Man man man, ik merk echt dat mijn motivatie voor werk zo ongeveer met de dag daalt. Alles is hoogstwaarschijnlijk tot 1 september telefonisch en ik vind er echt geen ruk aan. Ik begin ook te merken dat mijn kwaliteit naar beneden gaat, omdat ik het gewoon niet meer kan opbrengen. Pff. Weet ook niet zo goed wat eraan te doen, want het komt natuurlijk door corona dat de situatie qua werk nu zo anders is en dat is gewoon voorlopig nog niet over.
Ik heb voor de 1e keer in weken goed/lang geslapen en voel me suffer dan ooit. Dit is niet eerlijk!
Ik heb echt een paar dagen nachten dat ik amper slaap. Moet minstens 2x per nacht naar de wc en mijn vriend snurkt de laatste tijd weer wat meer, waardoor ik constant wakker word.
Nu wil ik een slaap bank kopen, die ik op de andere kamer kan neerzetten maar de bank die ik wil heeft een levertijd van 4 weken
De bank in de huiskamer slaapt niet fijn en ik ben gewoon elke dag kapot terwijl ik amper wat uitvoer.
Kun je slapen met oortjes in? Er zijn op Spotify verschillende lijsten voor babyâs die niet kunnen slapen met âloopable sleep soundsâ, maar dat werkt ook echt top als je naast iemand ligt die snurkt. Het is een hele consistente ruis waardoor je omgevingsgeluiden niet meer hoort. Kon daardoor echt heerlijk slapen.
(Puur als tussenoplossing hoor, hopelijk kunnen ze de bank snel leveren!)
Met oortjes slapen is niet ideaal voor mij, omdat ik helemaal verstrik raakt in het draad. Heb het nog niet met baby geluid geprobeerd, maar wel met asmr en luisterboeken, maar daar val ik ook niet echt van in slaap. Wel eventjes, maar na 20 min word ik dan weer wakker. En dan ben ik alweer 8 hoofdstukken verder.
Hoor inderdaad het snurken nog maar amper dan.
Word er ook echt chagrijnig van, vannacht werd ik weer wakker door het gesnurk en werd zo boos dat ik me echt in moest houden om hem geen harde trap te geven
Terwijl hij er ook niks aan kan doen.
In mijn oude woonplaats is een corona uitbraak in het AZC. En de reacties die mensen op Facebook daarover geven⊠ik schrik hier zo van.
âTuurlijk, nog meer overlast van deze luiâ
âAllemaal opgesloten houden!!!11!!â
Ik vind het zó erg!! Er was ook een uitbraak in een verzorgingshuis, daarover zei niemand zulke dingen. Per direct de mensen die deze comments maken ontvriend natuurlijk, maar wtf hé.
Heb net een naaktfoto gemaakt omdat ik mezelf best wel sexy vond. Als ik me weer eens lelijk of dik voel ga ik hier naar kijken
Ik heb een gek gevoel in mijn keel, steken op mijn borst en rug en kortademig. Shit.
Hear hear. Heb precies met hetzelfde te maken. Vet klote en productiviteit ho maar. Snak echt naar een dag op kantoor. Zou bij ons ook coronaproof kunnen. Dus ik hoop dat ze daar mee aan de slag gaan en we binnenkort weer een dag per week mogen
Ja idem. En ik voel me daar op werk ook zo alleen in, want als ik het voorzichtig aankaart bij collegaâs ânou ik heb het juist super druk, kom wel aan mijn urenâ. Ben sowieso niet helemaal gelukkig met mijn werk, dus dan helpt het niet om alles nu alleen thuis te moeten doen. Wat @ezw ook zegt, ik blijf zo makkelijk hangen in mijn eigen irritaties/onzekerheid, waar ik op kantoor toch makkelijker overheen stap. Wat ik nu vaak heb is dat ik het gevoel heb 's avonds mijn uren nog te moeten maken, waardoor ik vaak de hele dag maar achter mijn laptop zit, het forum maar een beetje door te scrollen. En er is zo weinig afleiding van het werk, geen dingen in het weekend om je op te verheugen ofzo.
Ik zit ook echt in een productiviteitsdip, het was eerder nog wel wat drukker ook maar nu is het echt rustiger geworden. Er wordt nu op werk ook even niets groots opgestart dus dat maakt het ook gelijk zo oninteressant.
Wel een kleine silver lining, ik heb nu een training waar ik anders voor naar het buitenland had gemoeten met iemand die ik niet zo relaxed vindt dus dat is wel heel chill dat dat nu niet hoeft. Alleen is het online alternatief ook saai, maar wel saai vanuit mân eigen huis (met snacks).
Nee helemaal niet voor de hand liggend, had hier nog helemaal niet aan gedacht! Heb als het goed is nog wegwerp liggen hier (gebruikte mijn vriend voor vakantie), zal die vanavond meteen proberen. Bedankt!
Ik vond hem dus echt niet te vreten, maar een huisgenoot het hele ding besmeurd met boter en suiker naar binnen gewerkt. Een heel bananenbrood, in één keer
Ik ben echt helemaal hyper dat er een mogelijkheid is dat ik vandaag mijn nieuwe switch kan ophalen (heel lang verhaal kort; met release niet gehad omdat Arnhem geen vracht had. geen tussentijdse oplossing gekomen.) al ligt de bestelling klaar en heb ik geregeld dat ik iets eerder weg kan van werk, hangt het allemaal af van een SMS-je van hun of ik hem echt kan komen halen of niet. Ben enorm bang voor wederom een teleurstelling :") (Ik heb altijd zoveel geluk)
Heb er wel 20 euro voor over om goed te kunnen slapen. Even kijken of ik ze ook online kan bestellen. Heb geen zin om naar de stad te gaan met de drukte elke keer.
Ik ga zo lekker 1.5 uur wandelen met Leslie, me girl. Zin in
o m g. ik heb een sms gekregen! nu nog een paar uur wachten tot ik vrij ben van werk en hem kan ophalen.
Yes eindelijk! Was je al een tijdje mee bezig
Mijn toetsenbord en muis zijn binnen! Laptop bovenop een stapel boeken, nu lekker aan de slag. Heb er helemaal hernieuwde motivatie voor mijn scriptie van gekregen haha
Met chorizo en kaas is lekker en dan ketchup erbij