Ik ga morgen solliciteren en om naar dat bedrijf te komen moet ik met het openbaar vervoer. Nu vroeg ik mij af of het gebruikelijk is om bij zo’n gesprek te vragen naar vergoeding van reiskosten en/of vergoeding voor het aanschaffen van mondkapjes? Ik zou alleen mondkapjes moeten aanschaffen zodat ik naar die werkplek kan komen, omdat ik daarvoor dus met het ov moet. Is het dan redelijk een potentiële werkgever te vragen naar tegemoetkoming in deze kosten?
In België?
Jaaa!! Fijn dat er iemand in de buurt is!
Ik zou dat beide niet vragen… Daarnaast zijn mondkapjes ook pas verplicht vanaf 1 juni. Als je het eenmalig gebruikt zou je er evt ook zelf een kunnen maken van een sok?
Reiskostenvergoeding is heel normaal om te bespreken. Mondkapjes zou ik er 3 van kopen waar je een filter in kunt doen en dan gewoon wassen. Ik vraag in gesprekken trouwens wel hoe ze omgaan met deze omstandigheden en hoe ze de toekomst zien (ook qua thuiswerken).
Edit: reiskostenvergoeding zou ik trouwens pas later bespreken, in tweede gesprek of mocht ze over salaris indicatie beginnen kun je dat er ook bij vermelden
Ik denk dat het niet gek is om te vragen naar een reiskostenvergoeding. Maar dat kan je ook bewaren voor een tweede gesprek. Vergoeding voor mondkapjes zou ik niet direct over beginnen. Als ze daar een regeling voor hebben beginnen ze er tzt zelf wel over.
Maar als ik word aangenomen gaat het dus om meerdere keren per week reizen met het ov, dus meerdere mondkapjes.
Wat jij zegt vind ik een goeie @Parasol !
Ik was helemaal klaar met de bolle blauwe webwinkel, nog altijd mijn nieuwe telefoon niet en de reden was maar vreemd. Nu heb ik bij de koude blauwe winkel de 256 GB besteld (i.p.v. 128). 120 euro duurder, maar die zou wel morgen in huis zijn. Mijn oude telefoon geeft met de dag meer ellende, dus dan maar meer geld kwijt.
Krijg net verzendbevestiging (voor de duurdere telefoon).
WAAROM ZO MOEILIJK DOEN bol, zo kan het dus blijkbaar ook.
Vertraging vond ik trouwens niet zo erg, maar ze lieten steeds niets van zich horen, toen was het een verwerkingsfoutje en nu is was het dat Apple nog geen seintje zou hebben gegeven dat ze verzonden mogen worden, terwijl de release 24 april was.
Pfffff.
Oh, ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat het alleen om het gesprek ging! Dan sluit ik me inderdaad aan bij @Parasol
niet liggend kunnen drinken is de grootste tekortkoming van het menselijk lichaam
Daarom drink ik met een rietje
jij leeft in 2120
mijn droom is om door m’n hele leven rare dingen te verzamelen en dan als ik met pensioen ben een museum te openen die alleen open is wanneer ik zin heb
Rariteitenkabinet Please in één of ander obscuur dorp.
Ik leef echt voor die dingen die dan alleen 3 dinsdagen in midden oktober geopend zijn.
Haha dit is leuk ik zou komen kijken
wel alleen na de lunch hoor
Mijn huis is best gehorig en mijn buurman niest net heel hard en dramatisch dus ik moest daarom hardop lachen en toen hoorde ik hem lachen omdat hij mij hoorde. Voelt dan toch een beetje verbindend ofzo.
Net voor het eerst body pump les gedaan, buiten ook nog eens. Was goed geregeld door de sportschool qua afstand etc. Na twee maanden alleen lopen en af en toe blogilates sporadisch, is dit wel even een aanslag op m’n lichaam😂
Oh well, op naar de volgende les!
Hmmmm ga ik een mcflurry bestellen of kan ik dat echt niet maken
da’s een goeie tiktok