Wat je even kwijt wil #37

Weet iemand een app, die gratis of een paar euro is, waar je ochtend en avond stretch oefeningen mee kan doen?

Wat een leuke man net bij per seconde wijzer! Ik ga morgen weer kijken, dan is ie er voor de tweede ronde :joy:

Heb je iets van allergiepillen in huis? Klinkt namelijk als hooikoorts/ allergie. Zo vermoeiend is dat.

Waren nog steeds gigantische huizen aan de voorstukjes te zien. Maar ik ga ook kijken

1 like

Ik had besloten om nu Ă©cht gezond te gaan eten maar ben weer n reep chocolade naar binnen aan t werkenđŸ‘đŸŒ Gooooed bezig

6 likes

Weet iemand hoe die reddit heet waar mensen vragen om een gedicht/tekening/wat dan ook en dan uiteindelijk datgene gratis willen? Niet choosingbeggars

In Amsterdam Oost toevallig? Dit klinkt als wat ik wil

Ik heb lekker tegen iemand iets gezegd over mijn verjaardag en er hebben dus twee vriendinnen geappt om me te feliciteren. En de andere hebben wel geappt maar dat ging over school :joy: echt lekker rustig. En voel ik me niet meer schuldig want ik vergeet hun verjaardagen ook

5 likes

Ja ik hou alleen niet van teveel aanbod want dan krijg ik keuzestress haha. Ik wil gewoon dat een app bepaalt welke oefeningen ik doe.

https://www.reddit.com/r/forexposure

Deze?

Beetje late reactie, ben aan t bijlezen. Maar dat is een besloten topic, moet je even in de faq kijken bij ‘members only’

Jaaa dank

Ik moet hoogstwaarschijnlijk tot 1 september thuis werken.

Wat aan de ene kant echt heel hard huilen is, maar aan de andere kant is er nu ook niks om me te stoppen m’n haar weer te verven en m’n emo tijdperk weer op te laten leven.

17 likes

Do it

4 likes

Ik had echt mazzel. 21:30 uur naar de supermarkt gaan en dan nog een allerlaatste brood aantreffen, precies degene die ik wilde. De sojamelk was ook ruim voldoende nog aanwezig. En ik heb een nieuw iets om te proberen; citroensiroop, brengt me helemaal terug naar Frankrijk 1996.
Goh dat was een goede boodschappenronde :+1:t4:

Edit; ook nog pretzel ijs waarvan ik bij de eerste happen dacht, oja gadver ik vind een pretzel saai/muffig. Maar het is best zoutig en ja prima, zou hem aanraden!
ps ik was bij lidl

14 likes

Ik kijk nu in quarantaine steeds Call the Midwife, maar ik ga er te snel doorheen :sob: Ben nu al bij seizoen 7 aflevering 3

1 like

Waar kijk jij het?

Britten hebben echt een bizarre mix van standaarden. Half Europees,half Amerikaans en dan nog random shit eraan toegevoegd.

Crazy

6 likes

Ja hier zat ik me net ook over te verbazen. Zo onhandig??

1 like

Ik heb de dvds

1 like