Jaaa wat goed! Gefeliciteerd! Zeker goed vieren vandaag (en wat zal je lekker slapen nu, lijkt me echt vreselijk om zo te moeten wachten op zoiets spannends).
Thanks!! Ja het waren ook echt veel stappen dus ik heb meerdere keren in spanning moeten afwachten voor weer de volgende stap Gelukkig was het het allemaal waard!
Voordeel was wel dat ik thuiswerk dus ik niet stiekem hoefde te doen in deze periode haha anders was dat ook nog lastig geweest.
Ik had vandaag echt de meest teleurstellende bootycall ever. Was een man waar ik de afgelopen paar jaar op regelmatige basis wel seks mee heb en is meestal echt prima. Hij heeft wel eens geklaagd over dat hij altijd degene is die het initiatief tot afspraak neemt (is ook waar). Maar nu had ik al zo lang geen seks gehad door de hele situatie dat ik hem uiteindelijk geappt had dat ie maar moest laten weten als ie een keer in de buurt was etc omdat ik wel raad met m wist op dit moment (oid).
Dat deed hij. Om kwart over 8 vanochtend. Dat hij had gezegd op het werk dat ie later kwam ivm tandarts en dat hij over tien minuten bij me zou zijn. Echt suboptimaal, maar beggars cant be choosers dus ok. Nog net tijd gehad om mn tanden te poetsen. Vervolgens was hij na 5 minuten al klaar terwijl ik mn ondergoed nog aan had. Wel iets gezegd van: wtf dude, ik heb mn ondergoed nog aan en we zijn klaar? Maar hij zei dat ie âzoâ nog wel kon. Nouja, dat werd nog tien minuten beetje ongeĂŻnspireerd neuken en toen zei hij: ja, ik ga zo naar werk. Ja prima, want had ook wel door dat er niet meer in zat vandaag.
Zegt ie ook nog voordat ie weg gaat: Nou de eerste goede daad van vandaag zit er wel op. Ironische woordkeuze man, kan me er niet volledig in vinden. Vond zelf meer een teleurstellende daad.
Oja, en hij merkte ook nog op dat dit de eerste keer was dat ik een bootycall met hem âaangevraagdâ had. Hahaha ja, en zie waar dat me brengt, ongeveer waar ik voorheen was, maar dan nog net iets meer gefrustreerd.
Ik ben een sollicitatiebrief schrijven, maar ik heb gewoon geen goede ideeën voor de eerste alinea. In mijn hoofd komen alleen stomme openingszinnen van kansloze mannen naar boven drijven.
Ik heb dus zoân laag muurtje dat oploopt naast mijn huis. En elke keer is het zo goddamn verleidelijk om daarop te lopen. Maar op het einde is het te hoog om er charmant af te gaan (dus je moet half gaan zitten om niet je nek te breken). Waarom ben ik zoân kleuter
Tuurlijk, tijdens online opleiding roep ik terwijl de microfoon aanstaat naar mijn vriend: GEEN SEKS VOOR DE WEDSTRIJD. Ik ben nu gemute en ga NIETS meer zeggen tot het afgelopen is.
Vanmiddag in de winkel vulling om zelf kroketten te maken gekocht en wit brood. Dit weekend lekker genieten van een crosti!
En zij kon het natuurlijk niet verspreiden toen ze afstaaand stond te gillen .
oooooooh dit klinkt zo lekker
binnenkort ff naar FEBO voor een kroket op zoân wit bolletje
Doe je dan gewoon ragout tussen twee boterhammen en dan in de pan / het tosti-ijzer?
Mocht u helvegen niet kunnen waarderen dan moet u midheavenmoon maar beter kennen leren. wink Dan denk je over the midheavenmoon te zijn en blijkt de hel zo slecht nog niet. grapje
Ugh, mannen. Het zal wel volle maan zijn, half 2 vannacht had ik een oude scharrel in mân DM sliden. Helaas wel eentje waar ik nog een zwak voor hebâŠ
Absoluut niet judgy bedoeld, maar vind je het niet âengâ om nu met iemand sex te hebben? Risico op a-symptomatisch drager etc?
Ik ben vandaag jarig en had er weinig zin in vooraf, maar door allerlei onverwachte mensen gefeliciteerd en twee vriendinnen hebben superlieve kaartjes en chocola gestuurd. En mijn beste vriendin is langsgekomen met mooie cadeautjes en het was zo gezellig en ik ben zo blij dat ik haar weer heb gezien en we lekker hebben kunnen kletsen en lachen. Ik kan gewoon bijna huilen van geluk. En er zijn nu nog twee vrienden onderweg om een taartje te komen eten. Ik heb ze allemaal zo gemist, mag mezelf echt gelukkig prijzen met zoveel lieve attente vrienden
Drie dagen aan het werk en zoân last van mijn onderrug. Het niet sporten helpt ook niet mee geloof ik
Huh ik kijk net op mijn weerapp en er staat voor volgende week 27 graden?!
Ik weet dat volgende week nog ver weg is maar oke
Nee, eng vind ik het niet. En je mag best judgy zijn zelfs, ik kan het wel proberen te verantwoorden met verzachtende factoren, maar aan het eind van de rit is het gewoon een egoĂŻstische keuze geweest.
wow echt!? Na deze dag was ik een beetje bang dat het voorlopig nog zou blijven.
@Bakkes Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ja deze week zit ik weer met handschoenen op de fiets. Maar zou wel fijn zijn want volgend weekend ook lang weekend
Mijn vriend en ik hebben net snackbar besteld terwijl we gewoon hadden avondgegeten, oeps. Winner winner second dinner