Wat je even kwijt wil #37

Hmm misschien iets van vector illustration?

2 likes

Haha wij deden zoiets met illustrator op school. Moest je je favo celebertie zo over tekenen. Elke opdracht die ik inleverde was dennis storm :joy:
Mis die leraar wel. Was echt een hottie…

6 likes

Toen had je nog een strijd gaande tussen makers van vectors en vexels waarvan de laatste genoemde shit waren omdat je die niet kon uitvergroten i.v.m. verlies aan kwaliteit. :joy:

Ik begin me nu echt heel oud te voelen.

1 like

Ik heb in de afgelopen 2 dagen al 7 bromvliegen in huis gehad :sob: ze willen altijd graag naar buiten en zover ik weet heb ik ook niks doods in huis. Whyyy?( Al vind mijn kat het een lekkere snack)

Ligt er ook geen dode muis oid verstopt onder je bed of kast? Misschien heeft je kat een cadeautje achter gelaten

Ja zoiets lijkt me de enige oplossing, maar mijn kat komt niet buiten? Miss ergens een muis in de muur verstopt?

Ik zou morgenochtend gelijk contact opnemen! Ben veel te nieuwsgierig voor dat soort dingen

Ugh stom!

1 like

Ben bananenbrood aan het maken, maar ben de helft van de ingrediƫnten er vergeten in te doen. Dus nu staat er een brood zonder bakpoeder en suiker in de oven. oeps.

2 likes

Huh, wat raar dat ze dit pas later sturen. Lekker blij maken met een bijna dode mus…
Hoop dat het alsnog allemaal goed uitpakt!

Goed idee, heb net een HIT workout gedaan :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb komende drie avonden elke avond een afspraak en baal nu alweer dat mijn vrije tijd dus over is :disappointed_relieved:

1 like

Morgen gaat gamemania weer open, wat inhoud dat ik deze week ergens eindelijk mijn switch kan halen. Morgen worden er rolluiken geplaatst aan mijn huis en sportschool mag buiten lessen gaan geven in samenwerking met de gemeente en richtlijnen.

Allemaal goeie dingen! :heart_eyes_cat::+1:

21 likes

Ik ben een pakket (salontafel ook echt) kwijt. Waarschijnlijk mijn eigen schuld want er staat geen huisnummer in de orderbevestiging. Kan me niet voorstellen dat ik het vergeten ben maargoed.

Alleen de webshop is soort van onbereikbaar en de pakketdienst is spaans

Ik ben vanavond gaan uiteten in het restaurant van het hotel waar we slapen en het was zo heerlijk om gewoon weer eens bediend te worden en te eten :tired_face:

27 likes

Ik heb de podcast van de moord op patrick voor de tweede keer geluisterd in twee dagen. Echt zoo goed pff jaloers. Maar ik ga deze zomer zomerstage podcastmaken doen met audiocollectief dus ik ga net zo goed worden als Sanne Boer van de moord op Patrick!!!

14 likes

Oh mijn god. Mijn broertje is vanmiddag naar mij toegekomen om te gaan surfen, want ik woon dicht bij zee. Hij is er toen niet ingegaan omdat de zee te wild was. Anderhalf uur geleden zat ik te kijken op de webcam van de zee of het nog de moeite was om alsnog te gaan. Zie ik ineens allemaal reddingsbrigades en traumahelicopters. En een paar minuten later zie ik op het nieuws dat er 2 surfers net overleden zijn en dat er nog steeds 3 vermist zijn. En nu zijn ze nog steeds aan het zoeken in het donker. Wat een hel! :frowning:

1 like

Ik las dit ook net, pfff knoop in mn maag. Heftig idee ook dat je broertje er misschien wel in had gelegen!

Ja ik krijg er echt de rillingen van.

Wow ja! Dit inderdaad, hahah. Kan niks meer vinden, maar zit ook vaag in mijn herinnering.

Edit: jawel, van Libresse!

1 like