appje sturen van sorry heb je gebeld, was niet de bedoeling! > de ander vraagt zich niet af waarom ik gebeld heb > opgelost.
als ze het niet zo bedoelt, my bad haha
Ik zit echt heerlijk in het zonnetje met een despo, goed leven zo
Dit was ook mijn bedoeling! Maar hij was sneller met appen.
Een vriendin die voor het eerst op zichzelf gaat wonen, wil ik een aatal van mijn favoriete recepten geven (5 stuks ongeveer). Ik vind dit aantal te laag om er een boekje van te laten maken. Iemand een leuk en makkelijk idee om er zelf iets leuks van te maken?
Een ingredientenlijst van dingen die je altijd in huis moet hebben. (Kun je overal wel vinden op internet)
Misschien ook nog wat foto’s van jullie samen met eten, als je dit hebt.
Ik zag laatst ( op een of andere dure papier online shop) een leuk tinnen bakje met daarin recepten kaartjes. Je zou van a5 formaat dun karton leuke kaarten kunnen maken.
Bluh al mijn broeken zitten te strak en ik word er heel verdrietig en chagrijnig van. Heb niet het idee dat ik veel meer eet ofzo, maar denk dat ik wel wat meer drink dan voor Corona en minder beweeg. Maar ik kan het ook weer niet echt opbrengen om gezonder te gaan eten of heel intensief te gaan sporten ofzo #firstworldproblem
Damn wat is het warm buiten! Net bij 3 winkels geweest om al mijn boodschappen bij elkaar te krijgen en nu zit ik helemaal bezweet op de bank met een ijsje
Een voor jou want klinkt verdrietig! Ook al zitten ze nu strakker, wanneer het leven weer normaler wordt komt dat vanzelf goed. En anders zegt dat alsnog niets over jou, dus no worries. Misschien, om het gevoel te verminderen, een joggingbroek aandoen?
Wow, vind die 3d-foto’s op fa.ceb.book opeens wel heel extra. Waar heb je dat voor nodig dan? De foto van je hond ook van de achterkant showen oid? Op insta zou ik nog denken: ja, ik wil die achterkant van de OOTD’s of pasfoto’s zien oid.
Je kan wel leuk eten op de foto zetten, haha.
Ik heb precies hetzelfde. En probeer mezelf maar voor te houden dat ik zoveel meer ben dan mijn gewicht, dat is maar een heel klein deeltje van wie je bent. Maar het blijft lastig, ook omdat er vanuit de media best veel nadruk opgelegd wordt. (Dat is ook weer mijn issue met gewicht en dat soort dingen.)