Ik ben zo gelukkig . Ik liep even een rondje en toen ontdekte ik dat er sinds deze week een toko in de buurt zit!!! Eindelijk weer eindeloze keuze uit echt lekkere sambal en fatsoenlijke xxl pindakoeken. Gelijk gevierd door een spekkoek te kopen.
Ik heb het boek wat die vrouw heeft geschreven gelezen. Echt super heftig verhaal
WEEKEND!!!
Ik heb al een week een opgeblazen buik niet te doen. Ik lijk wel zwanger helemaal klaar mee.
Ik heb vanmorgen voor de spiegel geoefend voor een zwangerschapshoot en na een kwartiertje had ik de perfecte âik ben zo gelukkig met mân ongeboren babyâ blik echt geperfectioneerd
Helpt het als je voor jezelf echt een dagprogramma maakt? Dus elke dag 7 uur opstaan, douchen en omkleden doordeweeks en 8 uur starten met werken. Dan tijdens je pauze even naar buiten gaan om te wandelen en af en toe een thee pauze nemen en dan met een collega of vriendin bellen? Om vervolgens om 17.00 echt af te sluiten en niks meer aan het werk te doen?
Dit heeft voor mij geholpen. In de avond ga ik dan wat uitgebreider koken en bellen met vriendinnen en soms met webcam samen eten (dit is best gezellig). Heb nu elke zondag met collegavriendinnen afgesproken dat we om 21.00 bellen als vervanging van een borrel. Ook kook ik nu meer voor vrienden dat ik het af en toe langsbreng en voor de deur blijf kletsen.
Ik werk in een callcenter en wij moeten mensen altijd 8x proberen te bellen voordat we ze uit het systeem mogen zetten (omdat ze 8x niet opnemen). Ik ben nu aan de lijst begonnen met mensen waarbij wel al 7 pogingen hebben gedaan en de kans dat ze opnemen is dus 0% maar ik moet verplicht nog een keer bellen en dat is ZO SAAI
Ik at een raketje dat volgens mij al 3 jaar in mijn vriezer lag. Niet echt een aanrader. Heb flubberige stukjes uitgespuugd.
Oeps, haha. Had een bundt cake besteld maar mijn vriend doet nu keto. Maar besteld bij pic.nic en dan kun je niets meer uit je mandje halen, alleen nog dingen erbij.
Tsja. Dan maar alles zelf opeten
& @blush Kan ineens heel snel gaan! Aan de ene kant zou je denken dat het nu trager gaat vanwege meer bestellingen, maar aan de andere kant misschien juist sneller doordat er veel meer vraag is, ze meer personeel aangenomen hebben en ook nog steeds werven daarvoor.
Mochten jullie eindelijk een eerste bestelling kunnen plaatsen en 5euro korting willen stuur me dan even een PB voor een code. Had ik zelf jammer genoeg niet aan gedacht bij mân eerste bestelling
Is er iemand die de forumtrend Timberland malibu waves sandalen heeft en die last heeft van overpronatie? Deze oma is op zoek naar sandalen die goed zitten maar die nier direct uit de Kampioen zijn weggelopen.
Mân moeder en ik hebben een soort koude oorlog over aardbeien. Ik vind het lekkerder als ze goed koud zijn dus zet ze in de koelkast, zij haalt ze er weer uit en zet ze ernaast. Nu had ze net aardbeien gewassen en ontkroost en vroeg ze wie er aardbeien wilde, ik zei dat ik wel wilde maar of ze mân schaaltje dan even in de koelkast wilde zetten âNEE ER WORDT HIER GEEN FRUIT IN DE KOELKAST BEWAARDâ okok dan hoef ik niet.
Nu heeft mân pa mijn schaaltje in de koelkast in de garage gezet lol.
Vooral met dit weer is koel fruit toch veel lekkerder! Ik ben iig ook team koelkast. Haha
Was net met een vriendinnetje in de stad (Nimma)
En toen kwamen we langs een bakker dat ijs verkocht en omg het was het beste ooit. Van die solero shot achtige balletjes in allemaal smaken. En die man vertelde er zo trots over. En toen ik vroeg of ik een foto mocht maken voor mn insta toen kregen we korting haha zo lief.
Ben je nu dan officieel influencer?
Waaaaar moet ik zijn hiervoor?!
Denk het wel.
@Blush
In de hertog straat in zon bakkerijtje best wel vooraan als je zeg maar vanaf die kant van credible komt .
Omg dit lijkt me echt fantastisch, ik heb nu ook gewoon zin in zoân solero shots, zo lekker
Ik ben ook team koelkast
Oh dit wil ik ooook
Wat een fijne dag! Heerlijk in het zwembadje gelegen in de tuin. Straks lekker pizza bestellen bij mijn lievelingspizzeriađ