Had ik vanochtend nog toen ik aan het wandelen was. Ik was ervan overtuigd dat het een silent killer zou zijn maar een voorbijfietsende vrouw keek heel smerig naar me alsof ik op de stoep zat te poepen
Ik heb zelf brood gemaakt. Ik vond het echt veel werk maar het is goed gelukt.
Mis alleen wat zout.
Wauw, ik heb vanmiddag een aantal open sollicitaties verstuurd en kreeg echt binnen een uur al een uitnodiging voor een gesprek. Ik wist dat de betreffende beroepsgroep het nu druk heeft maar dit had ik niet zien aankomen op een zondagmiddag
Doe er boter en zeezout op
Oehhh ja!
Ik moet na weken weer 5 dagen werken deze week en ik zie er zo tegenop. Zo saai zoveel dagen achter elkaar zonder afleiding van collega’s.
Hoop heel erg dat er een borrel ofzo wordt georganiseerd zodat niet alle 5 dagen allemaal op elkaar lijken.
Kun jij er niet 1 organiseren? Op woensdag ofzo, breekt zo lekker de week
en dan donderdag laat beginnen
Ik heb net leuke cadeautjes van mijn kinderen gehad, een flow special for paperlovers en een Kawaii handletteren oefenboekje, deze journallover is blij! En ook blij dat ik mn oudste kind weer in het echt heb gezien, ik heb haar al sinds begin maart niet meer gezien door die stomme corona
HET REGENT I DID IT
Kun je trouwen met oven kaashapjes?
JA. ik wel wel je getuige zijn
Voor iedereen die de soap rond mij en mijn ouders volgt:
Ik had dus sinds de vergeet-me-nietjes en het appgesprek van mijn moeder niks meer van ze gehoord. Nu kreeg ik donderdag ineens een mail met allemaal dingen die ik voor ze moet regelen, en dan ook tussen neus en lippen door dat mijn vader een andere baan heeft en dat zij zo depressief was dat ze opgenomen moest worden, maar dat dat door corona niet kon. Ik wist hier helemaal niks van. Ben me een ongeluk geschrokken en vind het echt niet chill. Ze vroeg nog steeds niet hoe het nou met mij gaat, na corona en longontsteking. Wel vertelde ze dat zij en mijn vader een actie hadden opgezet voor de buurt. Daar is blijkbaar wel energie voor.
En nu weet ik dus niet of ik haar een berichtje moet sturen voor moederdag. Ik wil het eigenlijk niet, maar ik voel me ook schuldig.
Vertel me dat ik niet de enige ben die voor de zoveelste keer een wcblok ding sloopt. Waarom worden die zo fragiel gemaakt.
Wat je ook doet, alles is goed. Ik hoop dat het op ten duur niet meer zo knaagt aan je geweten.
Ik wilde graag bij de mexicaan hier afhalen voor moederdag. Nu is daar niet veel glutenvrij maar wat ze hadden kan niet zonder paprike. En dat vind ik zo vies!
Nu is mijn man boodschappen doen en hij gaat zo mexicaans koken voor mij
En mijn dochter is bij een vriendje eten
Hier ging het toch laatst gewoon over op het forum??
Echt dezelfde naam alles. De speld leest gewoon mee en jat onze grapjes. Tsss
Story of my life
Ik heb echt zin om nu gewoon de handdoek in de ring te gooien wat betreft mijn studie en te zeggen stik allemaal in een jawbreaker. Slechte hogeschool, slechte gezondheid en kapotte laptop.
Ik herken zoveel van wat je zegt! Ik heb nog steeds wel ups en downs maar het gaat beter nu ik mijn werk op een paar dagen heb gepropt; drie dagen echt actief hard werken en niets uitstellen en dan twee dagen doordeweeks ‘actief’ chillen, dus een plan maken en dat gaan doen ipv de hele dag in pyjama forummen en youtube kijken. Dus bv cruesli maken, onkruid uit de tuin halen, een stuk gaan fietsen, in de tuin lezen.
Ik heb ook een poosje bijgehouden wat ik had gedaan op een dag zodat ik dat kon terugkijken en me niet zo nutteloos voelde.
Als ik dan chill voel ik me niet schuldig, en als ik een dag heb gewerkt voel ik dat voldane gevoel. Helpt bij mij echt.
Alleen kut als sommige dingen per se op een bepaalde dag moeten zodat het niet altijd kan.
Heb vandaag een aftelkalender gemaakt tot mijn contract op de stomme school afloopt. Nog tien weken
Ik wil je vooral even liefde sturen. Ik begrijp heel goed dat dit enorm lastig is.
Mijn motto is wel: heb liever spijt van dingen die je wel hebt gedaan dan van dingen die je niet hebt gedaan.
Echter, is dat wel puur persoonlijk.
Veel liefde voor je.
Inmiddels opgeknapt als het gaat om je gezondheid?