Wat je even kwijt wil #37

Oh wat een leuk idee eigenlijk, ik ga ff een badje bovenop de schuur zetten, dankjewel!

1 like

Waarom is het dat als ik weken lang twijfel over een kledingstuk , hij precies op het moment dat ik besluit hem toch wil kopen hij net is uitverkocht.
Elke keer!

4 likes

Vanavond voor het eerst in maanden (voor Corona had ik een operatie) weer wat drinken met vriendinnen, echt onwerkelijk gewoon.

4 likes

Fuck wat zijn ristorante pizza’s toch lekker zeg

15 likes

@Soy.peor Dit! Maar wel pas na minstens een volle dag de pagina refreshen in de hoop dat het toch nog wordt aangevuld

2 likes

Ik heb net via Vinted best wat kleding verkocht, vond het wel makkelijk werken. Marktplaats had ik vaak gekkies en op UW kreeg ik alleen maar 50x de vraag ‘aanfoto??’ maar kocht niemand iets

1 like

En dan is die er weer en weer twijfelen en dan weer hetzelfde. Aaaaaaah. Ik heb precies hetzelfde.

1 like

Ze zijn een jaar of 14 tot max 16 denk ik. Dus sowieso minderjarig.
Mja het probleem is dus ook dat ik bang ben dat die bejaarde man er de schuld van krijgt. Die is al vaker bedreigd en zelfs tegen de grond gewerkt door de familie van één van meiden. Kan echt een hele waslijst opstellen van dingen waarbij die lui niet deugen en veel is schijnbaar ook bekend bij de politie maar die doen niet veel. Een tijdje terug liep het grandioos uit de hand, hadden mensen de politie gebeld en die kregen als antwoord dat ze niet tussen gingen komen want ze waren bang dat het dan helemaal zou escaleren. Heel gezellig dus

Hahaha ja en als je dan een aanfoto plaatst en vriendelijk in hele zinnen communiceert bieden ze vervolgens 99 procent onder je vraagprijs :hocho::hocho::hocho:

10 likes

Woow wat heftig zeg, ik weet niet of jullie als wijk een groep hebben dat het anders bij de gemeente aangegeven kan worden zodat er meer wijkagenten rond zullen lopen in jullie wijk. Dan doe je niet direct aangifte maar lopen er meer mensen rond die ze in de gaten houden. Ik kan zo boos worden om dit soort jongeren, die dan families hebben die ook niet deugen.

Ah ok! Dankjewel! Waard om te proberen dus.

Ben ooit gestopt met marktplaats omdat ik er schoenen op had en onder de voet gelopen werd door een stormloop van fetisjisten :nauseated_face: Drongen ook aan om te mogen komen passen terwijl de advertentie op alleen verzenden stond iieeeeh

In onze wijk niet, maar in een andere wijk waar ze ook overlast bezorgen (die jeugd dan) wel en daar zijn ze ook al naar de gemeente geweest, maar die doen dus ook niet veel. Sterker nog, die hebben die familie hier zelf in een huis gezet. Op het moment hebben we maar één wijkagent voor het hele dorp dus dat is echt veel te min. Er is wel laatst een Instagram opgericht door de wijkagenten van de hele gemeente. Daar mag je blijkbaar ook via dm dingen melden dus wellicht kunnen we dat met een paar mensen doen

Wow jou heb ik lang niet gezien!

8 likes

Tuuuurlijk! Leuk dat je er weer bent

4 likes

Er is een grote bromvlieg naar binnen gevlogen en ik ben echt blij dat mijn kat nu lekker kan spelen.

8 likes

Hahah trouwens volgens mij weet ik ook nog hoe je vriend heet. Heb je die nog?

1 like

Hahah ja! Buono

1 like

Heeft snor nog een relatie
 asking for a friend haha.

1 like

Nee mot geen Grieks sorry hahaha. Eentje is genoeg.

1 like

Hele middag de tuinset staan lakken, gaat de buurvrouw de tuin zo sproeien dat er water over de schutting komt. Mag ik een tomaat gooien of een bak azijn door haar brievenbus duwen?

9 likes