Ik zit eraan te denken om zo’n oplaasbaarbad(tubble) te kopen. Ikweet dat een aantal meiden hier er ook een heeft. Zijn jullie er enthousiast over? Lig je er lekker in met je nek? En hoe gaat het met opruimen?
Tiktok staat echt helemaal vol met boze mensen en mensen die anderen irriteren. Me lievelings. Ik lig nog in bed, heb er vandaag al 2,5 uur tiktok opzitten ben ik bang. Wie komt me voeden
Ik heb zojuist mijn guilty pleasure ‘gestalkt’ teruggekeken van afgelopen donderdag. Die stalker is echt knettergek, heb zoveel medelijden met die vrouw!
Het is een programma van sbs6! Kun je terugkijken via KIJK. Heb wel echt een nare nasmaak aan deze aflevering overgehouden hoor
Mag ik je een tip geven? Ik weet niet bij welke provider zijn telefoonabonnement met data zit maar kijk of je een plafond in kan stellen mbt het datagebruik.
Stel de data staat dan per ongeluk aan en de telefoon gaat updaten of hij doet iets anders dan krijgen jullie in ieder geval geen gepeperde rekening.
Ik werk bij een provider en heb wel eens met zulke situaties te maken gehad.
Zou zomaar kunnen. Maar je kunt diep gaan in computers
maar je kan er toch niks aan doen dat je moet niezen? snap dat het vervelend is in het openbaar nu maar niezen is niet iets wat je tegen kunt houden ofzo
Stuur maar op als je wilt kijken of we eruit komen ;p Verder succes met de versie van 5 dagen geleden dan
Kan het aub gaan regenen dat was toch gepland? Ik hoopte dat ik dan wat minder last van hooikoorts zou hebben
Hebben jullie ook wel eens dat je een scheetje moet laten in het openbaar terwijl je oortjes in hebt, en als je hem dan laat dat die dan véél beter te horen is dan je verwachtte
hier druppelt eindelijk een beetje (gelderland), volgens buienradar zou het pas rond 20:00 gaan regenen.
Ik hoop ook echt op regen, hoop dat mijn buurman dan stopt met klussen in z’n voortuin.
Misschien kunnen we regen visualiseren
Had ik vanochtend nog toen ik aan het wandelen was. Ik was ervan overtuigd dat het een silent killer zou zijn maar een voorbijfietsende vrouw keek heel smerig naar me alsof ik op de stoep zat te poepen
Ik heb zelf brood gemaakt. Ik vond het echt veel werk maar het is goed gelukt.
Mis alleen wat zout.
Wauw, ik heb vanmiddag een aantal open sollicitaties verstuurd en kreeg echt binnen een uur al een uitnodiging voor een gesprek. Ik wist dat de betreffende beroepsgroep het nu druk heeft maar dit had ik niet zien aankomen op een zondagmiddag
Doe er boter en zeezout op
Oehhh ja!
Ik moet na weken weer 5 dagen werken deze week en ik zie er zo tegenop. Zo saai zoveel dagen achter elkaar zonder afleiding van collega’s.
Hoop heel erg dat er een borrel ofzo wordt georganiseerd zodat niet alle 5 dagen allemaal op elkaar lijken.
Kun jij er niet 1 organiseren? Op woensdag ofzo, breekt zo lekker de week
en dan donderdag laat beginnen