Wat je even kwijt wil #37

Ik heb 10 uur geslapen, zo chill, ik voel me een herboren mens. En de zon schijnt al heerlijk

7 likes

Bah, had gisteren om 4 uur geen zin meer om te werken en had al overuren dus ik dacht YOLO weekend. Maar ik was vergeten dat ik maandag iets af moet hebben waar ik op maandag geen tijd voor heb. Nu ff knallen en dan zometeen weekend!

Ohh en mijn forumverjaardag is vandaag! :partying_face: :cake:

10 likes

Gvrdmm besluit mijn lichaam vandaag ongesteld te worden, 2.5 week te laat maat doe dat ol een dag dat het geen 25 graden is!!

We zouden een ontbijtijsje halen maar mijn vriend ligt nog in bed :triumph: verduisterende gordijnen zijn echt niet chill, we blijven zo lang liggen steeds en ik wil ijs :icecream:

1 like

Zoiets?

1 like

Pfff ben twee dagen bezig geweest met boodschappen plannen. Maar heb nu de meest voordelige combi gemaakt denk ik. Wat een gedoe zeg. Veel chiller on gewoon financieel en fysiek naar de ap te gaan wanneer het uitkomt

Plaattaart kan je makkelijk maken met fruit!

1 like

En als ik er een voor je teken? Dan moet je hem wel aanpassen.

( Zie paint de forummer topic)

2 likes

Ik probeer ook wat te bezuinigen maar ik ga nog steeds naar de ah. Ik kijk altijd eerst naar de bonus en kijk wat ik nodig heb van de A-merken en krijg bij de AH heel veel korting. Waar koop jij welke spullen dat het veel goedkoper is?
Ik vind de Jumbo duur (ook al zeggen ze het goedkoopst te zijn), de Lidl goedkoop maar naast fruit en nootjes vind ik de andere dingen vaak minder lekker en vers dan andere supermarkten. En groente koop ik vaak bij de groenteboer.

Sowieso niet de ah. Die s zo achterlijk duur. Ik heb nu een combi tussen picnic en Dirk

Ik vraag me echt iets heel onbenulligs af. Als mensen je story op Instagram bekijken zie je dat lijstje op volgorde van wie het heeft gekeken. Maar een vriend van mij staat aaaltijd helemaal onderaan. Of hij nu de eerste is die het ziet of de veertigste. Ik snap niet hoe dat kan. Het maakt ook precies niks uit maar toch houdt het me bezig. Hetzelfde geldt trouwens als hij een foto liked.

Hoeveel betaal je per maand aan boodschappen (ben je een 1-persoons huishouden). Dirk is inderdaad goedkoper maar die heeft niet vaak veel korting. Ik heb nu een lijst gemaakt voor volgende week maandag bij de AH en ik zie dat de shampoo, wc papier, ice tea, wasmiddel 1+1 gratis zijn, aardappelen 25% korting. Als ik dit zo plan dat ik reclame goed inkoop dan ben ik soms goedkoper uit dan alleen bij de Dirk.

Denk dat het juist lekker is om dan even te bewegen en niet bezig te zijn met je tentamens! Zou er wel rekening mee houden dat het enorm druk kan worden en je misschien niet zo vaak kan sporten

1 like

Voor de spullen die ik komende week nodig heb is voor mijn picnic met dirk goedkoper. Gaat ook alleen om eten, geen shampoo etc dat koop ik altijd bij de kruidvat in de bonus.

Heel de week is het lekker weer en uitgerekend als ik morgen eens vrij heb, wordt het schijtweer :smiling_face_with_three_hearts:

Omg kuwtk komt op Netflix. Videoland who!?

8 likes

Kun je de tuin niet afsluiten? Dus dat ze er niet in kunnen als je er niet bent? Want ik zou dat ook prima vinden maar alleen op momenten dat ik thuis ben en niet dat mensen dan zomaar m’n tuin in zouden kunnen.

2 likes

Hahaha, het is wel een leuk idee. Maar dan moet ik eigenlijk ook iemand tekenen en als er iets is wat ik echt niet kan, is dat het wel :joy:

een app waarin in de data staat voor afval ophalen, nieuws over wat ze nu doen met papier inzameling en dus zulke push berichten als over drukte bij de stort.

Ohnee dat hoeft niet hoor haha. Ik ga ff snel aan de slag heb namelijk al een idee.