Ik heb 6 dagen om een complete Photoshop cursus te volgen en er een eindproduct mee te maken tussen allerlei andere lopende schoolopdrachten door Stressss.
Ik heb laatst via Sweetest Design een mok besteld. Ik kreeg na mijn bestelling voorbeelden waar ik uit kon kiezen. Ze hebben volgens mij ook shirts!
Ik zat een beetje een oud klasgenoot te stalken en oh my hij is zo aantrekkelijk nu? Echt mooi opgedroogd gewoon.
Love gta!
In plaats van me omkleden en boodschappen gaan doen ben ik weer in bed gaan liggen.
Waarom ben ik zo?
Bleh ja. Ik had bij de H&M 2 bikiniās en een badpak besteld. Ga de bikiniās maar weer terugsturen want ik werd er zo ongelukkig van terwijl ik eigenlijk gewoon schijt wil hebben en die bikini dragen⦠maar ze waren ook een beetje klein dus misschien ga ik het toch nog wagen met een grotere maat. En gelukkig stond het badpak wel erg leuk
Ik heb vannacht gedroomd over de Sims en mān eigen huis nabouwen in de Sims en het was zo leuk
Maar ik heb een chromebook dus no Sims for me
Mijn moeder is opgelicht op marktplaats en het is zo dom maar ik vind het zo zielig voor ze maar wie koopt er nou ook een opblaasbare jacuzzi voor 200,- die alleen verzonden kan worden
Online is nog leuker!
Ik moet een verjaardagscadeau kopen voor een van mijn beste vriendinnetjes maar ik heb dus geen idee wat aangezien ze al zoveel heeft.
En ik had verwacht dat ik heel brak zou zijn maar het valt mee dus ik ga zo lekker pizza eten en pathe thuis kijken in bed. En dan lekker vroeg slapen!
ik heb me officieel aangemeld voor een master vandaag. Pas over een maand hoor ik of ik word toegelaten of niet. Ondanks dat het een plan B is, ben ik toch gestresst⦠Misschien omdat plan A hem toch al niet meer gaat worden en ik geeeeeeeeen idee heb wat plan C zou kunnen zijn.
Ik zit mezelf heel de dag al chagrijnig te maken, slaat echt nergens op haha. Net ook weer, zat te wachten op een mail over iets leuks, die kreeg ik en toen was ik alsnog ontevreden omdat de inhoud niet leuk genoeg was. Doe ff normaal kind.
Hopelijk krijg ik mezelf naar buiten gesleept voor een wandeling en vrolijkt die me wat op, want als ik zo heel de avond nog door moet wordt het gezellig.
Ik ben echt MOE en ik heb de hele dag niet eens hard gewerkt. En nu staat er een mega afwas op me te wachten
Vanavond lekker bankhangen - alsof ik de afgelopen tijd iets anders heb gedaan maar ja.
Heb me nu voorgenomen om elke dag iets aan beweging te doen, dus of wandelen of fietsen of echt een workout, misschien is dat ook fijn voor jou? Ook al zul je niet meteen verschil zien, je gaat in ieder geval iets positiever over jezelf denken en dat is denk ik het belangrijkste
Ik wil een landelijk verbod op de woorden āhet nieuwe normaalā.
@Banananana ik krijg nu nog een aanslag afvalstoffen, maar dan voor 2018?? Jij ook? Pff man ff 3 jaar binnen een tijdsbestek van 2 maanden sturen ugh
Lekker muziekje/leuke podcast erbij? Ik moet ook ivm mijn streak maar ik voel me echt altijd beter als ik ben geweest!
Ik moet juist voor het eten van mezelf maar zit ook nog op de bank nog maar 4200 stappen dus dat valt een keer mee
Ik moet nog bijna 8000