Wat je even kwijt wil #37

Oeps, haha. Had een bundt cake besteld maar mijn vriend doet nu keto. Maar besteld bij pic.nic en dan kun je niets meer uit je mandje halen, alleen nog dingen erbij.
Tsja. Dan maar alles zelf opeten :hugs: :woman_shrugging:

2 likes

& @blush Kan ineens heel snel gaan! Aan de ene kant zou je denken dat het nu trager gaat vanwege meer bestellingen, maar aan de andere kant misschien juist sneller doordat er veel meer vraag is, ze meer personeel aangenomen hebben en ook nog steeds werven daarvoor.

Mochten jullie eindelijk een eerste bestelling kunnen plaatsen en 5euro korting willen stuur me dan even een PB voor een code. Had ik zelf jammer genoeg niet aan gedacht bij m’n eerste bestelling :stuck_out_tongue:

1 like

Is er iemand die de forumtrend Timberland malibu waves sandalen heeft en die last heeft van overpronatie? Deze oma is op zoek naar sandalen die goed zitten maar die nier direct uit de Kampioen zijn weggelopen.

1 like

M’n moeder en ik hebben een soort koude oorlog over aardbeien. Ik vind het lekkerder als ze goed koud zijn dus zet ze in de koelkast, zij haalt ze er weer uit en zet ze ernaast. Nu had ze net aardbeien gewassen en ontkroost en vroeg ze wie er aardbeien wilde, ik zei dat ik wel wilde maar of ze m’n schaaltje dan even in de koelkast wilde zetten “NEE ER WORDT HIER GEEN FRUIT IN DE KOELKAST BEWAARD” okok dan hoef ik niet.

Nu heeft m’n pa mijn schaaltje in de koelkast in de garage gezet lol.

48 likes

Vooral met dit weer is koel fruit toch veel lekkerder! Ik ben iig ook team koelkast. Haha

1 like

Was net met een vriendinnetje in de stad (Nimma)
En toen kwamen we langs een bakker dat ijs verkocht en omg het was het beste ooit. Van die solero shot achtige balletjes in allemaal smaken. En die man vertelde er zo trots over. En toen ik vroeg of ik een foto mocht maken voor mn insta toen kregen we korting haha zo lief.

29 likes

Ben je nu dan officieel influencer?

2 likes

Waaaaar moet ik zijn hiervoor?!

Denk het wel.

@Blush
In de hertog straat in zon bakkerijtje best wel vooraan als je zeg maar vanaf die kant van credible komt .

Samenvatting

14 likes

Omg dit lijkt me echt fantastisch, ik heb nu ook gewoon zin in zo’n solero shots, zo lekker

1 like

Ik ben ook team koelkast

1 like

Oh dit wil ik ooook

1 like

Wat een fijne dag! Heerlijk in het zwembadje gelegen in de tuin. Straks lekker pizza bestellen bij mijn lievelingspizzeria💕

3 likes

Heb iets gekocht op UW een paar dagen geleden en hoop zo dat ze het vandaag op de post doet, ik wil het hebben

1 like

in plaats van puzzelen heb ik wat zitten netflixen en buiten de tuinset zitten lakken. Dat is nu bijna klaar en dan kan het in elkaar! Jammer dat het dan morgen goed 12/13 graden koeler is :sweat_smile:

Al de hele dag aan het twijfelen of ik straks wel of niet sushi ga bestellen. De twijfel is dat ik het altijd zo duur vind om te bestellen :sweat_smile: Maar andere kant is sushi wel life :drooling_face:

1 like

Denk aan het geld dat je nu bespaart omdat je niet naar een terras, restaurant of museum kan. Dus lekker sushi bestellen!

4 likes

Ik zit op het balkon met cheape rosé uit een plastic fles, wat een verwennerij

4 likes

Vandaag 2 stoelen gekocht voor op het balkon zodat we deze zomer toch iéts hebben. Na het seizoen willen we dan gaan kijken voor een goede set in de opruiming maar ik hoef nu in elk geval niet meer met de stoelen van binnen naar buiten te slepen

Oeh dat is een goede! Normaal zit ik 1x per maand in dat restaurant te eten hahah en zo kan ik ze nog steunen ook. Sushi it is!

1 like