Wat je even kwijt wil #37

Gvd buren zijn al een half uur gitaar aan het spelen. Het is zondag ochtend Jezus.
En ik maar rekening houden dat ik niet om 9 uur s avonds nog stofzuig…

mimosa’s ja!!

1 like

Hier ook met piano en ook stofzuigen stel ik altijd uit voor de buren.

1 like

Tot ze thuis zijn?

6 likes

Niet meer dus :see_no_evil:
(Jawel want ik ben te braaf), maar weet toevallig dat hun kinderen dinsdag weer naar school gaan, dus misschien dat ik maandagavond lekker ga stofzuigen :smirk::face_with_hand_over_mouth::joy:

(Nee doe ik toch niet, maar het idee dat het kan is al leuk😇)

1 like

Eerst huilen, dan afleren

2 likes

Ik droom de laatste tijd hetzelfde. Dat ik in het bos allemaal achtergelaten zeehonden vind. Is hier een uitleg voor? :sweat_smile:

Mijn eerste Moederdag en mijn vriend heeft helemaal niks gedaan. Ik moest hem gewoon wakker maken om de hond uit te laten. Terwijl ik hem afgelopen week nog heb verteld dat dit voor mij belangrijk is…heb het jaren een shit dag gevonden omdat ik geen contact meer heb met mijn eigen moeder. Ik ben zo teleurgesteld :frowning:

1 like

Huihui.

@Chesirecat wat gek dat ik dat Samson & Gert nummer niet ken :open_mouth:

En nu vroeg ik mij af of er vroeger mensen bijvoorbeeld de HEMA binnenstapte van ‘ik wil graag een rood overhemd zoals gertje’. :joy:

@Kopjekoffie Of ze doen aan stoelendans met spoken.

2 likes

Aah dit is inderdaad niet attent van hem. Ik zou het toch nog eens met hem bespreken, anders blijf je er mee zitten vandaag.

In ieder geval: fijne moederdag en ik hoop dat je er deze dag nog van kunt genieten!:heart:

Waar is @Ladybug eigenlijk?

En ladybird is ook weg!!

1 like

Ja inderdaad!!

Naar mijn ouders was altijd 1.5 uur en nu 1 uur en 45 min. Valt mee hoor.

1 like

Wow dit was ik ook vergeten :eek:

Ik ben nu alweer klaar met al die Moederdagposts op social media van “oh kijk mij een goed kind zijn omdat ik een ontbijtje laat bezorgen.”

18 likes

Ik skip insta vandaag.

4 likes

Ben echt blij dat ik eindelijk een pubquiz heb gewonnen, maar nu komt er een gozer een trofee brengen. Wordt weer lekker ongemakkelijk :sob:

7 likes

Vandaag gaat echt zo’n teringsaaie kutdag worden

4 likes

Het helpt me super goed! Ontzettend bedankt

2 likes