Wat je even kwijt wil #37

Waaaaar moet ik zijn hiervoor?!

Denk het wel.

@Blush
In de hertog straat in zon bakkerijtje best wel vooraan als je zeg maar vanaf die kant van credible komt .

Samenvatting

14 likes

Omg dit lijkt me echt fantastisch, ik heb nu ook gewoon zin in zo’n solero shots, zo lekker

1 like

Ik ben ook team koelkast

1 like

Oh dit wil ik ooook

1 like

Wat een fijne dag! Heerlijk in het zwembadje gelegen in de tuin. Straks lekker pizza bestellen bij mijn lievelingspizzeria💕

3 likes

Heb iets gekocht op UW een paar dagen geleden en hoop zo dat ze het vandaag op de post doet, ik wil het hebben

1 like

in plaats van puzzelen heb ik wat zitten netflixen en buiten de tuinset zitten lakken. Dat is nu bijna klaar en dan kan het in elkaar! Jammer dat het dan morgen goed 12/13 graden koeler is :sweat_smile:

Al de hele dag aan het twijfelen of ik straks wel of niet sushi ga bestellen. De twijfel is dat ik het altijd zo duur vind om te bestellen :sweat_smile: Maar andere kant is sushi wel life :drooling_face:

1 like

Denk aan het geld dat je nu bespaart omdat je niet naar een terras, restaurant of museum kan. Dus lekker sushi bestellen!

4 likes

Ik zit op het balkon met cheape rosé uit een plastic fles, wat een verwennerij

4 likes

Vandaag 2 stoelen gekocht voor op het balkon zodat we deze zomer toch iéts hebben. Na het seizoen willen we dan gaan kijken voor een goede set in de opruiming maar ik hoef nu in elk geval niet meer met de stoelen van binnen naar buiten te slepen

Oeh dat is een goede! Normaal zit ik 1x per maand in dat restaurant te eten hahah en zo kan ik ze nog steunen ook. Sushi it is!

1 like

Wat heerlijk, dan hoeft die mooi niet in de glasbak!

1 like

Satan.

12 likes

Aah jaa wij hebben dit en de vogels in onze tuin zijn niet verlegen en komen best dichtbij. Zo lief.

1 like

Kan je nog op Insta de activiteit van anderen zien? Stalkermode on😎

Jup die reclame is ook bedacht door Satan.

2 likes

Laat lucifer hier buiten

11 likes

Sjezus ik werd net helemaal uitgescholden en een soort van bedreigd omdat ik zei dat een paar hangmeiden hun zooi niet overal op straat moesten dumpen. Echt telkens als ze hier langs lopen dumpen ze hun ijspapier, blikjes, chipszakken of weet ik het. Er ligt serieus een heel spoor door de straat als hun langs zijn geweest. Maar deze “lelijke kk hoer” mag zich daar blijkbaar niet mee bemoeien :roll_eyes:

1 like