Wat je even kwijt wil #37

Deze zomer telt gelukkig niet🤦‍♀️

4 likes

Pfff summerbody 2020… Ik ben al een lekker speklaagje aan het kweken om me warm te houden voor komende winter

@propje same here. Ik heb net een nieuwe broek binnen in mijn normale maat en hij zit best wel strak… Een aantal vriendinnen van me zijn nu volledig fitgirl gegaan en juist supergoed aan het sporten etc. Ikzelf ben juist helemala niet meer gaan bewegen, ook omdat ik nu bij mijn ouders thuis zit. Dus ik voel me af en toe ook echt een faalhaas. Maar precies wat Swelgje en @GroenTakje zeggen. We zijn meer dan dat gewicht én als alles weer een beetje terug naar normaal is zijn we het vast zo weer kwijt.

3 likes

Gelukkig kun je met een speklaagje prima de zomer vieren.

8 likes

eens

image

20 likes

Maar misschien geeft deze je wel superkrachten :scream:
We hebben een held nodig in deze moeilijke tijden

Oke ben toch doorgegaan met zingen en toen ik net wegging werd ik bedankt voor het concert haha en dat ik het vaker moet doen. :pleading_face: Na best lief haha.

13 likes

Snap je! Echt hopeloos.

Summerbody 2020 wordt net als alle andere grote events uitgesteld tot nader order.

19 likes

Ik heb voor het eerst een filmpje van mezelf terwijl ik aan het hoopdancen ben in m’n Instagram story gezet en ben nu heel bang dat mensen het stom vinden :upside_down_face: Vind ik weer stom van mezelf want als ik het leuk vind moet ik dat natuurlijk gewoon doen dus ik laat hem ook lekker staan, maar moet er nog even aan wennen ofzo

15 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Ik zag hem net en vond hem juist niet stom maar leuk om te zien!

1 like

Dit stelt me oprecht wel een beetje gerust, dankjewel :sparkles:

1 like

Ik heb eindelijk werk :grin:, het is wel maar een tijdelijke functie maar werk is werk

48 likes

Wat goed, gefeliciteerd!

1 like

Ik heb vandaag echt een mega productieve dag gehad qua werk en ik lig nu gesloopt op de bank. Daar ga ik vandaag ook niet meer vanaf komen!

Ik zat vandaag de hele dag te bedenken met welke kut smoes ik me ergens onderuit ging lullen. Toen dacht ik nee ben niemand geen uitleg verschuldigd. Dus ik heb gestuurd ik doe niet mee maar have fun :blush:

19 likes

haha kleine overwinning is dat altijd! ~ Nee is ook een woord ~

3 likes

Tegenover het studentenhuis van een vriendin van me zijn nu opnames met oa Noortje Herlaar en een filmacteur en Moes uit Zoop is de regisseur!! Hahaha dit is zo leuk

3 likes

Tibor lucas!! Of hoe schrijf je dat

Oh is dat wat er aan de hand is. Ik kon niet via mijn normale looproute naar huis en vroeg me al af waarom de straat afgesloten was! Zag ook allemaal mensen wild gebaren dus ik dacht een burenruzie ofzo :thumbsup:.

1 like