Wat je even kwijt wil #37

Ik kan me nog levendig herinneren dat ik dat bij Engels leerde! In het voorbeeld woog iemand volgens mij zes stone. Ik vond het ook maar raar.

1 like

Citroensiroop? Ik wil dit

Ik heb net Hay Day gedownload. Echt wat doe ik mezelf aan. Doei leven. (Ha alsof ik dat had)

3 likes

Kun je hier niet mee naar de huisarts? Ik heb tabletten tegen migraine en deze zijn zovaak mijn redding!

1 like

Ja aanmaaklimonade!

1 like

Ik weet niet welke @ellegirltalk heeft maar ik vind deze van Teisseire superlekker. Als je van frisdrank houdt is ie met spa rood heel lekker, maar met gewoon water en ijsblokjes in zomer in de tuin ook, man zo lekker. (Ik drink dit btw nu onder een dekentje op de bank en dat is ook een aanrader haha)

1 like

Het kwam door die dikke schuimlaag. Dat legt een laag op je gezicht die je niet weg kan wrijven, daardoor konden ze niks meer zien en raakte ze gedesoriƫnteerd net zoals mensen die in een lawine terecht komen.

Ik zei net in een gesprek tegen mijn vriend dat ik me misschien maar moet aanmelden op het viva forum. Zegt ie dat ik dat niet mag want daar is een topic met vrouwen die allemaal vreemd gaan met verschillende mannen en elkaar aansporen tot afspreken met die mannen. :joy::joy: en het klopt. Is een heel vermakelijk topic

34 likes

Haha jaaaa het minnaars topic oid. Lees soms ook op het viva forum voor vermaak

Ik heb de hele avond foto’s van vroeger gekeken en nu kan ik niet slapen omdat ik er helemaal melancholisch van ben geworden. Die mooie tijden komen nooit meer terug😭.

3 likes

Ik herken heel veel in de dingen die jij vaak zegt. Vooral dat gaan slapen met hoofdpijn is wakker worden met een bonzende kop. Ibuprofen of paracetamol werken bij mij dan ook echt niet. Ben er toen mee naar de dokter geweest en die gaf aan dat het ook migraine is. Zou dus zeker een keer een afspraak maken!

1 like

I don’t know about you, but I’m feeling twenty two :grin::tada:

24 likes

Migraine is er volgens mij ook in veel soorten (hoofdpijn überhaupt) dus ik zou gewoon de HA bellen. Situatie is alweer een stuk genormaliseerd daar hoor.

2 likes

Waarom komt mijn volslagen mesjogge gemeente NU al de grote ondergrondse containers legen?! Doe normaal man het was verdomme vooooor 7 uur!

1 like

BBC First herhaald het steeds. (En je kan met een vpn op de site van de BBC zelf ook alles terug kijken.) Ooit stond het ook op Netflix maar geen idee of dat nog zo is.

Ik was om 6 uur wakker, heb nog een half uur proberen te slapen en toen ben ik me maar klaar gaan maken. Maarja wat doe je als je om 7 uur helemaal zit om te gaan werken? Het huis stoffen, vaatwasser uitruimen, badkamer opruimen. Tja :sweat_smile:
Ga maar tanden poetsen en naar werk denk ik, lekker op tijd haha

1 like

Migraine is er in veel vormen hoor, dus zou zeker kunnen! (Ik had alleen aura en super wazig in m’n hoofd/niet uit m’n woorden komen maar verder geen mega hoofdpijn). Of misschien is het clusterhoofdpijn? Hoe dan ook klinkt dit vreselijk dus ik zou zeker de dokter bellen!

1 like

Oh jongens, ik weet dat het politiek niet helemaal correct is maar ik heb zo de slappe lach gehad net van de naam van deze kat en zijn verhaal: https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/kat/152648/dierentehuis-de-hof-van-ede

En hij zoekt nog een huisje!

12 likes

Ik ben op het briljante idee gekomen om mijn ik-wil-een-tas kopen gevoel te onderdrukken door gewoon een extra draagband te kopen. :slightly_smiling_face:

1 like

de intro leest in ieder geval als elke willekeurige bouquetroman:

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hĆŗn hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

2 likes