Wat je even kwijt wil #37

Nee helemaal niet voor de hand liggend, had hier nog helemaal niet aan gedacht! Heb als het goed is nog wegwerp liggen hier (gebruikte mijn vriend voor vakantie), zal die vanavond meteen proberen. Bedankt!

Ik vond hem dus echt niet te vreten, maar een huisgenoot het hele ding besmeurd met boter en suiker naar binnen gewerkt. Een heel bananenbrood, in één keer

27 likes

Ik ben echt helemaal hyper dat er een mogelijkheid is dat ik vandaag mijn nieuwe switch kan ophalen (heel lang verhaal kort; met release niet gehad omdat Arnhem geen vracht had. geen tussentijdse oplossing gekomen.) al ligt de bestelling klaar en heb ik geregeld dat ik iets eerder weg kan van werk, hangt het allemaal af van een SMS-je van hun of ik hem echt kan komen halen of niet. Ben enorm bang voor wederom een teleurstelling :") (Ik heb altijd zoveel geluk)

1 like

Heb er wel 20 euro voor over om goed te kunnen slapen. Even kijken of ik ze ook online kan bestellen. Heb geen zin om naar de stad te gaan met de drukte elke keer.

Ik ga zo lekker 1.5 uur wandelen met Leslie, me girl. Zin in

6 likes

Super herkenbaar allemaal! Ik heb de afgelopen weken ook echt een motivatiedip. Normaal heb ik elke week wel iets leuks op m’n werk om naar uit te kijken: een externe afspraak, een leuke brainstorm, een evenement
 IETS. en nu is het week na week hetzelfde en ik vind het zo saai worden. Krijg er gewoon niet echt energie meer van, terwijl ik dat eerst wel echt had.

o m g. ik heb een sms gekregen! nu nog een paar uur wachten tot ik vrij ben van werk en hem kan ophalen.

21 likes

Yes eindelijk! Was je al een tijdje mee bezig :grin:

1 like

Mijn toetsenbord en muis zijn binnen! Laptop bovenop een stapel boeken, nu lekker aan de slag. Heb er helemaal hernieuwde motivatie voor mijn scriptie van gekregen haha

20 likes

Met chorizo en kaas is lekker :ok_hand: en dan ketchup erbij

1 like

Omg over 2 maanden is er iemand jarig die belangrijk voor mij is enz maar krijg nu al stress ervan want omg wat moet ik voor hem kopen. :disappointed: Kleding is geen optie want hij heeft echt een te dure smaak en verder heeft hij alles al wel
 Pff jeetje. Ik pak mezelf wel in en zeg wel hoi ik ben je cadeau. :rofl:

1 like

Ben al drie keer in vijf verschillende winkels geweest maar kan nergens meer paneer vinden :weary: en ik heb wel al mijn andere ingredienten al echt kut. Eerst was hij op bij de ah xl en ik ben al 2x geweest om nog eens te checken maar nu is hij opeens uit het assortiment gehaald volgens mij fuuuu. Kan het ook nergens anders hier in de buurt krijgen. Wat mot ik nou eten dan

Misschien voor de hand liggend maar toko of ekoplaza/andere biowinkel al geprobeerd?

1 like

Ja goeie! Toko was dicht toen ik er ging kijken, Turkse supermarkt heeft niet en ekoshops zitten voornamelijk in de yuppenbuurten en ik woon in de tokkiebuurt haha, die doen niet aan eco. Maar ga nog maar een fietstochtje ondernemen dan naar de dichtsbijzijnde toko’s en ekoplaza’s

1 like

ik had net sollicitatiegesprek en ze bracht ook het salaris gelijk naar voren. Ik heb niet gelogen over m’n vorige salaris, welke hoger ligt dan een gemiddelde starter, wel over het feit dat een andere werkgever mij dat ook heeft geboden waar ik ben aangenomen (ben wel aangenomen, echter word ik daar wel naar beneden geplaatst in schaal) en ik voel me hier zó schuldig over. Was in paniek toen ze vroeg ‘en dat krijg je daar ook geboden?’ en toen heb ik ja gezegd maar ugh :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming:

2 likes

Nee joh niet schuldig over voelen! Dat is onderhandelen en dat zou iedereen moeten doen!

17 likes

Gun jezelf dat salaris. You’re worth it anders krijg je dat echt niet. En volgens mij doen mannen dat vaak genoeg ook.

19 likes

Ik heb mij net aangemeld voor de master die ik graag wil gaan doen, maar het duurt nog zo lang voor ik reactie krijg. Ik hoop zo dat ik wordt aangenomen. Ik heb ook geen back up, dus het moet gewoon lukken

6 likes

Ik gebruik ze van Ohrapax, dat gele doosje (classic variant). Ik knip ze door midden want vind ze anders wat aan de grote kant. ik vind ze echt geweldig, ik gebruik ze altijd in hostels, als ik bij iemand slaapt die snurkt of als ik lawaai hoor.

1 like

Als er in een vacature staat ‘stuur jouw CV en een korte motivatie’, wat zou ik dan doen. Normaal stuur ik een e-mail met in de bijlagen een CV en motivatiebrief. Zal ik dat nu ook doen of zal ik de in de e-mail zelf m’n motivatie al zetten en alleen CV als bijlage?

Ik ga twijfelen door het woord ‘kort’