Naar mijn ouders was altijd 1.5 uur en nu 1 uur en 45 min. Valt mee hoor.
Wow dit was ik ook vergeten
Ik ben nu alweer klaar met al die Moederdagposts op social media van “oh kijk mij een goed kind zijn omdat ik een ontbijtje laat bezorgen.”
Ik skip insta vandaag.
Ben echt blij dat ik eindelijk een pubquiz heb gewonnen, maar nu komt er een gozer een trofee brengen. Wordt weer lekker ongemakkelijk
Vandaag gaat echt zo’n teringsaaie kutdag worden
Het helpt me super goed! Ontzettend bedankt
Ben echt even klaar vandaag met die tientallen instapost, Facebookberichten en reclames over Moederdag. Ik heb echt het idee dat het veel meer is dan andere jaren en ik vraag me af of ‘men’ zich realiseert dat dit voor heel veel mensen een ontzettende confronterende k*tdag is ofwel omdat iemand zelf geen (contact) meer heeft met zijn of haar moeder of omdat je als vrouw ontzettend geconfronteerd wordt met iets dat je niet hebt. Normaal heb ik weinig problemen met mijn kinderloosheid maar vandaag knalt ie er keihard in.
Volg je ook wat activistische account(of forummers, hahaha)? Want die geven vaak tegengeluid en ik heb vandaag dus al meer van zulle posts gezien dan pro moederdag!
Ik werd weer eens wakker van seksende buren. My god, wat is dat toch verschrikkelijk. Dat je al wakker wordt is irritant, dat je dan denkt ‘Huh zijn ze nu aan het timmeren?’ en dan daarna 'Onee dit ritme en dit geluid ".
Nee blijkbaar niet. Ik volg vooral vrienden en wat hobby gerelateerde accounts maar zelfs daar is er een overload aan Moederdag. En ik snap ook wel waar dat vandaan komt ik ben van een leeftijd dat de meeste ondertussen kinderen hebben. En zoals gezegd normaal valt het me niet zo zwaar en ben ik er niet mee bezig maar toch is ook wel even confronterend.
Kutste moederdag ever nu. Mama at maar een halve bolus van ons grote ontbijt en nu drinkt ze zo’n zakje macrogol en dan moet ze weer slapen. Kut ziekte.
iemand heeft op mijn marktplaats ingelogd en een advertentie van een spel geplaatst waar direct veel reacties op zijn gekomen
is nu wel weg, hoop zó dat ik niet (indirect dan) iemand heb opgelicht
maar direct m’n wachtwoord veranderd en marktplaats gecontacteerd
@S.onrisa Je kan het eerste seizoen terugkijken op Netflix! Dat ben ik nu ook aan het doen haha
@Monstertruck hahaha die gebruik ik voor wanneer ik anoniem iets wil posten.
Haha, van haar dochter gekregen? Of dat niet eens?
Nou precies dit! Amen!
Edit: tegengeluiden zie ik ook, dus lang niet iedereen hoor, maar zelfs in groepsapps van mn werk
Knuffel
Echt lullig dat ik geen moederdag cadeautjes heb gekregen van de mannen die wel eens aan mn tepel hebben gezogen…
Bij mij werkt het wel gewoon!