Wat je even kwijt wil #37

Ja ik heb nog een sollicitatie in het zelfde ziekenhuis voor de ic opleiding volgend jaar. Als ik op m’n strepen had gestaan en nee had gezegd tegen dit aanbod zou dat slecht zijn voor die sollicitatie.

@Lemongrab ja ik vond het ook een beetje als een dreigement klinken maar ze was wel heel blij dat ik akkoord was gegaan haha :woman_shrugging:

Wie heeft voor mij het lekkerste recept voor (vegetarische) lasagne? :yum:
Ik doe het normaal altijd met spinazie, maar daar heb ik nu geen zin in.

https://www.annemerel.com/foodie-lasagne-di-mama/ dit is mijn favo lasagne en echt super simpel, gehakt kun je vervangen door vega gehakt natuurlijk.

1 like

Ik maak vaak melanzane alla parmigiana ipv lasagne! Met dit recept https://cooking.nytimes.com/recipes/1901-jamie-olivers-eggplant-parmesan

1 like

Dat is toch heel wat anders :stuck_out_tongue:

Ik maak het vaak zoals bolognaise maar met rode linzen en champignons ipv gehakt @Xiomara en dan natuurlijk lekker veel bechamelsaus erbij. Ook makkelijk te veganizen.

2 likes

True haha, maar ben niet zo’n fan van lasagne maar wel van melanzane.

Pfoe bijna 6 uur bezig geweest met Photoshop cursus, echt pittig. Heb nu een eigen vakantiefoto compleet bewerkt als een utopisch landschap met een grote planeet en galaxy lucht :joy:

3 likes

Ja daar had ik dus nog helemaal niet aan gedacht. Goedkoper en niet zo radicaal als apart slapen haha.

1 like

Ik heb mijn moeder net overtuigd om de 90 Day Fiance filmpjes met Big Ed te kijken :joy:

2 likes

Vanavond komt Extreme Makeover: Home Edition weer op tv! Echt zin in haha, vond dat altijd zo leuk vroegah

10 likes

Door de ing rentepuntewinkel en een cash back actie heb ik nu een super fancy blender van 110 voor 65 euro :star_struck: ben helemaal gelukkig ermee.

Heeft iemand lekkere smoothie (bowl) combo’s?

1 like

Mn ouders waren opgelicht op mp (heel dom wel) bij het kopen van een opblaasbare jacuzzi en nu hebben mn zus en ik en onze lovers geld bij elkaar gedaan om een nieuwe te kopen voor ze. En mn moeder was heel blij😭

64 likes

Jaaa ik vond dit vroeger zo leuk! Tot ik ontdekte dat veel van die gezinnen alsnog failliet zijn gegaan omdat ze de kosten van het huis niet konden dragen. Maar toch ga ik vanavond kijken.

3 likes

Jaa die haha!

2 likes

aaah ga vanavond lekker kijken met animal crossing, nu al zin in

1 like

Ooh dat wist ik niet, wat sneu. Van wat ik in het voorstukje zag zijn dit allemaal nieuwe afleveringen dus hopelijk hebben ze dat stukje nu beter aangepakt

2 likes

Heb bij da laidl een soort “Turks fruit” iets gekocht met rozen smaak en een laagje chocolade. Kwamer thuis pas achter dat het rozen smaak was en nu baal ik dat ik niet alle dozen heb meegenomen.

3 likes

Oh wat een dag <3 In kunnen schrijven bij de sportschool voor een -buiten- body pump les. gaat de eerste keer worden dat ik dat ga doen. Ziet er wel leuk uit. (Vind ik nu, donderdag haat ik mijzelf denk ik). Switch opgehaald (YES!) en de rolluiken zijn geplaatst. Vanavond in pikken donker slapen.

14 likes

Welke? Klinkt als iets wat ik ook wil

Edit; haha ok spuit 11 was al gevraagd

Jaaaa eens! Mocht je toch supermarkt paneer gebruiken, want lui en makkelijk (doe ik ook als ik geen zin heb haha). Voor gebruik in stukjes snijden en in een schaal overgieten met kokend water en dat even 20-30 minuutjes laten staan voor je het verwerkt. Dan wordt ie zacht ipv rubberig.

2 likes