Oh dit zou ik ook echt moeten doen… Schaam me soms aan de hoeveelheid tijd dat ik op Insta wezenloos aan het scrollen ben.
Heb je moeten afkicken of ging het heel makkelijk?
Marqt heeft ook paneer, als je die in de buurt hebt
Kutzooi mijn ramen zijn zo smerig nu dat ik ze wel moet schoonmaken. Ik haat dat zo haha.
Ik gebruik vaker halloumi ipv paneer, qua structuur komt het best overeen als je het in een curry oid doet!
Ik zou het wel als bijlage doen en dan gewoon kort houden. Lijkt me chill met printen (wat ze volgens mij vaak doen).
Ja klopt haha maar helaas moeten ze af en toe wel open.
En gewone oordopjes?
Paneer is best makkelijk zelf te maken! https://healthynibblesandbits.com/how-to-make-paneer/
Ik las dit hele gesprek in de veronderstelling dat jullie het over paneermeel hadden. En toen kwam @Desalnietteplus met halloumi en toen zat ik al helemaal van ???
En nu deze website ‘how to make paneer(meel)’ hahaha
Ik snapte er ook echt helemaal niets van!
Hahaha, paneermeel met rijst, klinkt lekker
De verongelukte kitesurfer is een collega van mij. We zijn een grote organisatie, maar dit bericht komt overal wel echt binnen. Er kan ook geen samenkomst worden georganiseerd voor hem, nu.
Blijkbaar is het symbool/wapen? van Scheveningen 3 van die vissen onder elkaar.
Ik heb toch niet zo’n fijne werkgever als ik altijd dacht. Net een gesprek over de toekomst gehad en alles spat een beetje uit een. Waar ik eerst verdrietig was voel ik me nu vooral boos en machteloos. Bah.
Een verslag voor mn studie mocht maximaal een x aantal woorden hebben en ik heb echt precies dat aantal
@visual Wat een situatie zeg! Weet je al wat je gaat doen?
Ik heb m’n app vandaag gepitcht en hij gaat eind deze maand de lucht in! Sickkkk.
Voor de geïnteresseerden, al is dit saai geneuzel
M’n opdrachtgever runt een kantine in een gebouw met ong 30 start ups. Pre-corona draaiden we iedere dag lunch voor 80-120 man, echt goed en lekker eten, geen broodje bal etc.
In ieder geval, vanaf 1 juni mag de kantine weer open en gelukkig is het een lekker grote ruimte, maar we zitten natuurlijk wel met de maatregelen van max 30 mensen en 1,5 meter afstand.
We moeten dus met tijdsblokken en reserveringen gaan werken. En mensen moeten hun lunch vooraf bestellen, zodat wij alleen een dienblad voor ze hoeven klaar te zetten. Normaal serveren onze kokende mama’s de lunch en staat er een uitgebreide salad bar, dat kan nu gewoon niet.
Ik was op zoek naar een makkelijk systeem om reserveringen en bestellingen in te bundelen, maar dat was dus niet te vinden met alle parameters die ik wilde. Of in ieder geval niet gratis/snel te realiseren. Daar snap ik dus niks van, want alle horeca zit nu met dit probleem, en ik kan me niet voorstellen dat iedereen zich maar gaat aansluiten bij Iens of The Fork oid?
Toen kwam ik een site tegen waar je zelf apps kan maken dus dat heb ik gedaan. Met alle functionaliteiten die ik wilde, mensen kunnen voor datum x time slot y selecteren, dat is dan de reservering.
Via een menukaartje kunnen ze hun lunch samenstellen of selecteren dat ze hun eigen lunch meenemen, dan zetten wij een dienblad met bordje en bestek neer zodat ze niet zelf bij de kasten heen en weer gaan lopen.
Ik koppel er een back end aan waar de kokende mama en de kassa-miep toegang in hebben, dus als Jantje op z’n gekozen dag in het gekozen time slot binnenloopt, zet de mama zijn bestelde lunch neer en betaalt hij contactloos bij de kassa.
Hele app in huisstijl gemaakt met leuke icoontjes etc, zo leuk om te doen! En de start up mannetjes vinden het helemaal geweldig.
AppYourself! Super makkelijk.
Ik heb dus wel wat er uit gekregen maar wel met het advies dat ik heel goed na moet denken of een onderhandeling het waard is??? Maar goed ik heb gekregen wat ik wilde haha
Huh wat bedoelen ze daarmee?
Advies?? Klinkt meer als een dreigement. Heel raar