Opgelost
Jouw account is prive.
Oh gelukkig! Dankjewel!
Mijn lievelingsfilm! Echt een aanrader
Ugggghhhhh must not tiktok voor slapen
Als ik nog eens zoān lumineus idee heb hou me dan tegen aub. Kan niet meer lopen
De bovenburen van mān vriend (Appartementencomplex) zijn echt heel vreemd geloof ik. Altijd rond middernacht gaan ze met meubels schuiven. Echt een paar uur lang.
Heb er even over nagedacht. Of ze hebben een nacht indeling en dag indeling of ze spelen Tetris met meubels (wat me echt niet zou verbazen) we hebben er niet echt last van maar het is vooral fascinerend dat ze op dit tijdstip nog aan het schuiven en aan het lopen zijnā¦
Hoe was het?!
Hoe lang heb je er in hemelsnaam over gefietst? :o Ik moest vandaag aan je denken terwijl ik 25km heb gefietst en jij dus het tweedubbele :-/
Het fietsen was de eerste 20km prima en daarna afgrijselijk, vooral de terugweg. Had het veel te optimistisch ingeschat allemaal, zeer typisch voor mij. Maarja moest ook wel een beetje om mezelf lachen dat ik dit dan bedenk terwijl ik totaal onsportief ben haha. Nouja dus ik was er best laat, later dan gepland maarrr ze was heel verrast en ze was super superblij en we hebben lekker wijn gedronken in de tuin en heerlijk gegeten dus dat was heerlijk. Doe je het toch nog ergens voor he. Nee was heel fijn om haar weer even in het echt te zien.
@ellegirltalk nou toch wel 2x 3 uur haha En dat voor de 3 uurtjes dat ik daar geweest ben. Ik dacht oh ff doortrappen doe ik wel in 2 uurtjes maar dat viel toch vies tegen. Wilde eigenlijk voor het donker thuis zijn ook maar dat was vet mislukt, ben pas een halfuur thuis, lol. Geen engerds tegengekomen onderweg gelukkig. Nu lig ik getalkpoederd tegen de schuurplekken en gespierbalsemd in bed koekjes te eten.
Ja 25km p uur op een racefiets is al best een uitdaging als je dat nooit doet. Benieuwd hoe je er morgen aan toe bent! Wel lief van je!
Was geen racefiets lol.
Ik ben ook benieuwd, we gaan het zien! Eerst lekker bijkomen.
Haha ja daarom! 25km p uur op een stadsfiets is helemaal sicko haha.
Hahaha ik kan me hier gewoon niks bij voorstellen, je hebt 100 km gefietst vandaag terwijl je onsportief bent? Dit verhaal gaat het over 30 jaar goed doen denk ik. Wel echt een ontzettend lief idee, die vriendin van je mag zichzelf gelukkig prijzen
Ik zat net met mijn vriend totally spies te kijken, en dan de ā Tim Scamā aflevering⦠maar even⦠wat was nou het doel dat hij had met het verdampen van al het water? Wat probeerde hij daar nou eigenlijk mee te bereiken? Ik ging echt helemaal stuk om dit vage ā evil planā gewoon wtf ga je doen dan op een planeet zonder water terwijl je zelf water nodig hebt om te overleven? Pointless gewoon. Tim scam is wel echt iconic, mocht ik ooit een nieuwe forumnaam moeten bedenken wordt dat hem denk ik haha
Ik wil ook totally spies kijken! Wat een topprogramma was datš.
Vriend wilde vandaag vroeg opstaan zodat we een groot stuk konden wandelen in de ochtend. Hij ligt nog steeds in bed dus misschien heb ik dit nummer net op vol volume door de slaapkamer laten schallen.
Hahahaha en? Had het het gewenste effect?
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer eens een kater. Van de 3 rode wijn die ik gisteravond had. Ik word echt oud.
Hij werd wel wakker ja. Maar toen zei hij dat hij het liedje niet kent en ik ben er nog niet over uit hoe kwalijk ik dat vind.
Een vader van een vriendin had toen onze hele groep met dit liedje wakker gemaakt. Werkte wel. Was een beetje jammer dat dit op nieuwjaar was