Wat je even kwijt wil #37

Ik was vanochtend in de Albert Heijn opeens mijn paprika kwijt die ik in mijn kar had gelegd, en nu zie ik net in de app dat ik voor €60,- boodschappen heb gedaan (aan de zegels). Denk dat ik er per ongeluk met iemands lege kar vandoor ben gegaan en die andere persoon zich juist heeft lopen verwonderen om de paprika :joy:

1 like

Ik kijk dit echt elke week. Het is zo verschrikkelijk slecht dat ik het leuk vind.

2 likes

Nee :police_car:

2 likes

@Soy.peor In Rotterdam is een overvloed aan in Italianen. Zelfs in mijn woonkamer kom ik er niet vandaan omdat mijn huisgenoot momenteel Italiaans leert met n YouTubevent. Non vorrei ecouter a dat.

Vorrei una gespierde italliano. Ik wou eigenlijk zeggen ben meer into spanjaarden. Maar op dit moment ben ik content als het ademt en een pik heeft.

9 likes

Dit had ik ook bij die aflevering dat een koppel (volgens mij dat stelletje) zo’n dromend poppetje had waarbij je de droom zag. En die brickmaster helemaal wow ja fantastisch dit heb ik nog nooit gezien. Zo uniek. Oke dus twee amateurs zijj creatiever dan iemand die een supergoede baan heeft bij lego :sweat_smile:.

1 like

Capito (of capita? Io sono una donna). Un cazzo.

1 like

Da1tRovVFpXnIOcXwuBXw7Re48pXpv7ywpqwdp66

43 likes

Hahahhaa ja kut hij was piccolo

afbeelding

6 likes

Volgens google translate is dit russisch voor keel…

@Banananana ik blijf maar lachen om jouw gif

4 likes

Heb je inglorious basterds nooit gezien?

2 likes

Of een dag afspreken. En in plaats van jou geld geven voor water, kunnen ze misschien geld inzamelen voor een regenton. Dan kunnen ze tappen wanneer ze willen.

Ik kan je niet helpen, maar ik wil wel even laten weten dat je niet alleen hierin in bent. Het valt mij ook heel zwaar en ik schrik inderdaad van mijn eigen gedachten soms

1 like

Er gaat weer iets mis, half elf en ik ben avondeten aan het maken.
Heb dutjes liggen doen van 1830 tot 2130. Benieuwd hoe ik vannacht slaap :+1:t4:

1 like

Ik hou echt van dat warme weer maar heb het nu al zo bloed hoeren heet in bed. Dat wordt nog wat deze zomer. Misschien toch maar een airco.

Oh en terwijl ik dit typ kom ik erachter dat ik mn lenzen nog in heb :triumph:

2 likes

Ik heb zojuist mn ventilator geïnstalleerd op m’n nachtkastje dus ik ga zo lekker slapen zo :star_struck: dat geluid ook ervan, heerlijk. Is altijd afkicken als ik dat ding met veel moeite weer weghaal ergens in oktober

3 likes

Nein :pensive:

Weet waar je aan begint!!! Ik heb hem al twee weken aan staan als ik ga slapen maar heb het soms srs koud :joy: maar slaapt zo lekker dat geluid

2 likes

Oh maar dat vind ik zo lekker hè, ik slaap ook graag met m’n sokken aan, voeten buiten de deken en de rest van m’n lijf rol ik helemaal op in de deken als een burrito en dan die ventilator erop :star_struck:
En dat geluid idd, zo rustgevend

Ugh zo accuraat momenteel :roll_eyes:

4 likes