Snap je! Echt hopeloos.
Summerbody 2020 wordt net als alle andere grote events uitgesteld tot nader order.
Snap je! Echt hopeloos.
Summerbody 2020 wordt net als alle andere grote events uitgesteld tot nader order.
Ik heb voor het eerst een filmpje van mezelf terwijl ik aan het hoopdancen ben in m’n Instagram story gezet en ben nu heel bang dat mensen het stom vinden Vind ik weer stom van mezelf want als ik het leuk vind moet ik dat natuurlijk gewoon doen dus ik laat hem ook lekker staan, maar moet er nog even aan wennen ofzo
Ik zag hem net en vond hem juist niet stom maar leuk om te zien!
Dit stelt me oprecht wel een beetje gerust, dankjewel
Ik heb eindelijk werk , het is wel maar een tijdelijke functie maar werk is werk
Wat goed, gefeliciteerd!
Ik heb vandaag echt een mega productieve dag gehad qua werk en ik lig nu gesloopt op de bank. Daar ga ik vandaag ook niet meer vanaf komen!
Ik zat vandaag de hele dag te bedenken met welke kut smoes ik me ergens onderuit ging lullen. Toen dacht ik nee ben niemand geen uitleg verschuldigd. Dus ik heb gestuurd ik doe niet mee maar have fun
haha kleine overwinning is dat altijd! ~ Nee is ook een woord ~
Tegenover het studentenhuis van een vriendin van me zijn nu opnames met oa Noortje Herlaar en een filmacteur en Moes uit Zoop is de regisseur!! Hahaha dit is zo leuk
Tibor lucas!! Of hoe schrijf je dat
Oh is dat wat er aan de hand is. Ik kon niet via mijn normale looproute naar huis en vroeg me al af waarom de straat afgesloten was! Zag ook allemaal mensen wild gebaren dus ik dacht een burenruzie ofzo .
Hahaha het is zo cool!! We staan in de badkamer te spieken
Ik heb echt geslackt deze week en nu moet ik vanavond nog allemaal werk doen, waaaaarom
Was net wel voor het eerst in een jurkje naar buiten sinds tijden, zat naast m’n huis op een vriendin te wachten en een meisje van een jaar of 2/3 riep steeds dat ik een prinses was hahaha
Ze maken een film over afstand lock down. Jon karthaus Zei dat op Instagram.
Ik had mezelf voorgenomen een vervelend taakje voor het weekend nog te doen, heb het lopen uitstellen als een gek.
Ik heb vandaag een compliment ontvangen van een collega en ik houd dat maar hele tijd in mijn hoofd nu ik die taak nog moet afronden. Helpt op zich wel :’)
Nog niet zal het wel ff checken in de faq
Jaa heb het net gelezen! Voor pathé thuis
Net een tweedehands Old Dutch fiets gekocht, echt een tienerdroom die uitkomt hahaha met zo’n ouderwetse grote bel