Wat je even kwijt wil #37

Ik eet voor het eerst in laaaange tijd Smarties en ik voel me weer 10

4 likes

Oh ik snap het volledig, in de hypothetische situatie dat ik niet samen zou wonen zou ik dit misschien ook wel overwegen. Tegelijkertijd knuffel ik m’n vrienden nu niet omdat ik toch achter in m’n hoofd bang ben om ziek te worden en vooral anderen ziek te maken. Het is allemaal moeilijk, maar ik veroordeel je zeker niet!

Was net temptation aan het kijken en ze gingen op dreamdate en dat deed me denken aan vakantie vorig jaar. Nu wil ik opeens weer terug naar Bali naar ons mega romantische boomhut.

Gaat hem natuurlijk niet worden, dus nu wil ik onze woonkamer een vakantie gevoel/sfeer gaan geven. Er staan iig al genoeg planten in om het een jungle vibe te geven.

1 like
6 likes

Ik ook! Mijn motto is in de zomer ook ‘Een dag niet geaardbeid is een dag niet geleefd’.

6 likes

Ik vond frisdrank vroeger echt een lekkere dorstlesser maar tegenwoordig lust ik eigenlijk niks meer. Ik kon echt genieten van een blikje sinas of 7up maar nu gooi ik het na een half blikje weg. Zo jammer (en zonde).
Ik lust alleen nog ginger beer en eigenlijk ook maar een paar merken. Maar dat vind ik minder dorstlessend ofzo.

Wat super schattig! In die sfeer inderdaad.

Ik ben net naar de kapper geweest (duurde 4 uur want wilde de hele mikmak) en eigenlijk is het zo vreemd dat de kapper de eerste persoon is sinds half maart die mij aan heeft geraakt :sweat_smile:
Was wel heel gezellig haha

Edit: oh nee ik lieg. De tandarts was eerst. Maar dat was niet zo leuk haha

17 likes

Oh dat is een goede! Ik drink nu vaak Spa rood met een smaakje, maar dat is dan te zwak qua smaak.

1 like

Volgende week 6 dagen werken, echt fack dat

1 like

Is een waterkoker op je (slaap)kamer hebben gevaarlijk? Misschien stomme vraag maar ik woon in een studentenhuis en heb geen zin om steeds naar beneden te lopen om thee te zetten :grimacing: maar ik wil ook geen brand veroorzaken

Waarom zou het gevaarlijker zijn dan in een keuken? Ik had dat ook in m’n studentenkamer, vulde ‘m voordat ik naar bed ging met water en als ik dan wakker werd zette ik ‘m meteen aan. Was echt lekker wakker worden haha.

1 like

ik heb om 20.00 pas gegeten maar nu alweer honger, hoe dan? ga maar eens kijken of ik nog een lekkere snack kan vinden

Zij die aardbeien niet weten te waarderen zullen zich aan de aambeien bezeren.

2 likes

Word tijd dat jij eens iets uit je doos gaat halen !!!

60 likes

Heuj fijn Bevalbad! Hahah

1 like

Ik had 12 mei gehoopt!

1 like

Volgens mij na alle verhalen hier is het gevaarlijkste wat er kan gebeuren is dat er een muis in gaat bivakkeren.

7 likes

Of dat iemand zijn onderbroek in wast

4 likes

Waar komt die vandaan? Heb dat bad nodig in me leve

1 like