Jaaa ik vond dit vroeger zo leuk! Tot ik ontdekte dat veel van die gezinnen alsnog failliet zijn gegaan omdat ze de kosten van het huis niet konden dragen. Maar toch ga ik vanavond kijken.
Jaa die haha!
aaah ga vanavond lekker kijken met animal crossing, nu al zin in
Ooh dat wist ik niet, wat sneu. Van wat ik in het voorstukje zag zijn dit allemaal nieuwe afleveringen dus hopelijk hebben ze dat stukje nu beter aangepakt
Heb bij da laidl een soort “Turks fruit” iets gekocht met rozen smaak en een laagje chocolade. Kwamer thuis pas achter dat het rozen smaak was en nu baal ik dat ik niet alle dozen heb meegenomen.
Oh wat een dag <3 In kunnen schrijven bij de sportschool voor een -buiten- body pump les. gaat de eerste keer worden dat ik dat ga doen. Ziet er wel leuk uit. (Vind ik nu, donderdag haat ik mijzelf denk ik). Switch opgehaald (YES!) en de rolluiken zijn geplaatst. Vanavond in pikken donker slapen.
Welke? Klinkt als iets wat ik ook wil
Edit; haha ok spuit 11 was al gevraagd
Jaaaa eens! Mocht je toch supermarkt paneer gebruiken, want lui en makkelijk (doe ik ook als ik geen zin heb haha). Voor gebruik in stukjes snijden en in een schaal overgieten met kokend water en dat even 20-30 minuutjes laten staan voor je het verwerkt. Dan wordt ie zacht ipv rubberig.
Weet iemand een app, die gratis of een paar euro is, waar je ochtend en avond stretch oefeningen mee kan doen?
Wat een leuke man net bij per seconde wijzer! Ik ga morgen weer kijken, dan is ie er voor de tweede ronde
Heb je iets van allergiepillen in huis? Klinkt namelijk als hooikoorts/ allergie. Zo vermoeiend is dat.
Waren nog steeds gigantische huizen aan de voorstukjes te zien. Maar ik ga ook kijken
Ik had besloten om nu écht gezond te gaan eten maar ben weer n reep chocolade naar binnen aan t werken👍🏼 Gooooed bezig
Weet iemand hoe die reddit heet waar mensen vragen om een gedicht/tekening/wat dan ook en dan uiteindelijk datgene gratis willen? Niet choosingbeggars…
In Amsterdam Oost toevallig? Dit klinkt als wat ik wil
Ik heb lekker tegen iemand iets gezegd over mijn verjaardag en er hebben dus twee vriendinnen geappt om me te feliciteren. En de andere hebben wel geappt maar dat ging over school echt lekker rustig. En voel ik me niet meer schuldig want ik vergeet hun verjaardagen ook
Ja ik hou alleen niet van teveel aanbod want dan krijg ik keuzestress haha. Ik wil gewoon dat een app bepaalt welke oefeningen ik doe.
Beetje late reactie, ben aan t bijlezen. Maar dat is een besloten topic, moet je even in de faq kijken bij ‘members only’
Jaaa dank