Wat je even kwijt wil #37

De klantenservice van H&M… :roll_eyes: op de pakbon staat letterlijk dat je delen uit meerdere bestellingen in 1 doos retour kan sturen, als je beide retourformulieren er maar bij doet

Doe ik dat en stel ik vervolgens een vraag omdat het zo lang duurt, zeggen ze dat het niet de bedoeling is en ze adviseren me dit niet weer te doen :joy: het staat letterlijk op jullie eigen pakbon :roll_eyes:

2 likes

Moeten we straks Frank Visser bellen omdat Tommy bij jou komt wonen

4 likes

Ik heb door een vriendim Vinted ontdekt en net een paar dingen te koop gezet. Maar geen idee eigenlijk waarin ik ze moet versturen mocht het straks verkocht worden. Heeft iemand daar ervaring mee? Betreft voornamelijk blouses/shirtjes (dus klein) en een broek. Moet dat in een doos? Of een grote envelop?

Misschien :relieved:

1 like

Oooooh waren dit niet die mensen die hun kat wilden laten inslapen omdat de buurvrouw hem steeds in huis nam?

1 like

Ja volgens mij wel! Laatst was een “hoe is het nu met” aflevering en “de dief” had zelf een kat gekocht. Die andere mensen wilden niet meer in beeld dus misschien heeft ze m echt vermoord.

Ja eeeeecht ik heb met open mond zitten kijken. Beide partijen waren wappie.

@Spaarlamp vind het nog steeds zo raar dat inslapen dan een optie zou zijn, wtf.

Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht haha! Wat creatief. En dan doe je op die plastic tas/mueslidoos het label enzo?

Ik bewaar vaak ook doosjes enz als ik wat besteld heb om die dan weer daarvoor te gebruiken!

Echt erg, maar ik kan niet wachten tot het nieuwe Twilightboek er is. Ik kan mijn inner twaalfjarige niet in bedwang houden :sweat_smile:

7 likes

Vanavond weer tennissen :partying_face:

1 like

Gebonk en harde klappen klinkt alsof je er wel last van hebt, ondanks dat de bal je niet raakt. Zou er wel wat van zeggen, kleine moeite voor ze om even verderop te gaan voetballen lijkt me. Als kind tenniste ik weleens tegen de zijkant van een huis, en dan kon ik nog niet logisch beredeneren dat dat heel hard doorklinkt in die mensen hun woonkamer (nu denk ik ja duh). Dus waarschijnlijk beseffen ze het niet eens (of wel en dan zijn het ettertjes). Kan je ze best op attenderen vind ik.

Ik had een mega bestelling geplaatst bij Huishoudplein (my fav), komen er net 2 dozen binnen. Een hele grote en 1 kleintje. Hebben ze serieus 2 losse tandpasta tubes in een apart doosje verzonden en de rest in de grote doos :face_with_raised_eyebrow:

Ik ben ook benieuwd. Ik weet nog dat ik in het laatste jaar van de middelbare school voor mijn mondeling examen Engels een boek moest lezen en dan bespreken.
Heb dus aan mijn leerkracht van 50±jaar moeten uitleggen wat twilight was maar ook hoe groot de vampierenhype toen was met TVD en True Blood er ook nog bij :joy:

4 likes

Ik ga nu kijken wat huishoudplein is

1 like

Hele chille website voor o.a. verzorgingsproducten. Ik sla altijd Robijn wasmiddel en Dreft vaatwastabletten in, merkproducten die ik graag wil hebben maar waar ik niet de volle prijs voor wil betalen :ok_hand:

1 like

Zou een klacht indienen. Lekker beetje zelf daarmee spelen zal de vervoerder niet willen lijkt me!

6 likes

Mn moeder “Lust geen spelt brood” ze heeft het ooit een keer gegeten toen ze ziek was en niks lekker smaakte.
Maar nou heeft onze supermarkt lekker vloerbrood in verschillende smaken. Of simpel saai brood wat heel snel droog word. Maar van het vloerbrood was er alleen nog spelt… Heb de sticker zo gescheurd dat ze niet leest dat er soelt staat en ik weet zeker dat ze het gewoon niks vermoedend op eet.

30 likes

Een spin? Niet zo’n beest toch?

2 likes

Haha, was ook effectief geweest inderdaad. Had nog gegoogled naar ‘spin afzetting’, maar kreeg alleen enge spinnenplaatjes. Wist niet dat dit ding zo heette.

1 like