Advies?? Klinkt meer als een dreigement. Heel raar
Ja ik heb nog een sollicitatie in het zelfde ziekenhuis voor de ic opleiding volgend jaar. Als ik op mān strepen had gestaan en nee had gezegd tegen dit aanbod zou dat slecht zijn voor die sollicitatie.
@Lemongrab ja ik vond het ook een beetje als een dreigement klinken maar ze was wel heel blij dat ik akkoord was gegaan haha 
Wie heeft voor mij het lekkerste recept voor (vegetarische) lasagne? 
Ik doe het normaal altijd met spinazie, maar daar heb ik nu geen zin in.
https://www.annemerel.com/foodie-lasagne-di-mama/ dit is mijn favo lasagne en echt super simpel, gehakt kun je vervangen door vega gehakt natuurlijk.
Ik maak vaak melanzane alla parmigiana ipv lasagne! Met dit recept https://cooking.nytimes.com/recipes/1901-jamie-olivers-eggplant-parmesan
Dat is toch heel wat anders 
Ik maak het vaak zoals bolognaise maar met rode linzen en champignons ipv gehakt @Xiomara en dan natuurlijk lekker veel bechamelsaus erbij. Ook makkelijk te veganizen.
True haha, maar ben niet zoān fan van lasagne maar wel van melanzane.
Pfoe bijna 6 uur bezig geweest met Photoshop cursus, echt pittig. Heb nu een eigen vakantiefoto compleet bewerkt als een utopisch landschap met een grote planeet en galaxy lucht 
Ja daar had ik dus nog helemaal niet aan gedacht. Goedkoper en niet zo radicaal als apart slapen haha.
Ik heb mijn moeder net overtuigd om de 90 Day Fiance filmpjes met Big Ed te kijken 
Vanavond komt Extreme Makeover: Home Edition weer op tv! Echt zin in haha, vond dat altijd zo leuk vroegah
Door de ing rentepuntewinkel en een cash back actie heb ik nu een super fancy blender van 110 voor 65 euro
ben helemaal gelukkig ermee.
Heeft iemand lekkere smoothie (bowl) comboās?
Mn ouders waren opgelicht op mp (heel dom wel) bij het kopen van een opblaasbare jacuzzi en nu hebben mn zus en ik en onze lovers geld bij elkaar gedaan om een nieuwe te kopen voor ze. En mn moeder was heel blijš
Jaaa ik vond dit vroeger zo leuk! Tot ik ontdekte dat veel van die gezinnen alsnog failliet zijn gegaan omdat ze de kosten van het huis niet konden dragen. Maar toch ga ik vanavond kijken.
Jaa die haha!
aaah ga vanavond lekker kijken met animal crossing, nu al zin in
Ooh dat wist ik niet, wat sneu. Van wat ik in het voorstukje zag zijn dit allemaal nieuwe afleveringen dus hopelijk hebben ze dat stukje nu beter aangepakt
Heb bij da laidl een soort āTurks fruitā iets gekocht met rozen smaak en een laagje chocolade. Kwamer thuis pas achter dat het rozen smaak was en nu baal ik dat ik niet alle dozen heb meegenomen.
Oh wat een dag <3 In kunnen schrijven bij de sportschool voor een -buiten- body pump les. gaat de eerste keer worden dat ik dat ga doen. Ziet er wel leuk uit. (Vind ik nu, donderdag haat ik mijzelf denk ik). Switch opgehaald (YES!) en de rolluiken zijn geplaatst. Vanavond in pikken donker slapen.
Welke? Klinkt als iets wat ik ook wil
Edit; haha ok spuit 11 was al gevraagd