Weet iemand wat dit is?
Sushi met ei toch
Omelet?
Zijn dat niet van die tofuzakjes
Aaaah krijgen we straks een heuze FFRG kindje?
Lijkt wel een bladerdeeg hapje op een bolletje rijst vast gemaakt met nori.
Ja dat kan, geen idee hahaha het smaakt zoetig, maar echt niet naar ei
Waar smaakt het wel naar? Want dan is dat het.
Het zijn inderdaad tofuzakjes en ze smaken een beetje zoetzurig als het goed is
Ja gek zoet. Denk idd dat het tofuzakjes zijn!
Ik heb vandaag “ Gestalkt” terug gekeken en vind dit soort dingen nu mega eng
Negeren kan alleen maar erger worden zo iemand.
Ja ik heb daar weer een contract aangeboden gekregen! Wel met dubbele gevoelens maarja ik ben blij dat ik weer kan werken en dat is nu toch wel het belangrijkste!
Haha wow vandaag werd de beveiliger van de supermarkt bij ons in de straat helemaal leip. Een vrouw die boodschappen had gedaan sprak hem aan met ‘zeg ben jij altijd zo brutaal?’ en toen ie liep ie scheldend naar haar toe en toen zei ie ‘jij moet stoppen met drinken met die gele tanden van je’ haha waaat, zo onprofessioneel
Ja inari sushi!!! 1 van de soorten die ze ook echt in Japan hebben! Dat zijn echt mijn favo en toen ik in Japan was heb ik een keer een grote box gekocht met alleen deze en dat is 1 van de maaltijden waar ik nog steeds aan terug denk
Maar het is dus een gefrituurd tofu zakje(bij jou niet dus) dat in een zoete marinade gelegd is.
Hey lieve hatsmetflats, ik reageer niet zo vaak op je maar krijg wel je berichten mee. Wat een klotesituatie heb jij met je ouders op dit moment, dat mag best wel gezegd worden. Ik lees dat je niets naar je moeder hebt gestuurd vandaag omdat dat niet goed voelde, en dat is daarmee echt helemaal gerechtvaardigd. Heel erg lief dat je wel extra voor haar wilt bidden vandaag, dat zegt iets heel moois over jou en je vergevingszindheid (is dit een woord? zo niet, vanaf nu wel), zonder dat je dat expliciet aan haar hoeft te tonen. Ik bewonder jou in hoe de liefde voor jouw ouders steeds sterk naar voren komt in je posts, terwijl je regelmatig door ze teleurgesteld wordt. Ik hoop dat je je eigenwaarde hoog weet te schatten aan onder andere onze reacties hier, want ik (en met mij denk ik nog zeker een paar mensen) vind dat je je steeds heel open en vriendelijk opstelt - en dat je daarmee (ook zeker als feministische! vrouw) een hele mooie rol gaat kunnen spelen in jouw toekomstige gemeente.
@Mgg super creepy, zorg dat die vriend in ieder geval alles bewaart als dat kan. Als hij in de buurt woont wil ik wel patrouilleren en mijn biceps flexen om die andere gast bang te maken.
Ik werd wakker en moest er opeens aan denken dat ik mijn 1e vriendje ooit een puzzel heb gegeven van een foto van mij en zijn paard.
Op het station net schoot er iets in mijn keel ofzo maar ik kreeg in ieder geval acuut zo’n kriebelhoest die je niet gelijk wegkrijgt. Wat een vervelende ervaring nu. Dacht echt dat ik gelyncht zou worden.
Fijne week allemaal