Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht haha! Wat creatief. En dan doe je op die plastic tas/mueslidoos het label enzo?
Ik bewaar vaak ook doosjes enz als ik wat besteld heb om die dan weer daarvoor te gebruiken!
Echt erg, maar ik kan niet wachten tot het nieuwe Twilightboek er is. Ik kan mijn inner twaalfjarige niet in bedwang houden
Vanavond weer tennissen
Gebonk en harde klappen klinkt alsof je er wel last van hebt, ondanks dat de bal je niet raakt. Zou er wel wat van zeggen, kleine moeite voor ze om even verderop te gaan voetballen lijkt me. Als kind tenniste ik weleens tegen de zijkant van een huis, en dan kon ik nog niet logisch beredeneren dat dat heel hard doorklinkt in die mensen hun woonkamer (nu denk ik ja duh). Dus waarschijnlijk beseffen ze het niet eens (of wel en dan zijn het ettertjes). Kan je ze best op attenderen vind ik.
Ik had een mega bestelling geplaatst bij Huishoudplein (my fav), komen er net 2 dozen binnen. Een hele grote en 1 kleintje. Hebben ze serieus 2 losse tandpasta tubes in een apart doosje verzonden en de rest in de grote doos
Ik ben ook benieuwd. Ik weet nog dat ik in het laatste jaar van de middelbare school voor mijn mondeling examen Engels een boek moest lezen en dan bespreken.
Heb dus aan mijn leerkracht van 50±jaar moeten uitleggen wat twilight was maar ook hoe groot de vampierenhype toen was met TVD en True Blood er ook nog bij
Ik ga nu kijken wat huishoudplein is
Hele chille website voor o.a. verzorgingsproducten. Ik sla altijd Robijn wasmiddel en Dreft vaatwastabletten in, merkproducten die ik graag wil hebben maar waar ik niet de volle prijs voor wil betalen
Zou een klacht indienen. Lekker beetje zelf daarmee spelen zal de vervoerder niet willen lijkt me!
Mn moeder âLust geen spelt broodâ ze heeft het ooit een keer gegeten toen ze ziek was en niks lekker smaakte.
Maar nou heeft onze supermarkt lekker vloerbrood in verschillende smaken. Of simpel saai brood wat heel snel droog word. Maar van het vloerbrood was er alleen nog spelt⊠Heb de sticker zo gescheurd dat ze niet leest dat er soelt staat en ik weet zeker dat ze het gewoon niks vermoedend op eet.
Een spin? Niet zoân beest toch?
Haha, was ook effectief geweest inderdaad. Had nog gegoogled naar âspin afzettingâ, maar kreeg alleen enge spinnenplaatjes. Wist niet dat dit ding zo heette.
Jaaa wat goed! Gefeliciteerd! Zeker goed vieren vandaag (en wat zal je lekker slapen nu, lijkt me echt vreselijk om zo te moeten wachten op zoiets spannends).
Thanks!! Ja het waren ook echt veel stappen dus ik heb meerdere keren in spanning moeten afwachten voor weer de volgende stap Gelukkig was het het allemaal waard!
Voordeel was wel dat ik thuiswerk dus ik niet stiekem hoefde te doen in deze periode haha anders was dat ook nog lastig geweest.
Ik had vandaag echt de meest teleurstellende bootycall ever. Was een man waar ik de afgelopen paar jaar op regelmatige basis wel seks mee heb en is meestal echt prima. Hij heeft wel eens geklaagd over dat hij altijd degene is die het initiatief tot afspraak neemt (is ook waar). Maar nu had ik al zo lang geen seks gehad door de hele situatie dat ik hem uiteindelijk geappt had dat ie maar moest laten weten als ie een keer in de buurt was etc omdat ik wel raad met m wist op dit moment (oid).
Dat deed hij. Om kwart over 8 vanochtend. Dat hij had gezegd op het werk dat ie later kwam ivm tandarts en dat hij over tien minuten bij me zou zijn. Echt suboptimaal, maar beggars cant be choosers dus ok. Nog net tijd gehad om mn tanden te poetsen. Vervolgens was hij na 5 minuten al klaar terwijl ik mn ondergoed nog aan had. Wel iets gezegd van: wtf dude, ik heb mn ondergoed nog aan en we zijn klaar? Maar hij zei dat ie âzoâ nog wel kon. Nouja, dat werd nog tien minuten beetje ongeĂŻnspireerd neuken en toen zei hij: ja, ik ga zo naar werk. Ja prima, want had ook wel door dat er niet meer in zat vandaag.
Zegt ie ook nog voordat ie weg gaat: Nou de eerste goede daad van vandaag zit er wel op. Ironische woordkeuze man, kan me er niet volledig in vinden. Vond zelf meer een teleurstellende daad.
Oja, en hij merkte ook nog op dat dit de eerste keer was dat ik een bootycall met hem âaangevraagdâ had. Hahaha ja, en zie waar dat me brengt, ongeveer waar ik voorheen was, maar dan nog net iets meer gefrustreerd.
Ik ben een sollicitatiebrief schrijven, maar ik heb gewoon geen goede ideeën voor de eerste alinea. In mijn hoofd komen alleen stomme openingszinnen van kansloze mannen naar boven drijven.
Ik heb dus zoân laag muurtje dat oploopt naast mijn huis. En elke keer is het zo goddamn verleidelijk om daarop te lopen. Maar op het einde is het te hoog om er charmant af te gaan (dus je moet half gaan zitten om niet je nek te breken). Waarom ben ik zoân kleuter
Tuurlijk, tijdens online opleiding roep ik terwijl de microfoon aanstaat naar mijn vriend: GEEN SEKS VOOR DE WEDSTRIJD. Ik ben nu gemute en ga NIETS meer zeggen tot het afgelopen is.
Vanmiddag in de winkel vulling om zelf kroketten te maken gekocht en wit brood. Dit weekend lekker genieten van een crosti!