Wat je even kwijt wil #37

Ik was net met m’n broertje aan het plannen wat we voor moederdag gingen doen, maar ik had nogal wat opstartproblemen vandaag met wakker worden dus het kostte nogal wat moeite. Hij zat ook netjes aan tafel en ik op de bank om afstand te houden. Zijn we klaar, sta ik op en geef 'm uit automatisme een high five??? Even totaal vergeten in wat voor realiteit we leven (en nu was mijn enige fysieke contact in tijden een veel te harde high five, wat koop ik daar nou voor)

9 likes

Ziennnnn

Waarom is het algoritme van youtube zo random?? Ik krijg nu een episode vam Oprah Winfrey uiy 1990 aangeraden over een Truddi Chase (vrouw die 92 persoonlijkheden) heeft.
Het is interessant maar ook heel verdrietig.

3 likes

Ik wil heel graag weer mn hakken dragen. Mja kan ze nergens echt naar toe aan doen en het fietst niet lekker. Het is ook wel heel extra om met mn sneakers te fietsen en dan vlak voor de supermarkt mn hakken aan trekken.

4 likes

Weet je zeker dan dat dat op volgorde is?

Hahaha nee doe gewoon en maak een tiktok ervan

1 like

Nou altijd als iemand mijn story kijkt staat diegene dan bovenaan het lijstje. Kijkt er weer iemand dan staat die bovenaan. Hetzelfde met liken. Ik zie dat altijd in de volgorde van liken. Behalve bij hem. Hij staat gewoon altijd onderaan.

Ik wil graag mensen volgen die tiktoks maken!

Mijn huis wordt veel sneller vies nu ik thuis werk. Mijn prullenbak is sneller vol en mijn wc papier sneller op. Ik moet echt schoonmaken vandaag

Godverdomme is niet eens zon heel slecht idee… :joy::joy:

1 like

Deze stond er gisteravond ook ineens bij mij tussen! Zo random indd.

1 like

Ik heb er eentje gemaakt. Maar ik vind het eng hahaha en ik snap ook nog totaal niet hoe t werkt.

Hahaha kut dit was echt een goede verklaring geweest. Maar nee ik heb bijna dagelijks contact met hem. Nouja ik moet het maar loslaten.

1 like

Ja hoe heet je dannnn

Hahahahaa, nou daar lijkt het wel op ondertussen. Of mijn moeder vind het nodig mij op de hoogte te brengen of vrienden :joy: en inderdaad, het is een dorp.

@SpeedOfSound ik zit precies in hetzelfde pakje. Ik probeer nu een beetje vaste tijden om op te staan, rondjes te lopen, vaste tijdstippen te eten, minder koffie (wat redelijk goed helpt). Ik zit er over te denken om mijn bureau in een kamer te zetten waar ik normaal niet zit of in de woonkamer. Zodat ik ‘mijn kamer’ ook echt van mij houd.

2 likes

Nou ik heb me ook eindelijk aangemeld bij Picnic. Ik sta op plek 2200 nu, hoe lang duurt dat dan ongeveer? :exploding_head:

Bij mij duurde het een half jaar :thumbsup:

Ik sta al 3 maanden op 260, in een klein dorp. Nog nul plekken gezakt :joy:

@zwaardvis @Blush Oh jeetje, nou hopelijk kan ik m’n kerstboodschappen laten bezorgen dan

3 likes

Dat gevoel is heel herkenbaar hoor. Vooral ook dat activiteiten, werk en bezigheden en leuke dingen doen me weghouden bij piekeren. Maar nu dat alles wegvalt krijgt dat piekeren weer de ruimte

2 likes