Wat je even kwijt wil #37

Ik heb expres een date ingepland op 19/05 omdat ik nog altijd hoop dat ik op 18/05 mijn nagels kan laten doen.

8 likes

Het was een leugen :sob:

1 like

@Fishing je dient als inspiratie!

Ze lezen mee in het mommy bloggers topic blijkbaar :o

2 likes

Zo. Deze stalker was echt gek. Vond het bizar dat hij nog niet gepakt was voor dat deze show erbij kwam.

1 like

:scream::scream::scream::scream::scream:

Ik had een patent op Gerard-grappen moeten vragen

2 likes

JA :frowning:.
Willen jullie mij sponseren? Hij is vast duur… :pleading_face:

Gelukkig kent ie de weg al op dit forum, dat scheelt wel uren denk ik

4 likes

Was echt heel gezellig bij m’n ouders vandaag! Ik kreeg alleen daarna als cadeau een grote plastic zak met wegwerp mondkapjes alsof ik 24/7 op de IC sta mee naar huis.:+1: Echt mijn vader.

1 like

Mijn verstandskies komt door en dat doet echt pijn :sob:

Een bullet journal niks voor jou?

omg ja hoor ik heb weer te weinig snacks voor BZV :tired_face:
gelukkig wel voldoende wijn

2 likes

Vanmiddag even een dutje van 3 uur gedaan. En nu vakantieeeeed

1 like

en @nello en @Nox

Ik doe het niet. Voor mijn eigen gemoedstoestand en omdat ik niet weet wat ik haar kan sturen dat ik ook oprecht meen. Ik ga gewoon extra voor haar bidden vanavond. Ik wil gewoon niks sturen dat ik niet meen en ik vind het wel goed zo denk ik.

16 likes

Ik kreeg laatst een herinnering van Google photos, een collage van dronken wc-selfies. Dus dat kan ook i.p.v. een existentiële crisis.

9 likes

Zolang niet meer meegemaakt gelukkig :joy: vond het ook altijd zo erg als ik dan eindelijk in bed lag en alles draaide en er weer een nacht/ochtend vol kotsen in het verschiet lag. :sob::confounded:

3 likes

Doordat ik in een risicogroep zit woont mijn vriend nu al een week of 8 bij mij. En het gaat zo goed. Baal gewoon dat we door allerlei omstandigheden voorlopig niet voor het ‘echt’ hierna samen kunnen wonen.

6 likes

Ooh ik mis bovenstaande avonden/nachten :pensive:

Ik hou ervan om dronken op de wc te zitten. Dan pas kom je dr achter dat de wereld echt wel om jou draait!

44 likes

Morgen weer voor het eerst werken na 8 weken. Wel zin in maar zal wel wennen worden. Alleen de wekker al zetten. Maargoed ik heb maar 1 kind morgen dus meteen overwerkt zal ik niet zijn😅

2 likes

Of schrijf het op papier, maak er een propje van en gooi het weg. Doe ik soms.

1 like

Zo even 2,5 uur geskypet met vriendinnen, mis ze :heart: nu uitgebreid douchen en dan lezen in bed en slapen, want morgen gaat de school weer (half) open :heart_eyes::v:t2:

2 likes