Ja Gadverdamme wat verschrikkelijk! Die zee is zoo ruig ook
Ja ik schrok ook van het bericht Wat eng.
Vraag mij ook af of er nu meer mensen in de zee zwemmen of surfen die het als alternatief zien van het zwembad of de sportschool. Dan kun je de risicoâs misschien ook niet helemaal inschatten.
Ik heb vandaag aan app gemaakt
Een van mijn beste vriendinnen vertelde gister dat ze zwanger is! En hoewel ik heel blij voor ze ben, vind ik het ergens ook een beetje moeilijk ofzo? Ze is de eerste van onze vriendengroep die zwanger is. Ben denk ik bang dat er iets gaat veranderen ofzo. We maakten vaak reisjes met zân allen, gingen vaak uiteten, drankjes doen etc. En dat gaat straks misschien lastigerâŠ
Baal dat ik me zo voel want het is natuurlijk hartstikke leuk nieuws!
Nee gelukkig niet, maar scheelde niet veel. Het zijn wel bekenden van mijn broertje en vriend.
Dankje! Voel me wel iets beter nu.
Voel me er wel schuldig door, maar moet denk ik gewoon nog wennen aan het idee. Ze denkt zelf dat haar leven niet zoveel gaat veranderen haha, maar wij (de rest van onze vriendengroep) denken daar anders over. Mijn grote angst is dat we straks zulke verschillende levens hebben dat we uit elkaar zullen groeien. Maar daar ben ik natuurlijk nog zelf bij. Maar dat het gaat veranderen staat idd vastâŠ
Ik loop al een half uur als een gek te hoesten. Zo kan ik toch niets inspreken. Stikte zelfs bijna in een crackertje.
Ja dat is wel een goeie manier van ernaar kijken. En als ik terugkijk is onze vriendschap al anders dan toen we elkaar in onze studententijd tegen kwamen, dat logisch en is geleidelijk gegaan. Maar nu werken we allemaal en staan we niet meer elke donderdagavond in de kroeg. Ook hebben 2 ban onze vriendengroep een eigen bedrijf samen waardoor die ook meer naar elkaar toe zijn getrokken. Hierdoor is er wel wat veranderd maar echt enorm veel invloed op onze vriendschap heeft dat niet gehad. Ik hoop dat we dit aankunnen haha. Ik heb zelf (nog) niet heel veel met babyâs, maar dit is ook de eerste keer dat ik een baby van heel dichtbij ga meemaken. En gelukkig is ze zelf ook heel nuchter eronder en niet alleen maar bezig met zwanger zijn enzo.
Kan me voorstellen dat dit lastig is ja! Ik ben het eigenlijk wel met @anon44204370 eens, maar als je het toch met ze wil bespreken kan je dat misschien eerst met één van hen doen? Ik weet niet hoe jullie dagen eruit zien maar misschien kan je op een rustig moment even met een van hen (degene waar je de beste band mee hebt?) gaan zitten, aangeven hoe je je voelt en vragen of ze daar even met zân tweeĂ«n over na willen denken. Dan kan je op een later moment vragen van âgoh, hebben jullie het er al over gehadâ en er een gesprek over voeren. Dan hebben zij even de tijd om samen hun gedachten op een rijtje te zetten en heb je misschien iets minder het gevoel dat je ze voor het blok zet?
En je noemt het zelf ook al, maar veiligheid is het allerbelangrijkste natuurlijk! Als jij graag verder wil hiken en dat is niet verantwoord in je eentje moet je gewoon met zân drieĂ«n gaan, punt.
Man man man, ik merk echt dat mijn motivatie voor werk zo ongeveer met de dag daalt. Alles is hoogstwaarschijnlijk tot 1 september telefonisch en ik vind er echt geen ruk aan. Ik begin ook te merken dat mijn kwaliteit naar beneden gaat, omdat ik het gewoon niet meer kan opbrengen. Pff. Weet ook niet zo goed wat eraan te doen, want het komt natuurlijk door corona dat de situatie qua werk nu zo anders is en dat is gewoon voorlopig nog niet over.
Ik heb voor de 1e keer in weken goed/lang geslapen en voel me suffer dan ooit. Dit is niet eerlijk!
Ik heb echt een paar dagen nachten dat ik amper slaap. Moet minstens 2x per nacht naar de wc en mijn vriend snurkt de laatste tijd weer wat meer, waardoor ik constant wakker word.
Nu wil ik een slaap bank kopen, die ik op de andere kamer kan neerzetten maar de bank die ik wil heeft een levertijd van 4 weken
De bank in de huiskamer slaapt niet fijn en ik ben gewoon elke dag kapot terwijl ik amper wat uitvoer.
Kun je slapen met oortjes in? Er zijn op Spotify verschillende lijsten voor babyâs die niet kunnen slapen met âloopable sleep soundsâ, maar dat werkt ook echt top als je naast iemand ligt die snurkt. Het is een hele consistente ruis waardoor je omgevingsgeluiden niet meer hoort. Kon daardoor echt heerlijk slapen.
(Puur als tussenoplossing hoor, hopelijk kunnen ze de bank snel leveren!)
Met oortjes slapen is niet ideaal voor mij, omdat ik helemaal verstrik raakt in het draad. Heb het nog niet met baby geluid geprobeerd, maar wel met asmr en luisterboeken, maar daar val ik ook niet echt van in slaap. Wel eventjes, maar na 20 min word ik dan weer wakker. En dan ben ik alweer 8 hoofdstukken verder.
Hoor inderdaad het snurken nog maar amper dan.
Word er ook echt chagrijnig van, vannacht werd ik weer wakker door het gesnurk en werd zo boos dat ik me echt in moest houden om hem geen harde trap te geven
Terwijl hij er ook niks aan kan doen.
In mijn oude woonplaats is een corona uitbraak in het AZC. En de reacties die mensen op Facebook daarover geven⊠ik schrik hier zo van.
âTuurlijk, nog meer overlast van deze luiâ
âAllemaal opgesloten houden!!!11!!â
Ik vind het zó erg!! Er was ook een uitbraak in een verzorgingshuis, daarover zei niemand zulke dingen. Per direct de mensen die deze comments maken ontvriend natuurlijk, maar wtf hé.
Heb net een naaktfoto gemaakt omdat ik mezelf best wel sexy vond. Als ik me weer eens lelijk of dik voel ga ik hier naar kijken
Ik heb een gek gevoel in mijn keel, steken op mijn borst en rug en kortademig. Shit.
Hear hear. Heb precies met hetzelfde te maken. Vet klote en productiviteit ho maar. Snak echt naar een dag op kantoor. Zou bij ons ook coronaproof kunnen. Dus ik hoop dat ze daar mee aan de slag gaan en we binnenkort weer een dag per week mogen
Ja idem. En ik voel me daar op werk ook zo alleen in, want als ik het voorzichtig aankaart bij collegaâs ânou ik heb het juist super druk, kom wel aan mijn urenâ. Ben sowieso niet helemaal gelukkig met mijn werk, dus dan helpt het niet om alles nu alleen thuis te moeten doen. Wat @ezw ook zegt, ik blijf zo makkelijk hangen in mijn eigen irritaties/onzekerheid, waar ik op kantoor toch makkelijker overheen stap. Wat ik nu vaak heb is dat ik het gevoel heb 's avonds mijn uren nog te moeten maken, waardoor ik vaak de hele dag maar achter mijn laptop zit, het forum maar een beetje door te scrollen. En er is zo weinig afleiding van het werk, geen dingen in het weekend om je op te verheugen ofzo.
Ik zit ook echt in een productiviteitsdip, het was eerder nog wel wat drukker ook maar nu is het echt rustiger geworden. Er wordt nu op werk ook even niets groots opgestart dus dat maakt het ook gelijk zo oninteressant.
Wel een kleine silver lining, ik heb nu een training waar ik anders voor naar het buitenland had gemoeten met iemand die ik niet zo relaxed vindt dus dat is wel heel chill dat dat nu niet hoeft. Alleen is het online alternatief ook saai, maar wel saai vanuit mân eigen huis (met snacks).