Hahaha ik kan me hier gewoon niks bij voorstellen, je hebt 100 km gefietst vandaag terwijl je onsportief bent? Dit verhaal gaat het over 30 jaar goed doen denk ik. Wel echt een ontzettend lief idee, die vriendin van je mag zichzelf gelukkig prijzen
Ik zat net met mijn vriend totally spies te kijken, en dan de ā Tim Scamā aflevering⦠maar even⦠wat was nou het doel dat hij had met het verdampen van al het water? Wat probeerde hij daar nou eigenlijk mee te bereiken? Ik ging echt helemaal stuk om dit vage ā evil planā gewoon wtf ga je doen dan op een planeet zonder water terwijl je zelf water nodig hebt om te overleven? Pointless gewoon. Tim scam is wel echt iconic, mocht ik ooit een nieuwe forumnaam moeten bedenken wordt dat hem denk ik haha
Ik wil ook totally spies kijken! Wat een topprogramma was datš.
Vriend wilde vandaag vroeg opstaan zodat we een groot stuk konden wandelen in de ochtend. Hij ligt nog steeds in bed dus misschien heb ik dit nummer net op vol volume door de slaapkamer laten schallen.
Hahahaha en? Had het het gewenste effect?
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer eens een kater. Van de 3 rode wijn die ik gisteravond had. Ik word echt oud.
Hij werd wel wakker ja. Maar toen zei hij dat hij het liedje niet kent en ik ben er nog niet over uit hoe kwalijk ik dat vind.
Een vader van een vriendin had toen onze hele groep met dit liedje wakker gemaakt. Werkte wel. Was een beetje jammer dat dit op nieuwjaar was
Gvd buren zijn al een half uur gitaar aan het spelen. Het is zondag ochtend Jezus.
En ik maar rekening houden dat ik niet om 9 uur s avonds nog stofzuigā¦
mimosaās ja!!
Hier ook met piano en ook stofzuigen stel ik altijd uit voor de buren.
Tot ze thuis zijn?
Niet meer dus
(Jawel want ik ben te braaf), maar weet toevallig dat hun kinderen dinsdag weer naar school gaan, dus misschien dat ik maandagavond lekker ga stofzuigen
(Nee doe ik toch niet, maar het idee dat het kan is al leukš)
Eerst huilen, dan afleren
Ik droom de laatste tijd hetzelfde. Dat ik in het bos allemaal achtergelaten zeehonden vind. Is hier een uitleg voor?
Mijn eerste Moederdag en mijn vriend heeft helemaal niks gedaan. Ik moest hem gewoon wakker maken om de hond uit te laten. Terwijl ik hem afgelopen week nog heb verteld dat dit voor mij belangrijk isā¦heb het jaren een shit dag gevonden omdat ik geen contact meer heb met mijn eigen moeder. Ik ben zo teleurgesteld
Huihui.
@Chesirecat wat gek dat ik dat Samson & Gert nummer niet ken
En nu vroeg ik mij af of er vroeger mensen bijvoorbeeld de HEMA binnenstapte van āik wil graag een rood overhemd zoals gertjeā.
@Kopjekoffie Of ze doen aan stoelendans met spoken.
Aah dit is inderdaad niet attent van hem. Ik zou het toch nog eens met hem bespreken, anders blijf je er mee zitten vandaag.
In ieder geval: fijne moederdag en ik hoop dat je er deze dag nog van kunt genieten!
En ladybird is ook weg!!
Ja inderdaad!!