Wat je even kwijt wil #37

Ik keek net the Graham Norton Show en ik schrok me rot van Hugh Laurie?

Ik heb voor de gelegenheid even de slechtste foto gezocht die ik kon vinden :joy: om m’n punt kracht bij te zetten

In vergelijking met

afbeelding

8 likes

Naast dat het er erg zielig en eenzaam uit ziet is die ook nog eens gevaarlijk voor egels!

1 like

Neeeeee ik heb echt niet de emotional headspace vandaag om hierover na te denken :sob:

3 likes

Heb met vet veel slaap tekort en moeizame focus de meest productieve werkdag in weken gehad. Mijn ogen voelen strak, mijn brein is inmiddels pudding. Ben een beetje moe maar niet moe genoeg om te slapen, eigenlijk gewoon heel wakker :sweat_smile:

Hoop dat morgen nog zo’n dag is zodat ik ruim voor mijn vakantie het meeste werk af heb. Ben blij met vandaag.

Ik heb er ondertussen al 1, toch bedankt.

Wie weet hoe die app heet waarmee je wie ben ik kan doen? Dat je zo je telefoon tegen je hoofd moet houden

Wat Ben Ik heet die

Ik ben vandaag helemaal niet buiten geweest. Een uurtje in de serre gezeten en toch is mijn gezicht verbrand. Mijn huid kan echt niks hebben :joy:.

1 like

Ik bedoelde heads up ben ik achtergekomen, maar deze klinkt ook leuk

Die van mijn ouders heet James😎. Ik kan er de hele dag wel naar kijken.

1 like

Halverwege de film lion. Mooie film, thanks voor de tip. Morgen verder, ga lekker naar bed nu.
Krijg wel nostalgische gevoelens van filmavondjes in mijn eentje

4 likes

Ik heb net een digitale ‘silent disco’ gedaan en ik ben helemaal kapot haha :hot_face: Maar het was wel heel leuk en het was het verjaardagsfeestje voor m’n beste vriendin en ze was helemaal blij dus dat was heel erg leuk.

En ik heb haar al 3 maanden niet gezien maar morgen ga ik 50 km heen en 50 km terug fietsen naar haar huis als verrassing en gaan we lekker flessen wijn leegdrinken buiten (op afstand ofc) omg zooooveel zin in. En ze weet van niks dus ze gaat sowieso huilen als ze me ziet haha i love it. Dit wordt de eerste x in al die tijd dat ik weer iemand anders dan mijn vriend zie ik hoop dat ik het nog kan. En dan lekker bezopen weer terugfietsen dat wordt vast een groot succes :thumbsup: Als er zondag iemand in het Amsterdam Rijnkanaal gevonden wordt ben ik het probably

58 likes

ER ZAT ZOJUIST EEN SPIN OP MIJN KUSSEN.
IK HERHAAL, ER ZAT EEN AAMBEI VAN SATAN OP MIJN KUSSEN.

30 likes

Ik vond hem superleuk!

Hahahaha deze post onder die van @TantePollewop

21 likes

Ik ging mijn kapper appen voor een afspraak, denkende dat ze pas eind van de maand tijd hebben en dan is mijn haar wsl te lang. Het is meestal druk daar en ze werken zonder afspraak, maar ik kan volgende week al terecht! Nu moet ik mijn haar wel paars verven om de slecht geplaatste bleek te bedekken.

1 like

Oke, ik heb me opgegeven voor een cursus Koreaans? :joy::joy::open_mouth:

Ik heb totaal geen talen knobbel, maar heb er echt zin in!

18 likes

Wow 50km enkele reis is super ver! Heel erg lief van je, veel plezier!

1 like

Succes met de 50 km terug fietsen na de flessen wijn :grin:
Superlief dat je dat gaat doen!

2 likes

Omg ik zit in een gedeelde video chat voor een vriendin haar verjaardag (dus ook mensen die ik niet ken) En ik zit net echt scheten te laten alsof ik alleen in mijn huiskamer zit :joy: :joy: :joy: Ik kan alleen maar hopen dat niemand het gehoord heeft, omg ik had er gewoon geen erg in?

14 likes