Wat je even kwijt wil #37

Ja

Nee wacht laat een tomaat in haar gezicht openklappen in de jumbo ofzo

10 likes

Zeg maar nee dan krijg je dr 2 :smirk: hahaha ben even naar frankfurt brb!

1 like

Daar refereerde ik ook naar :joy: hahaha. Vond hem nog steeds leuk. Maar ben best wel pissig.

1 like

Ik zit de teen mom 2 marathon te kijken op MTV. Ik heb het al zo lang niet meer gezien, want zijn die kinderen allemaal al groot :flushed:

Ik ben wel verbaasd dat echt al die mensen op hun telefoon zitten met autorijden.

2 likes

Toch wel fijn dat we allemaal van die natuurlijke oplossingen hier gebruiken. :joy:

1 like

hahahaah. Was er eerst verbaast over maar ik begin het steeds beter te begrijpen. Dus, iemand nog tips voor fruit of groente om te gooien? :stuck_out_tongue: (nee grapje)

Ik was vanochtend in de Albert Heijn opeens mijn paprika kwijt die ik in mijn kar had gelegd, en nu zie ik net in de app dat ik voor €60,- boodschappen heb gedaan (aan de zegels). Denk dat ik er per ongeluk met iemands lege kar vandoor ben gegaan en die andere persoon zich juist heeft lopen verwonderen om de paprika :joy:

1 like

Ik kijk dit echt elke week. Het is zo verschrikkelijk slecht dat ik het leuk vind.

2 likes

Nee :police_car:

2 likes

@Soy.peor In Rotterdam is een overvloed aan in Italianen. Zelfs in mijn woonkamer kom ik er niet vandaan omdat mijn huisgenoot momenteel Italiaans leert met n YouTubevent. Non vorrei ecouter a dat.

Vorrei una gespierde italliano. Ik wou eigenlijk zeggen ben meer into spanjaarden. Maar op dit moment ben ik content als het ademt en een pik heeft.

9 likes

Dit had ik ook bij die aflevering dat een koppel (volgens mij dat stelletje) zo’n dromend poppetje had waarbij je de droom zag. En die brickmaster helemaal wow ja fantastisch dit heb ik nog nooit gezien. Zo uniek. Oke dus twee amateurs zijj creatiever dan iemand die een supergoede baan heeft bij lego :sweat_smile:.

1 like

Capito (of capita? Io sono una donna). Un cazzo.

1 like

Da1tRovVFpXnIOcXwuBXw7Re48pXpv7ywpqwdp66

43 likes

Hahahhaa ja kut hij was piccolo

afbeelding

6 likes

Volgens google translate is dit russisch voor keel…

@Banananana ik blijf maar lachen om jouw gif

4 likes

Heb je inglorious basterds nooit gezien?

2 likes

Of een dag afspreken. En in plaats van jou geld geven voor water, kunnen ze misschien geld inzamelen voor een regenton. Dan kunnen ze tappen wanneer ze willen.

Ik kan je niet helpen, maar ik wil wel even laten weten dat je niet alleen hierin in bent. Het valt mij ook heel zwaar en ik schrik inderdaad van mijn eigen gedachten soms

1 like