Wat je even kwijt wil #37

Heb iets gekocht op UW een paar dagen geleden en hoop zo dat ze het vandaag op de post doet, ik wil het hebben

1 like

in plaats van puzzelen heb ik wat zitten netflixen en buiten de tuinset zitten lakken. Dat is nu bijna klaar en dan kan het in elkaar! Jammer dat het dan morgen goed 12/13 graden koeler is :sweat_smile:

Al de hele dag aan het twijfelen of ik straks wel of niet sushi ga bestellen. De twijfel is dat ik het altijd zo duur vind om te bestellen :sweat_smile: Maar andere kant is sushi wel life :drooling_face:

1 like

Denk aan het geld dat je nu bespaart omdat je niet naar een terras, restaurant of museum kan. Dus lekker sushi bestellen!

4 likes

Ik zit op het balkon met cheape rosé uit een plastic fles, wat een verwennerij

4 likes

Vandaag 2 stoelen gekocht voor op het balkon zodat we deze zomer toch iéts hebben. Na het seizoen willen we dan gaan kijken voor een goede set in de opruiming maar ik hoef nu in elk geval niet meer met de stoelen van binnen naar buiten te slepen

Oeh dat is een goede! Normaal zit ik 1x per maand in dat restaurant te eten hahah en zo kan ik ze nog steunen ook. Sushi it is!

1 like

Wat heerlijk, dan hoeft die mooi niet in de glasbak!

1 like

Satan.

12 likes

Aah jaa wij hebben dit en de vogels in onze tuin zijn niet verlegen en komen best dichtbij. Zo lief.

1 like

Kan je nog op Insta de activiteit van anderen zien? Stalkermode on😎

Jup die reclame is ook bedacht door Satan.

2 likes

Laat lucifer hier buiten

11 likes

Sjezus ik werd net helemaal uitgescholden en een soort van bedreigd omdat ik zei dat een paar hangmeiden hun zooi niet overal op straat moesten dumpen. Echt telkens als ze hier langs lopen dumpen ze hun ijspapier, blikjes, chipszakken of weet ik het. Er ligt serieus een heel spoor door de straat als hun langs zijn geweest. Maar deze “lelijke kk hoer” mag zich daar blijkbaar niet mee bemoeien :roll_eyes:

1 like

Pff ik ben nu al aangeschoten. Moet echt wat eten of eerst nog maar een wijntje
Er is visite en die eten niet mee dus moet wachten tot hun weg zijn

3 likes

Ik heb ook zo een groepje en ik durfde er niets van te zeggen want anders ben je volgens hun een hoer. Dus ik heb een keer de politie gebeld en ze hebben een boete gekregen. Haat aan mensen die vuilnis op straat gooien

3 likes

Ja dat ga ik dus ook maar een keertje doen denk ik. De hele straat heeft last van ze. Houden zich ook totaal niet aan corona maatregelen. Sommige huizen hebben hier geen voortuin, daar hangen ze letterlijk tegen de gevel aan, vlak naast deuren. Ze dagen je uit. Blijven voor je auto staan als je weg wil of thuiskomt zodat je ze eerst bijna overhoop moet rijden. Vervolgens wordt je natuurlijk uitgescholden. Ze gapen bij de huizen naar binnen en blijven echt ook staan kijken. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Weet ook van een paar gewoon waar ze wonen, alleen het is wel een beetje een dilemma want die lui zijn niet bepaald het type waar je ruzie mee wil. Dus als ze erachter komen dat ik een melding heb gemaakt ben ik de sjaak, of als ze vermoeden (ze hebben nogal een grote fantasie) dat hun buurman het heeft gedaan, dan is die man niet veilig meer en die is dus hoogbejaard. Die krijgt sowieso al van alles de schuld wat hun niet aanstaat

Ik zou het zo onopvallend mogelijk proberen te doen dan, klinkt sneaky maar ik vind zulke jongeren ook eng en vind niet dat ze de buurt moeten terroriseren. Zou gewoon over een tijdje als je thuis bent en ze door het raam ziet en ze hebben iets weggegooid de politie bellen. Als dit twee keer gebeurt gaan ze echt wel ergens anders hangen.

Ik heb een keer de politie gebeld ook voor een groep jongeren die elke dag rond 0.00 veel lawaai maakte bij mijn huis. Ik heb de lichten uit gelaten zodat ik niet op zou vallen en ze waren gelukkig daarna weg. Hoe oud zijn die meisjes eigenlijk?

1 like

Een vriendin is zwanger en pas in november uitgerekend maar nu hebben andere vriendinnen bedacht om morgen een cadeau te geven omdat het moederdag is. Waarom?? Het kind is nog lang niet geboren en sinds wanneer geef je cadeau’s aan andere moeders of aanstaande moeders?

Edit: en ben trouwens nog echt niet klaar voor deze volwassen dingen… Ik heb echt niks met trouwen, baby’s en al dat gedoe en steeds vaker gaan gesprekken over dit soort onderwerpen en bah moet er niet aan denken

22 likes

Nu het V-woord toch al is genoemd. Wat zijn nu goede online plekken om spullen te verkopen?
Is het nog steeds Marktplaats of kan ik beter overschakelen naar UW of toch Vinted (al vind ik die ogen van die meiden in die reclame super creepy). Of een combinatie van dingen? Het gaat kleding, maar om andere spullen (oa hamsterspulletjes) Zou normaal op een rommelmarkt gaan staan, maar zie dat voorlopig niet gebeuren