Huh, wat raar dat ze dit pas later sturen. Lekker blij maken met een bijna dode mus…
Hoop dat het alsnog allemaal goed uitpakt!
Goed idee, heb net een HIT workout gedaan
Ik heb komende drie avonden elke avond een afspraak en baal nu alweer dat mijn vrije tijd dus over is
Morgen gaat gamemania weer open, wat inhoud dat ik deze week ergens eindelijk mijn switch kan halen. Morgen worden er rolluiken geplaatst aan mijn huis en sportschool mag buiten lessen gaan geven in samenwerking met de gemeente en richtlijnen.
Allemaal goeie dingen!
Ik ben een pakket (salontafel ook echt) kwijt. Waarschijnlijk mijn eigen schuld want er staat geen huisnummer in de orderbevestiging. Kan me niet voorstellen dat ik het vergeten ben maargoed.
Alleen de webshop is soort van onbereikbaar en de pakketdienst is spaans
Ik ben vanavond gaan uiteten in het restaurant van het hotel waar we slapen en het was zo heerlijk om gewoon weer eens bediend te worden en te eten
Ik heb de podcast van de moord op patrick voor de tweede keer geluisterd in twee dagen. Echt zoo goed pff jaloers. Maar ik ga deze zomer zomerstage podcastmaken doen met audiocollectief dus ik ga net zo goed worden als Sanne Boer van de moord op Patrick!!!
Oh mijn god. Mijn broertje is vanmiddag naar mij toegekomen om te gaan surfen, want ik woon dicht bij zee. Hij is er toen niet ingegaan omdat de zee te wild was. Anderhalf uur geleden zat ik te kijken op de webcam van de zee of het nog de moeite was om alsnog te gaan. Zie ik ineens allemaal reddingsbrigades en traumahelicopters. En een paar minuten later zie ik op het nieuws dat er 2 surfers net overleden zijn en dat er nog steeds 3 vermist zijn. En nu zijn ze nog steeds aan het zoeken in het donker. Wat een hel!
Ik las dit ook net, pfff knoop in mn maag. Heftig idee ook dat je broertje er misschien wel in had gelegen!
Ja ik krijg er echt de rillingen van.
Wow ja! Dit inderdaad, hahah. Kan niks meer vinden, maar zit ook vaag in mijn herinnering.
Edit: jawel, van Libresse!
Ja Gadverdamme wat verschrikkelijk! Die zee is zoo ruig ook
Ja ik schrok ook van het bericht Wat eng.
Vraag mij ook af of er nu meer mensen in de zee zwemmen of surfen die het als alternatief zien van het zwembad of de sportschool. Dan kun je de risico’s misschien ook niet helemaal inschatten.
Ik heb vandaag aan app gemaakt
Een van mijn beste vriendinnen vertelde gister dat ze zwanger is! En hoewel ik heel blij voor ze ben, vind ik het ergens ook een beetje moeilijk ofzo? Ze is de eerste van onze vriendengroep die zwanger is. Ben denk ik bang dat er iets gaat veranderen ofzo. We maakten vaak reisjes met z’n allen, gingen vaak uiteten, drankjes doen etc. En dat gaat straks misschien lastiger…
Baal dat ik me zo voel want het is natuurlijk hartstikke leuk nieuws!
Nee gelukkig niet, maar scheelde niet veel. Het zijn wel bekenden van mijn broertje en vriend.
Dankje! Voel me wel iets beter nu.
Voel me er wel schuldig door, maar moet denk ik gewoon nog wennen aan het idee. Ze denkt zelf dat haar leven niet zoveel gaat veranderen haha, maar wij (de rest van onze vriendengroep) denken daar anders over. Mijn grote angst is dat we straks zulke verschillende levens hebben dat we uit elkaar zullen groeien. Maar daar ben ik natuurlijk nog zelf bij. Maar dat het gaat veranderen staat idd vast…
Ik loop al een half uur als een gek te hoesten. Zo kan ik toch niets inspreken. Stikte zelfs bijna in een crackertje.
Ja dat is wel een goeie manier van ernaar kijken. En als ik terugkijk is onze vriendschap al anders dan toen we elkaar in onze studententijd tegen kwamen, dat logisch en is geleidelijk gegaan. Maar nu werken we allemaal en staan we niet meer elke donderdagavond in de kroeg. Ook hebben 2 ban onze vriendengroep een eigen bedrijf samen waardoor die ook meer naar elkaar toe zijn getrokken. Hierdoor is er wel wat veranderd maar echt enorm veel invloed op onze vriendschap heeft dat niet gehad. Ik hoop dat we dit aankunnen haha. Ik heb zelf (nog) niet heel veel met baby’s, maar dit is ook de eerste keer dat ik een baby van heel dichtbij ga meemaken. En gelukkig is ze zelf ook heel nuchter eronder en niet alleen maar bezig met zwanger zijn enzo.
Kan me voorstellen dat dit lastig is ja! Ik ben het eigenlijk wel met @anon44204370 eens, maar als je het toch met ze wil bespreken kan je dat misschien eerst met één van hen doen? Ik weet niet hoe jullie dagen eruit zien maar misschien kan je op een rustig moment even met een van hen (degene waar je de beste band mee hebt?) gaan zitten, aangeven hoe je je voelt en vragen of ze daar even met z’n tweeën over na willen denken. Dan kan je op een later moment vragen van ‘goh, hebben jullie het er al over gehad’ en er een gesprek over voeren. Dan hebben zij even de tijd om samen hun gedachten op een rijtje te zetten en heb je misschien iets minder het gevoel dat je ze voor het blok zet?
En je noemt het zelf ook al, maar veiligheid is het allerbelangrijkste natuurlijk! Als jij graag verder wil hiken en dat is niet verantwoord in je eentje moet je gewoon met z’n drieën gaan, punt.