Denk 2 weken, is niet zo snel als Bol maar wel te overzien lijkt me? En wbt je vriend en het feit dat het jouw studeerkamer is, is het niet een idee om met hem te bespreken, kwestie van geven en nemen in deze gekke tijden.
Weet niet of het uitverkocht is inmiddels, maar ik heb een toetsenbord inclusief muis gekocht bij bol.com voor 20 euro ofzo. Had ik veel eerder moeten doen!
En anders van de gezamenlijke rekening betalen. Je vriend krijgt misschien wel vergoeding om een thuiswerkplek te creƫren?
Door die hele Corona thuiswerksituatie ben ik weer veel chaotischer en vergeetachtiger geworden. Alle trucjes die ik mijzelf had aangeleerd zijn weggevallen ofzo? Het missen van structuur zorgt ervoor dat ik me niet kan zetten tot het doen van simpele taken (opruimen, was doen, iemand appen) en alles vergeet. Zo laat ik mijn sleutels binnen liggen en sluit ik mijzelf buiten, blijft mijn telefoon in de auto achter en denk ik dat ik klaar ben met de douche schoonmaken om er een uur later achter te komen dat alles nog overhoop staat. Gelukkig lukt werk structuren nog wel maar privƩ is het echt even tien keer niks. Super vervelend! Iemand nog tips om dit weer te ordenen? Ik dacht dat het misschien zou helpen om lijstjes te maken en af te strepen, zoals ik ook voor werk doe, maar als ik dan opsta vergeet ik alweer wat ik ging doen/opschrijven .
Pffff het was weer een genante dronken avond. Gelukkig kan ik de hele dag in zelfmedelijden zwelgen in mijn bedje.
Ik heb een toetsenbord voor 10 euro bij de mediamarkt gekocht, werkt prima. Laptop staat op een paar kookboeken. Muis is van werk maar dat hoeft ook maar weinig te kosten en dan zit je toch een stuk comfortabeler.
En ik zit wel op een fatsoenlijke bureaustoel, want ook al heb ik een toetsenbord etc., een dat op een normale stoel zorgt dat binnen een dag mijn hele nek vast zit.
En @piepeloi, @ellegirltalk en @Druppels, heb nu een toetsenbord en een muis besteld ja! Een bureaustoel wordt lastig haha, wij hebben zoān hoge eettafel met krukken. Maar hopelijk helpen het toetsenbord en de muis al heel wat, als ik dan mijn laptop hoger kan zetten!
Ik word misselijk van het heldere scherm van mijn nieuwe telefoon
Hahah twee compleet willekeurige etenswaren uit totaal verschillende culturen samenvoegen en het Nederlands noemen.
Tattaās b like
Ik heb een eitwitshake met broccoli gemaakt but boi she thicc
Ik gebruik sinds jaren weer eens maandverband en nu viel me op dat Always een plakkertje heeft om de verpakking dicht te houden Ʃn dat je dat plakkertje kunt gebruiken om je oude maandverband mee dicht te plakken voor je het weggooit.
Maar dat Etos ook zoān plakkertje heeft, maar dat die op de verpakking geplakt zit, en dus niet op de rand zoals always.
En omdat ik Dragons Den kijk, heb ik zelf maar verzonnen dat Always patent/octrooi/copywright (ofzo) heeft omdat die sticker daar precies te plakken.
Ik heb zoān intense drang om online kleding te bestellen ik ga maar even wandelen als afleiding
Ik heb na een halfjaar zoeken de oplader voor mijn camera weer gevonden. Snap niet hoe ik het voor elkaar krijg zoveel spullen kwijt te raken in mijn bureau.
Ik vind dit zo intens lief dat ik echt geen woorden heb voor hoeveel dit voor me betekent. Dankjewel. Zo erg bedankt. Het betekent zoveel voor me om gezien te worden, in hoe ik me staande houd, maar ook in hoe moeilijk dit vaak is. Ik heb deze reactie opgeslagen voor als ik het ooit nodig heb. Heel erg bedankt ook voor je laatste bemoediging! Je legt echt de vinger op de zere plek, op de goede manier! Bedankt dat jij, en dat jullie, achter me staan als ik die steun in rl soms mis.
Mocht weer een dagje thuiswerken en ben weer heerlijk productief
Bluh ik zit mezelf zo heerlijk in de weg vandaag. Ik moet nog ƩƩn ding afmaken en dan is het gezegend allemaal
mega motivatieloze maandag
Omg al die mensen die in hun insta story posten dat ze fotoās van moeders op moederdag lame vinden. Ik ben gewoon supertrots op mijn knappe moeder, wat is iemands probleem als je daarover gaat zeuren. Dat is toch kinderachtig
Ik heb gewandeld en toen alsnog online kleren gekocht
Net weer een stuk van een verwilderde tuin afgegraven, gesnoeid en omgetoverd tot extra m2 moestuin, heerlijk