Wat je even kwijt wil #37

Ik vier vandaag mijn verjaardag en helaas moet ik dat WEER eens delen met moederdag. Dus mn ouders en mijn zus komen hierheen en had echt specifiek aan mijn vriend gevraagd om eerder dan mijn ouders naar mij toe te komen en nu appt ie dat ie wat later komt ivm mijn cadeau.

Echt mijn aardige app antwoordje ‘is niet erg schatje​:heart::heart::heart::heart:‘ kwam echt uit mn teen

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

17 likes

Hij is zn cadeautje nog aan het borduren.

6 likes

Ik ben er nog. Maar volgens mij bedoelde je mij niet.

1 like

Stel je voor mn vriend geeft me ook een zelfgemaakt cadeau :tired_face:

8 likes

Wat moet dat confronterend zijn :frowning: :heart:

:heart::heart: voor wie Moederdag gewoon even kut is

21 likes

Ja het is heftig :frowning:

Heb je tips voor accounts?
Ik heb een schijtmoederdag. Maar heb wel chocoladetwisters van de Appie gegeten als ontbijt :heart_eyes:

Herkenbaar. Meestal kan ik het af doen als een door de commercie bedachte dag wat echt helemaal niks zegt. Maar vandaag lukt dat even niet dankzij stomme hormonen vanwege de naderende ongesteldheid.

1 like

Nice! Ik val meestal in slaap voor het einde van het verhaal en dan baal ik de volgende ochtend omdat ik niet weet hoe het afloopt haha

1 like

Dat was ook mijn in-slaap-val-momentje, maar het lukte tenminste! Sliep al een week slecht. Dit is een holy grail haha

1 like

Ohh verschrikkelijk :weary:
Ik had dit dus in mijn 30-jarige bestaan (gelukkig!) nog nooit meegemaakt. Maar gisteravond liep ik naar buiten met de hond voordat ik naar bed ging. En toen dacht ik, wat hoor ik toch? Toen realiseerde ik me dat het een kreunend + trillend geluid was wat uit de slaapkamerraam bij mijn leuke overburen van 50+ vandaan kwam :weary::weary:
NEE, doe dan ajb ook gewoon je raam dicht :weary:
Never the same hahaha

4 likes

Mijn laptop is overleden en schijnbaar zijn gekopieerde bestanden beschadigd waardoor ik waarschijnlijk niet meer op tijd kan afstuderen. :frowning:

Het is voor mij ook de eerste keer dat het me wat doet. Normaal doet het me vrij weinig maar ik denk dat het nu ook wel komt dat er voor mijn gevoel zo mega veel aandacht voor is. En ik merk dat ik een beetje allergisch word van al die vrouwen die op een of andere manier schrijven dat je er pas echt toe doet als je kinderen hebt :nauseated_face:

1 like

Is ook ongelooflijke bullshit.

2 likes

Mijn eetrijpe avocado was helemaal niet eetrijp dus ik ben nu aan het uitproberen om de avocado binnen 10 minuten in de oven te leggen waarna hij er eetrijp uit zou moeten komen. Volgens internet werkt dat, ik ben benieuwd.

1 like

Nou kun je zeggen toch. Moesten wij vroeger ook echt niet flikken hoor

21 likes

Ja het is best wel lastig als ik dat zeg maar ga wel zeggen dat mijn vriend het moet zeggen

Gelukkig hebben we de bank laten behandelen en hebben we schoonmaakspul en mijn vriend wilde dat eigenlijk niet :sweat_smile:

Laat iemand met heel veel IT kennis even goed zoeken op de schijf, mijn vriend heeft ooit bestanden terug gevonden die ‘normale’ ITers echt niet meer konden vinden

Er is miss nog hoop. Of al gedaan?

1 like

Deels is er al gedaan wat er gedaan kon worden. Ik had 1 document van 100 pagina’s en daarvan heb ik alleen nog een versie die te opnemen is van 5 dagen geleden maar ik ben waarschijnlijk al het harde werk van de afgelopen 5 dagen wel kwijt. Kopie is beschadigd en had het in de tussentijd naar mijzelf proberen te mailen, maar het bestand was te groot. Dus die is nooit aangekomen. :woozy_face:

Ik heb wel een werklaptop als extra maar het gaat mij vooral om dat ene document.

2 likes