Er gaat weer iets mis, half elf en ik ben avondeten aan het maken.
Heb dutjes liggen doen van 1830 tot 2130. Benieuwd hoe ik vannacht slaap
Ik hou echt van dat warme weer maar heb het nu al zo bloed hoeren heet in bed. Dat wordt nog wat deze zomer. Misschien toch maar een airco.
Oh en terwijl ik dit typ kom ik erachter dat ik mn lenzen nog in heb
Ik heb zojuist mn ventilator geĆÆnstalleerd op mān nachtkastje dus ik ga zo lekker slapen zo dat geluid ook ervan, heerlijk. Is altijd afkicken als ik dat ding met veel moeite weer weghaal ergens in oktober
Nein
Weet waar je aan begint!!! Ik heb hem al twee weken aan staan als ik ga slapen maar heb het soms srs koud maar slaapt zo lekker dat geluid
Oh maar dat vind ik zo lekker hĆØ, ik slaap ook graag met mān sokken aan, voeten buiten de deken en de rest van mān lijf rol ik helemaal op in de deken als een burrito en dan die ventilator erop
En dat geluid idd, zo rustgevend
Ugh zo accuraat momenteel
Opgelost
Jouw account is prive.
Oh gelukkig! Dankjewel!
Mijn lievelingsfilm! Echt een aanrader
Ugggghhhhh must not tiktok voor slapen
Als ik nog eens zoān lumineus idee heb hou me dan tegen aub. Kan niet meer lopen
De bovenburen van mān vriend (Appartementencomplex) zijn echt heel vreemd geloof ik. Altijd rond middernacht gaan ze met meubels schuiven. Echt een paar uur lang.
Heb er even over nagedacht. Of ze hebben een nacht indeling en dag indeling of ze spelen Tetris met meubels (wat me echt niet zou verbazen) we hebben er niet echt last van maar het is vooral fascinerend dat ze op dit tijdstip nog aan het schuiven en aan het lopen zijnā¦
Hoe was het?!
Hoe lang heb je er in hemelsnaam over gefietst? :o Ik moest vandaag aan je denken terwijl ik 25km heb gefietst en jij dus het tweedubbele :-/
Het fietsen was de eerste 20km prima en daarna afgrijselijk, vooral de terugweg. Had het veel te optimistisch ingeschat allemaal, zeer typisch voor mij. Maarja moest ook wel een beetje om mezelf lachen dat ik dit dan bedenk terwijl ik totaal onsportief ben haha. Nouja dus ik was er best laat, later dan gepland maarrr ze was heel verrast en ze was super superblij en we hebben lekker wijn gedronken in de tuin en heerlijk gegeten dus dat was heerlijk. Doe je het toch nog ergens voor he. Nee was heel fijn om haar weer even in het echt te zien.
@ellegirltalk nou toch wel 2x 3 uur haha En dat voor de 3 uurtjes dat ik daar geweest ben. Ik dacht oh ff doortrappen doe ik wel in 2 uurtjes maar dat viel toch vies tegen. Wilde eigenlijk voor het donker thuis zijn ook maar dat was vet mislukt, ben pas een halfuur thuis, lol. Geen engerds tegengekomen onderweg gelukkig. Nu lig ik getalkpoederd tegen de schuurplekken en gespierbalsemd in bed koekjes te eten.
Ja 25km p uur op een racefiets is al best een uitdaging als je dat nooit doet. Benieuwd hoe je er morgen aan toe bent! Wel lief van je!
Was geen racefiets lol.
Ik ben ook benieuwd, we gaan het zien! Eerst lekker bijkomen.
Haha ja daarom! 25km p uur op een stadsfiets is helemaal sicko haha.