Ik had 10 minuten last van een stroomstoring en wilde net gaan bellen, maar toen sprongen de lichten spontaan weer aan👍🏻
Ik kwam net een recept tegen voor brood met knolfook, zongedroogde tomaten, olijfen en bascilicum. Ik wil dit nu met allerlei lekkere dips. Maar geen gist meer in huis en zaterdag progressie foto’s maken dus lijkt me geen top plan dit maar ik wil het
Zo klinkt het behapbaar.
Gelukkig heb ik ook nog een pauze op de woensdag. Beste beslissing ooit om dan vrij te nemen.
Snap het helemaal, vind het zo persoonlijk oid? Gaat haar niks aan welke lelijke kleur verf ik op de muur had. Of wat er in mijn keuken staat (ben verhuisd en heb nu een studiehoekje bij de keuken waardoor dat mijn achtergrond is). Maar wil eigenlijk niet volgende weer ergens anders zitten want straks zegt ze daar iets over (niet eens als analytisch iets oid hoor maar gewoon als ijsbreker maar dat vind ik al ongemakkelijk).
Zelf heeft zij een perfect witte muur waar je nog net een deel van haar (ook perfecte) monstera plant ziet. Heb er wel eens gedacht ook voor m’n monstera te gaan zitten maar dat leek me dan weer een beetje raar haha.
Kan niet wachten totdat we gewoon weer op een nietszeggend kantoor mogen zitten.
Ik heb een online pubquiz gemaakt voor mijn familie en daarna nog een potje online 30 seconds gespeeld als online verjaardagsfeest.
Ik heb dit ook Ben echt wel een aantal kilo’s aangekomen en ineens kan ik allemaal leuke zomerkleding niet echt meer aan. Had altijd een redelijk constant gewicht, maar ben echt een luie hond geworden door het thuiszitten.
Hebben we geen online knokploeg hier? Ik had laatst hetzelfde: de zoon van goede vrienden van ons is verongelukt in een bizar motorongeluk, de commentaartjes dat het 100 % de schuld van de ouders was waren er in overvloede, zo makkelijk om een grote bek op te zetten vanachter je veilige schermpje. Kind was verdorie pas 10 jaar en zijn ouders zijn gebroken van verdriet en dan zijn er nog mensen die denken dat het normaal is om iemand die toch al op de grond ligt nog een trap na te geven, walgelijk kudvolk is het.
Klopt, al had die jongen de keuken volledig nieuw gekocht en is die pas 3 jaar oud.
Maar ik verbaas me soms wel meer over de keuzes die hij heeft gemaakt voor dit huis.
Ik ben best wel ivo productivo vandaag, onverwachts. Heb al twee studiedingen gedaan, ga nu sporten en om half vier lio stagegesprek
Ik baal zo erg dat ik geen goede werkplek heb in huis. We hebben wel een studeerkamer, maar daar staat de pc van mijn vriend met zijn twee schermen die hij nodig heeft voor werk. Ik kan daar dus niet zitten, dus zit ik aan de eettafel. Ik heb elke keer na een paar uur daar op mijn laptop werken al zo’n gigantische pijn in mijn nek en schouders, niet normaal. Zo erg dat ik aan het eind van de dag helemaal hoofdpijn heb. Vind het zo vervelend, wil vandaag gewoon een dagje hard knallen voor mijn scriptie, maar ik verga nu al van de pijn
Heb je een los toetsenbord? Bij mij helpt het om de laptop iets hoger te zetten (staat op blikjes tomatenpuree) en een voetenbankje, heb zo’n laag opstapje maar had eerst gewoon een houten balk omdat ik niks geschikts had
Nee heb alleen een laptop, ik heb getwijfeld over het aanschaffen van een hele installatie (laptophouder, toetsenbord en muis) maar ik vond dat best een investering voor de paar weken/maanden dat mijn vriend ook thuis moet werken en ik dus naar de eettafel ben verbannen. Maar misschien toch maar weer overwegen haha
Alleen een toetsenbord valt wel mee denk ik, je zou eens kunnen rondvragen, zo heb ik er ook 1 gekregen. En zo’n houder is natuurlijk beter maar mijn blikjes gaan ook prima en een stuk goedkoper, zeker omdat het tijdelijk is.
Ik kan het je echt aanraden ook omdat het waarschijnlijk nog wel even gaat duren allemaal, desnoods kijk je op marktplaats wat er aan aanbod is. Mijn laptopsteun heb ik destijds voor 15 euro via AliExpress besteld, daar kan je ook nog kijken. En anders bij je werkgever / arbo navraag doen, als daar sprake van is?
Heb je een strijkplank? Ik heb collega’s die een strijkplank gebruiken om een sta werkplek te creëren. Het is geen permanente oplossing maar misschien dat het fijn is om in iedergeval af te wisselen van houding
Ik zag bij de jumbo empanadas dus ik ren dr op af wat staat dr op t bordje “Empanadas met kebab”
Nederland is echt goed in dingen verpesten.
Ze zeggen dat Nederlanders geen cultuur hebben, maar dit is wel echt typisch Nederlands
Goed idee, hoop dat iemand nog iets over heeft! Aangezien iedereen nu thuis moet werken haha.
@piepeloi helaas ben ik student en is er geen sprake van een werkgever of arbo. Denk dat via AliExpress ook heel lang duurt? En ergens ben ik dan ook bitter dat ik allemaal dingen moet gaan aanschaffen terwijl mijn vriend (die wel een fulltime baan heeft) gewoon rustig in mijn studeerkamer bivakkeert.
@Wortel oja dat zou ik wel kunnen proberen! Onze eettafel is wel ook hoog, kan überhaupt wel staan proberen.
Bedankt voor het meedenken meiden! Sorry als ik zeurderig overkom, zit er gewoon echt even doorheen
ik voelde me schuldig over het feit dat er een paar bananen bruin liggen te worden hier, dus ik ga vanmiddag maar een banoffee pie maken
Een toetsenbord + muis kost samen vaak 20 euro (ja tis geen topkwaliteit maar het werkt best), verder hoogde ik mijn laptop op met een stapel boeken.
Ik gebruikte ook al snel een extern scherm want had een kleine laptop, maar dat ophogen helpt ook al.
Verder werk ik met de pomodo techniek, dus na 25 minuten werken 5 minuten pauze en in die 5 minuten verplicht ik mezelf even te lopen, bij mij is dat de trap af en even op de salontafel strekoefeningen doen voor mijn rug. Maar vooral ieder half uur even bewegen helpt echt veel.
(ik heb de eerste weken van thuiswerken bij de fysio gelopen want ik kon niet eens meer normaal zitten vd rugpijn)