Wat je even kwijt wil #37

En zij kon het natuurlijk niet verspreiden toen ze afstaaand stond te gillen :+1:t3:.

1 like

oooooooh dit klinkt zo lekker
binnenkort ff naar FEBO voor een kroket op zo’n wit bolletje

Doe je dan gewoon ragout tussen twee boterhammen en dan in de pan / het tosti-ijzer?

Mocht u helvegen niet kunnen waarderen dan moet u midheavenmoon maar beter kennen leren. wink Dan denk je over the midheavenmoon te zijn en blijkt de hel zo slecht nog niet. grapje

2 likes

Ja gewoon tussen 2 witte sneetjes en dan in het tosti ijzer!

9 likes

Ugh, mannen. Het zal wel volle maan zijn, half 2 vannacht had ik een oude scharrel in m’n DM sliden. Helaas wel eentje waar ik nog een zwak voor heb…

Absoluut niet judgy bedoeld, maar vind je het niet ā€œengā€ om nu met iemand sex te hebben? Risico op a-symptomatisch drager etc?

Ik ben vandaag jarig en had er weinig zin in vooraf, maar door allerlei onverwachte mensen gefeliciteerd en twee vriendinnen hebben superlieve kaartjes en chocola gestuurd. En mijn beste vriendin is langsgekomen met mooie cadeautjes en het was zo gezellig en ik ben zo blij dat ik haar weer heb gezien en we lekker hebben kunnen kletsen en lachen. Ik kan gewoon bijna huilen van geluk. En er zijn nu nog twee vrienden onderweg om een taartje te komen eten. Ik heb ze allemaal zo gemist, mag mezelf echt gelukkig prijzen met zoveel lieve attente vrienden :two_hearts:

30 likes

Drie dagen aan het werk en zo’n last van mijn onderrug. Het niet sporten helpt ook niet mee geloof ik

Huh ik kijk net op mijn weerapp en er staat voor volgende week 27 graden?!

Ik weet dat volgende week nog ver weg is maar oke

12 likes

Nee, eng vind ik het niet. En je mag best judgy zijn zelfs, ik kan het wel proberen te verantwoorden met verzachtende factoren, maar aan het eind van de rit is het gewoon een egoĆÆstische keuze geweest.

wow echt!? Na deze dag was ik een beetje bang dat het voorlopig nog zou blijven.

@Bakkes Gefeliciteerd met je verjaardag! :partying_face:

1 like

Ja deze week zit ik weer met handschoenen op de fiets. Maar zou wel fijn zijn want volgend weekend ook lang weekend :grin:

1 like

Mijn vriend en ik hebben net snackbar besteld terwijl we gewoon hadden avondgegeten, oeps. Winner winner second dinner

28 likes

Ik eet voor het eerst in laaaange tijd Smarties en ik voel me weer 10

4 likes

Oh ik snap het volledig, in de hypothetische situatie dat ik niet samen zou wonen zou ik dit misschien ook wel overwegen. Tegelijkertijd knuffel ik m’n vrienden nu niet omdat ik toch achter in m’n hoofd bang ben om ziek te worden en vooral anderen ziek te maken. Het is allemaal moeilijk, maar ik veroordeel je zeker niet!

Was net temptation aan het kijken en ze gingen op dreamdate en dat deed me denken aan vakantie vorig jaar. Nu wil ik opeens weer terug naar Bali naar ons mega romantische boomhut.

Gaat hem natuurlijk niet worden, dus nu wil ik onze woonkamer een vakantie gevoel/sfeer gaan geven. Er staan iig al genoeg planten in om het een jungle vibe te geven.

1 like
6 likes

Ik ook! Mijn motto is in de zomer ook ā€˜Een dag niet geaardbeid is een dag niet geleefd’.

6 likes

Ik vond frisdrank vroeger echt een lekkere dorstlesser maar tegenwoordig lust ik eigenlijk niks meer. Ik kon echt genieten van een blikje sinas of 7up maar nu gooi ik het na een half blikje weg. Zo jammer (en zonde).
Ik lust alleen nog ginger beer en eigenlijk ook maar een paar merken. Maar dat vind ik minder dorstlessend ofzo.

Wat super schattig! In die sfeer inderdaad.