Wat je even kwijt wil #37

Hahaha ik kan me dit zo goed voorstellen. In de supermarkt komen echt alle kut mensen samen

Ik heb gister per ongeluk met mn handen (echt what was i thinking) currypoeder gebruikt met koken. Resultaat: mn vingers zijn allemaal geel van de kurkuma en mn telefoonhoesje ook.

1 like

Ik voel me echt zo klote vandaag, echt zo ineens patsboem. Zit te huilen terwijl ik eigenlijk moet werken en ben ineens bekaf terwijl ik nog niks gedaan heb.

Ik was al iets voor 7 uur wakker terwijl ik pas om 8 uur uiterlijk hoef op te staan. Heeeerlijk in bed blijven liggen beetje op mijn telefoon scrollend. Daarna gaan douchen + aankleden en ik zit nu helemaal uitgerust met koffie aan het werk

3 likes

Ik heb woensdag een bezichtiging voor een huis en ik ben zó blij. Ik heb me lang niet meer zo blij gevoeld en ik weet niet eens of het wat is/of zij mij willen hahaha. Maar ben het weer thuiswonen zo zat.

15 likes

Vandaag kwam er iemand in de oven te maken (elke keer condens tussen de raampjes) en dat was gewoon binnen een kwartier gemaakt. Snap echt niet dat die vorige bewoner dat nooit heeft laten maken

Gisteren heb ik een huisbezichtiging gehad en ze bellen ons vandaag al. Ik ben zooo benieuwd!!

21 likes

Ben vandaag 11 jaar samen en ook 5 jaar getrouwd. En elk jaar moet ik weer zó hard lachen om ons trouw verhaal :joy:

Ik was bijna 33 weken zwanger, de hele zwangerschap kon ik alleen maar overgeven en ik had al een paar weken last van voorweeën. Dus we hadden besloten om het lekker simpel te houden en gratis te trouwen. Ik wilde eigenlijk in m’n joggingsbroek gaan maar dat vond m’n oma niet kunnen dus toch maar mooi aangekleed en alles (of nja: een zwangerschapstop en een maxi rok. Maar ik had er sinds ik zwanger was niet meer zo fancy uit gezien).
Nou, ruim op tijd stapte we in de auto, want we komen altijd overal te laat. En serieus 15 minuten voor we aankomen bij het gemeentehuis staat er een vrachtwagen vast op de dijk. Muurvast. Hij moest een bocht maken maar dat kon niet en hij kon ook niet achteruit want er stonden allemaal auto’s achter. We hebben daar zeker 3 kwartier staan wachten en waren daardoor te laat op ons eigen trouwen😂
De vrouw die ons zou trouwen moest naar een andere trouwerij, dus toen we EINDELIJK, een half uur te laat, bij het gemeentehuis kwamen, stond er een zenuwachtige meneer: hij zou voor het eerst iemand gaan trouwen. Hij had een briefje geprint met voorbeeld tekst die hij ging gebruiken. We konden niet meer in het afgezonderde kamertje, dus er werden 2 stoelen bij de balie neergezet en daar ging het gebeuren.
Die arme man was zenuwachtiger dan wij: hij versprak zich met de datum en las ipv onze namen de namen van zijn voorbeeld briefje voor.
Nou, eindelijk hadden we het ja woord gezegd en mochten we elkaar een kus geven en toen riep die vent: ‘OH WACHT! IK BEN NOG IETS VERGETEN!’
Onze trouwfoto’s zijn gemaakt voor het gemeentehuis. Dat op dat moment verbouwd werd. Dus op de achtergrond zie je stapels puin, graafmachines en een hele hoop zand en bouwhekken.

En toch had ik het niet anders gewild want dit past perfect bij ons. :joy:

135 likes

Vaqk weten mensen nietdat dat kan.

Het was hier ook heel snel opgelost. Dan komt er lucht tussen de glazen.

1 like

Ik wil een andere energiemaatschappij maar ik vind nog best lastig om te bepalen welke maar ik heb nu 1 gevonden die sowieso goedkoper is als mijn huidige dus denk dat ik daar sowieso maar jaartje heen ga. Ik betaal echt teveel op dit moment vind ik. :disappointed: Bedrijf waar ik heen wil zegt ook ja je verbruikt echt weinig dus 100 per maand is echt wel een fors bedrag dan. Krijg wel echt beetje stress van dit haha.

Ik wil voor een vriendin een gepersonaliseerde mok laten maken, of een tshirt laten drukken. Als ik google kan ik alleen maar lelijke mokken en tshirts vinden. Iemand een tip voor wat mooiere dingen?

Etsy?

1 like

Ik moet een lessenserie burgerschap ontwerpen voor mijn bovenbouwgroep en ik ben er zo enthousiast over, dit is me jam y’all. Moet nou eens opletten dat ik het niet te groot maak en teveel wil doen. Dat is met een gemiddelde rekenles wel anders.

9 likes

Ik ga kijken!

@Soy.peor Heb ik ook gekeken maar daar kon ik niet helemaal vinden wat ik zocht. Misschien verkeerde zoekterm

1 like

Wauw wat gaaf! Gefeliciteerd! Vanaf september?

1 like

Haha burgerschap = meest vage ‘vak’ van po, lekker om daar concreet mee aan de slag te gaan!

3 likes

Nou vaag vind ik het niet. Het is enorm uitgebreid en veelomvattend maar niet vaag.

Ik krijg de aller-wokeste kinderen van het land yesss

1 like

Ik mis het weekend nu al. Nog vier nachtjes slapen en dan genieten van het vrijdagavond-weekendgevoel.

8 likes

whuut, hoe heeft ie zn adres gevonden?

1 like

Kun je geen andere achtergrond instellen? Weet niet wat voor software jullie gebruiken, maar vaak kan dat wel ergens in de instellingen.

Heb je je outfit al? En wij hebben laatst de verjaardag van een vriendin gevierd, klein groepje, aan het water met wijn en hapjes .

1 like