Wieeeeeee het regent even heel hard
Ik hoop voor je dat het helpt…
Wat voor draagband voor welke tas?
Een bepaalde tas van liebeskind die ik heb (model geen idee want die tas heb ik al jaren). En nu eentje met slangenprint.
Het is zo raar om nu te stuiten op iemands Instagram-posts over een zorgeloze reis door Europa van afgelopen jaar. Gewoon het idee dat dit soort dingen atm (nog) niet mogelijk zijn, dat je niet kan afreizen naar de bossen in Zweden of bepaalde heuvels in Schotland blijft een rare gewaarwording. Dat ik het moet doen met de Utrechtse heuvelrug waar je sommige stukken gewoon kan dromen en random mensen tegenkomt die daar normaal nooit wandelen.
Nu ik redelijk functioneer word ik gewoon ontzettend onrustig door het gebrek aan verandering van omgeving.
Ik keek het eerst inderdaad op Netflix maar ik wacht al jaren op seizoen 6.
jaaa omg frisse lucht in mn huis <3
Blijkbaar vinden ze dat normaal want hier komen ze ook wel eens tussen 6 en 7…
Onze nieuwe eettafel stoelen geven elke keer een kleine schok als je ze naar achter hebt geschoven als het erop zat. Alleen bij het aanschuiven hoor je ineens dat geluid. We maken er inmiddels een sport van om de stoel eerst aan de raken voor we hem terug schuiven. Ik vermoed dat het door de voetjes onderop komt.
Heb ook al dagen last van mijn kaak. Elke keer op slot aan 1 kant en pijn met bewegen. Heel irritant
Ik heb zo weinig thrills in m’n leven op het moment dat ik net kippenvel kreeg toen ik opnieuw de aankondiging hoorde dat er een tweede Wie is de Mol-seizoen komt dit jaar, en ik ben niet echt heel erg fan. Wat is er van me geworden joh
Hahaha ik was in het begin ook zo makkelijk emotioneel om alles, van die Paasreclame’s van supermarkten enzo
Weet niet of je dit vaker hebt maar ik had heel vaak soortgelijke hoofdpijn en na 1 sessie bij de fysio (manueel therapeut) was het al zoveel minder. Nu geen last meer van. Het kwam bij mij uit m’n nek
Ik hou van een van mn buurtkatten. Hij komt heel vaak bij ons in de tuin en komt in de zomer als de deur open is ook wel eens binnen. Hij is wel een beetje bang haha. Nu staat tie ook wel eens voor de deur te wachten maar als ik hem open doe rent tie weg.
Hij heet Tommy , ten minste zo heb ik hem genoemd…
Ik haat iedereen op marktplaats.
Ik verwacht gebeld te worden n.a.v. een sollicitatie. En net werd ik inderdaad gebeld door ene X van een bepaalde stichting. Ging niet gelijk een belletje rinkelen, maar ik dacht misschien is het een overkoepelende organisatie. Of ze gelegen belde. Ik: Ja hoor, het komt prima uit. Geen probleem.
Bleek het iemand te zijn van een goed doel omdat ik ooit een keer een donatie heb gedaan, en of ik dat nog een keer wilde doen.
De klantenservice van H&M… op de pakbon staat letterlijk dat je delen uit meerdere bestellingen in 1 doos retour kan sturen, als je beide retourformulieren er maar bij doet
Doe ik dat en stel ik vervolgens een vraag omdat het zo lang duurt, zeggen ze dat het niet de bedoeling is en ze adviseren me dit niet weer te doen het staat letterlijk op jullie eigen pakbon
Moeten we straks Frank Visser bellen omdat Tommy bij jou komt wonen
Ik heb door een vriendim Vinted ontdekt en net een paar dingen te koop gezet. Maar geen idee eigenlijk waarin ik ze moet versturen mocht het straks verkocht worden. Heeft iemand daar ervaring mee? Betreft voornamelijk blouses/shirtjes (dus klein) en een broek. Moet dat in een doos? Of een grote envelop?
Misschien
Oooooh waren dit niet die mensen die hun kat wilden laten inslapen omdat de buurvrouw hem steeds in huis nam?
Ja volgens mij wel! Laatst was een “hoe is het nu met” aflevering en “de dief” had zelf een kat gekocht. Die andere mensen wilden niet meer in beeld dus misschien heeft ze m echt vermoord.
Ja eeeeecht ik heb met open mond zitten kijken. Beide partijen waren wappie.
@Spaarlamp vind het nog steeds zo raar dat inslapen dan een optie zou zijn, wtf.