Yesss krijg een lief berichtje van mn vogue dansschool dat ze iets willen regelen.
Alleen is er binnen het groepje waar in mee zou gaan een relatie breuk. En een jongen zit in de risico groep haha. Maar ze gaven zelfs aan van dat als we niet met het ov zouden durven of iets ze ook tot sept zouden wachten.
Hij heeft het niet geĂŒpload. Anders had ik die nog.
Ik ben heel benieuwd of dit gelukt is!
De oudjes die dinsdag een operazangers op bezoek hadden in de tuin hebben nu een koor uitgenodigd. Echt living their best life.
Ik hou zoveel van mijn mama ik ben zo onwijs blij met haar. Door alle berichtjes hier voel ik me een beetje schuldig om dit te typen (sorry) maar tegelijkertijd ben ik ook extra dankbaar. Maarja dat heb ik iedere dag en laat ik ook zo vaak mogelijk merken, niet alleen met moederdag.
naar de mensen die hun moeder moeten missen of het op een andere manier moeilijk hebben op deze dag.
Waarom kan jij het niet zeggen? Je kan het iig proberen toch aangezien jij en je vriend nu samen wonen.
Ik ga vanavond drie gangen eten met mijn bff.
Zoveel zin in! Dit hele weekend was heel fijn en ik ben morgen ook nog vrij.
Ahh dat is echt klote!!
Ik zit eraan te denken om zoân oplaasbaarbad(tubble) te kopen. Ikweet dat een aantal meiden hier er ook een heeft. Zijn jullie er enthousiast over? Lig je er lekker in met je nek? En hoe gaat het met opruimen?
Tiktok staat echt helemaal vol met boze mensen en mensen die anderen irriteren. Me lievelings. Ik lig nog in bed, heb er vandaag al 2,5 uur tiktok opzitten ben ik bang. Wie komt me voeden
Ik heb zojuist mijn guilty pleasure âgestalktâ teruggekeken van afgelopen donderdag. Die stalker is echt knettergek, heb zoveel medelijden met die vrouw!
Het is een programma van sbs6! Kun je terugkijken via KIJK. Heb wel echt een nare nasmaak aan deze aflevering overgehouden hoor
Mag ik je een tip geven? Ik weet niet bij welke provider zijn telefoonabonnement met data zit maar kijk of je een plafond in kan stellen mbt het datagebruik.
Stel de data staat dan per ongeluk aan en de telefoon gaat updaten of hij doet iets anders dan krijgen jullie in ieder geval geen gepeperde rekening.
Ik werk bij een provider en heb wel eens met zulke situaties te maken gehad.
Zou zomaar kunnen. Maar je kunt diep gaan in computers
maar je kan er toch niks aan doen dat je moet niezen? snap dat het vervelend is in het openbaar nu maar niezen is niet iets wat je tegen kunt houden ofzo
Stuur maar op als je wilt kijken of we eruit komen ;p Verder succes met de versie van 5 dagen geleden dan
Kan het aub gaan regenen dat was toch gepland? Ik hoopte dat ik dan wat minder last van hooikoorts zou hebben
Hebben jullie ook wel eens dat je een scheetje moet laten in het openbaar terwijl je oortjes in hebt, en als je hem dan laat dat die dan véél beter te horen is dan je verwachtte
hier druppelt eindelijk een beetje (gelderland), volgens buienradar zou het pas rond 20:00 gaan regenen.
Ik hoop ook echt op regen, hoop dat mijn buurman dan stopt met klussen in zân voortuin.
Misschien kunnen we regen visualiseren