Hahaha het is zo cool!! We staan in de badkamer te spieken
Ik heb echt geslackt deze week en nu moet ik vanavond nog allemaal werk doen, waaaaarom
Was net wel voor het eerst in een jurkje naar buiten sinds tijden, zat naast mân huis op een vriendin te wachten en een meisje van een jaar of 2/3 riep steeds dat ik een prinses was hahaha
Ze maken een film over afstand lock down. Jon karthaus Zei dat op Instagram.
Ik had mezelf voorgenomen een vervelend taakje voor het weekend nog te doen, heb het lopen uitstellen als een gek.
Ik heb vandaag een compliment ontvangen van een collega en ik houd dat maar hele tijd in mijn hoofd nu ik die taak nog moet afronden. Helpt op zich wel :â)
Nog niet zal het wel ff checken in de faq
Jaa heb het net gelezen! Voor pathé thuis
Net een tweedehands Old Dutch fiets gekocht, echt een tienerdroom die uitkomt hahaha met zoân ouderwetse grote bel
Heb echt zoân hoofdpijn door alle literatuur die ik vandaag heb gelezen en nog moet lezen
Ok ik ben gewoon al soort van best aangeschoten. Mam is jarig dus heb daar in de tuin 6 wijn gedronken tussen 2 en nu. Straks nog bingo en moet nog duivelhoorntjes knutselen en wil tijdens de bingo ook gewoon drinken want ja dat hoort erbijjj
Mân vriend heeft gezegd dat ik zân wenkbrauwen mag plukken, canât wait Hij kwam er ook helemaal uit zichzelf mee, ik heb nog nooit iets over zân wenkbrauwen gezegd.
Mijn vriend en ik willen volgende week een grasmat leggen van 9m2 en mijn vriend wil PER SE een elektrische grasmaaier. Tegen de tijd dat je die uit de schuur hebt gehaald en de stekker in het stopcontact hebt gestoken, ben je al lang klaar met een gewone handmaaier joh.
Ik ben erachter dat mijn buurmeisje een Monica Geuze Fanpodcast-type met haar vriendinnen en nu zit ik buiten op het balkon mee te luisteren met de gesprekken. Goede irritainment dit.
De ene vriendin zei ook tegen de ander toen ze op het balkon kwam: huh jij houdt afstand? Haha ik neem het allemaal niet zo serieus hoor.
Sidenote: er wonen hier hartstikke veel kwetsbare ouderen wier enige uitje het lopen naar de brievenbus is. Ik hoop niet dat ze met haar vieze klauwen aan alle liftknopjes heeft gezeten.
Ik zag vandaag zon soort van robot grasmaaier. Vind dat altijd een beetje zielig hoe die dan helemaal in zn eentje zo door die tuin gaat.
â
Jezus tiktoks maken is nog best moeilijk⊠maar goed de jeugd kan wss geen collages maken op wordâŠ
Haha ja die vind ik er ook altijd een beetje sneu uitzien. En die dingen zijn echt pokkkkeduur, zit je zo aan de âŹ1000.
Van 7.45 tot 18.45 gewerkt⊠en nog niet helemaal klaar om maandag te startenâŠ
Hoofdpijn, weer mega armpijn en kei moe.
En moet eigenlijk nog naar de action toe, maar dat doe ik volgende week wel of morgen.
Ik ga weer een filmavondje met mezelf houden iemand nog leuke suggesties (disney of drama of waargebeurd, laatste film was room, goeie film)
Heb eindelijkkk een taak af die al weken lag.
Whoehh weekend.
Beetje jammer dat ik alle alcohol 2 weken terug al op heb gedronken (waren wel 3 hele flesjes). Heb ook geen chips ofzo. Zielig dit.
@GroenTakje @Swelgje @GrumpyHarry thanks, super lief! Ik loop deze tijden veel in jogging/pyamabroeken dus als ik dan eens in de zoveel tijd een normale broek probeer en hij zit zo strak is dat ff confronterend ofzo. Maar inderdaad, als ik weer naar werk ga fietsen enzo komt het vast weer in balans. En zo niet, ook geen man overboord. Al heb ik weinig zin om allemaal nieuwe broeken aan te schaffen
Lion
Marriage Story
Okja
Moonlight
Kindergarten teacher
Ik ben zo blij! Ik heb als het goed is een bijbaantje voor de komende 2 maanden. Het is vanuit huis en verdient ook nog eens best wel goed.
Heel fijn, nu kan ik gewoon rustig naar iets opzoek wat ik echt leuk vind