Nu moet ik ook de hele tijd in de lach schieten hierom wat ik niet kan uitleggen ofzo
Ik lig alleen in bed helemaal stuk te gaan om een tiktok van een meisje dat teveel peper op haar ei heeft gedaan en dat er met de stofzuiger af wil zuigen
Oh ja, die gebruiken ze bij Ellen altijd idd, alleen die is EN en deze is NL
Lief!
Ik moet hierna wel weer wennen om niet de hele dag door de boeren te laten gaan en met mijn mond open te eten etc :’) Echt holbewoner nu.
Oja vannacht werd ik 2x wakker van mezelf en schrok ik gewoon van de geur die ik halfslapend aan het produceren was.
Ik zat net op een buurtapp te kijken en een buurtbewoner plaatst allemaal bestanden waarin ze hoofdstukken van kinderboeken voorleest. Zie ik een reactie van een oudere man “fijn voor kinderen maar ook voor een dementerende die van voorlezen houdt”
Mn hart
Ik vind al die profielen zonder foto maar ongezellig
Ga eraan werken!
Heb weer mijn terugkerende droom over eindexamen en examenbundels gehad. Benieuwd of ik die ooit kwijtraak
Misschien helpt het als je examenbundels als foto doet.
Erover dromen is al erg genoeg
Hehhhh ik krijg een melding dat er post onderweg is, een pakketje. Heb ff gegoogled en het is echt mega lief. Maar de postbode komt altijd pas einde middag. Nu ga ik me de hele dag zitten afvragen van wie het is
Ik ben lui
Wat heerlijk ik heb 10 uur geslapen en nu ga ik verder dutten in het zonnetje
Hier is het echt al de hele week zo dat we iedere dag notificaties krijgen op de afval app dat het ontzettend druk is en alleen moet komen als het echt nodig is. Nu stond er alweer een rij van een half uur ongeveer (vrienden moesten hun zooi kwijt) en om 9 gingen ze pas open. Weekend snap ik het nog wel dat het drukker is dan normaal, maar wow door de weeks Creatief thuiswerken
?
Ik ga denk ik weer een dagje puzzelen. Zin in! Probeer nu 's avonds niet meer direct achter de Switch te springen na het eten en dat gaat nu best goed. Heb Animal Crossing al een week niet opgestart denk ik
Ik heb het zó warm gehad vannacht, echt niet normaal.
Je zou ook denken dat op een gegeven moment iedereen z’n huis heeft opgeruimd en z’n grofvuil inmiddels wel heeft weg gegooid in deze coronatijd. Echt bizar dat het steeds maar zo druk blijft, hier is dat ook nog
jaa het is echt bijzonder! Ben wel blij dat het voor jullie nu opgeruimd is ook!
Geregeld