Wat je even kwijt wil #37

Ik heb een eitwitshake met broccoli gemaakt but boi she thicc

2 likes

Ik gebruik sinds jaren weer eens maandverband en nu viel me op dat Always een plakkertje heeft om de verpakking dicht te houden én dat je dat plakkertje kunt gebruiken om je oude maandverband mee dicht te plakken voor je het weggooit.
Maar dat Etos ook zo’n plakkertje heeft, maar dat die op de verpakking geplakt zit, en dus niet op de rand zoals always.
En omdat ik Dragons Den kijk, heb ik zelf maar verzonnen dat Always patent/octrooi/copywright (ofzo) heeft omdat die sticker daar precies te plakken.

4 likes

Ik heb zo’n intense drang om online kleding te bestellen :hot_face: ik ga maar even wandelen als afleiding

Ik heb na een halfjaar zoeken de oplader voor mijn camera weer gevonden. Snap niet hoe ik het voor elkaar krijg zoveel spullen kwijt te raken in mijn bureau.

Ik vind dit zo intens lief dat ik echt geen woorden heb voor hoeveel dit voor me betekent. Dankjewel. Zo erg bedankt. Het betekent zoveel voor me om gezien te worden, in hoe ik me staande houd, maar ook in hoe moeilijk dit vaak is. Ik heb deze reactie opgeslagen voor als ik het ooit nodig heb. Heel erg bedankt ook voor je laatste bemoediging! Je legt echt de vinger op de zere plek, op de goede manier! Bedankt dat jij, en dat jullie, achter me staan als ik die steun in rl soms mis.

56 likes

Mocht weer een dagje thuiswerken en ben weer heerlijk productief :+1:t2:

1 like

Bluh ik zit mezelf zo heerlijk in de weg vandaag. Ik moet nog één ding afmaken en dan is het gezegend allemaal :fu:

mega motivatieloze maandag :nerd_face:

3 likes

Omg al die mensen die in hun insta story posten dat ze foto’s van moeders op moederdag lame vinden. Ik ben gewoon supertrots op mijn knappe moeder, wat is iemands probleem als je daarover gaat zeuren. Dat is toch kinderachtig :sweat_smile::stuck_out_tongue:

8 likes

Ik heb gewandeld en toen alsnog online kleren gekocht :tired_face:

4 likes

Net weer een stuk van een verwilderde tuin afgegraven, gesnoeid en omgetoverd tot extra m2 moestuin, heerlijk

13 likes

:heart: :heart: :heart: :heart:

Ik heb 6 dagen om een complete Photoshop cursus te volgen en er een eindproduct mee te maken tussen allerlei andere lopende schoolopdrachten door :tired_face: Stressss.

Ik heb laatst via Sweetest Design een mok besteld. Ik kreeg na mijn bestelling voorbeelden waar ik uit kon kiezen. Ze hebben volgens mij ook shirts!

1 like

Ik zat een beetje een oud klasgenoot te stalken en oh my hij is zo aantrekkelijk nu? Echt mooi opgedroogd gewoon. :flushed:

2 likes

Love gta!

1 like

In plaats van me omkleden en boodschappen gaan doen ben ik weer in bed gaan liggen.

Waarom ben ik zo?

3 likes

Bleh ja. Ik had bij de H&M 2 bikini’s en een badpak besteld. Ga de bikini’s maar weer terugsturen want ik werd er zo ongelukkig van :cry: terwijl ik eigenlijk gewoon schijt wil hebben en die bikini dragen… maar ze waren ook een beetje klein dus misschien ga ik het toch nog wagen met een grotere maat. En gelukkig stond het badpak wel erg leuk :blush:

1 like

Ik heb vannacht gedroomd over de Sims en m’n eigen huis nabouwen in de Sims en het was zo leuk
Maar ik heb een chromebook dus no Sims for me :sob:

3 likes

Mijn moeder is opgelicht op marktplaats en het is zo dom maar ik vind het zo zielig voor ze :cry::cry::cry: maar wie koopt er nou ook een opblaasbare jacuzzi voor 200,- die alleen verzonden kan worden

7 likes