Rariteitenkabinet Please in één of ander obscuur dorp.
Ik leef echt voor die dingen die dan alleen 3 dinsdagen in midden oktober geopend zijn.
Rariteitenkabinet Please in één of ander obscuur dorp.
Ik leef echt voor die dingen die dan alleen 3 dinsdagen in midden oktober geopend zijn.
Haha dit is leuk ik zou komen kijken
wel alleen na de lunch hoor
Mijn huis is best gehorig en mijn buurman niest net heel hard en dramatisch dus ik moest daarom hardop lachen en toen hoorde ik hem lachen omdat hij mij hoorde. Voelt dan toch een beetje verbindend ofzo.
Net voor het eerst body pump les gedaan, buiten ook nog eens. Was goed geregeld door de sportschool qua afstand etc. Na twee maanden alleen lopen en af en toe blogilates sporadisch, is dit wel even een aanslag op m’n lichaam😂
Oh well, op naar de volgende les!
Hmmmm ga ik een mcflurry bestellen of kan ik dat echt niet maken
da’s een goeie tiktok
Oke pm je adres maar! Komt eraan
Als dank voor je wijze raad
Tijd om te breken. Slootwater in een kopje, bleh!
Leuk! Mis deze les ook zo erg, zou willen dat mijn sportschool dit ook deed
Ik ben nu 9 maanden getrouwd en begin er nettttt pas aan te wennen
Zeg meestal Ja want mn man… en dan in mn hoofd huhuhuhuhuhuh er achter
Vind het echt zulke lieverds daar. Ze activeren nog steeds je abonnement nog niet, ze vinden het belangrijk dat mensen weer gaan bewegen. Via app mag je inschrijven 2 dagen van te voren. En ze doen nu al aan extra lessen. Dan nog hun fb groep bijhouden met live streams en filmpjes. Echt zoveel respect voor hun
Daar kun je niet meer omheen helaas
Ik vind het zo godsgruwelijk irritant dat m’n man alles kan eten wat ie wil en nog steeds een magere spriet is en ik m’n best doe om gezond te eten en alleen maar zwaarder en zwaarder word.
Ja dat is hier ook zo. Hij eet zo een zak m&ms op 2x avondeten, stroopwafels etc en komt niet aan.
Ik hoef er maar naar te kijken en er zit weer een kilo bij.
Ik zie dit echt niet voor me. Lag die tennisbal dan op de grond en jij bukte er soort over? Of hield je de tennisbal met je billen tegen een muur aan? Heb je last van het gebied rond je stuitje, is eroverheen rollen met die bal dan niet effectiever? (of je vriend laten masseren. de fysiotherapeut deed dat bij mij:p)
Veel vragen, je kent me!
Oh ik wil dat ook proberen! Ook echt veel rugpijn na een paar dagen werken. Alleen geen tennisbal in huis. Wilde eigenlijk een foamroller aanschaffen maar toen las ik weer dat je je rug kan beschadigen. Misschien toch maar naar een fysio
Ook geen tennisbal in huis trouwens
Echt? Hoe dan? Ik dacht daar ook aan. 1x per week fysio die lafjes masseert helpt ook niet heel veel (voor coronatijd dan).
Mijn vorige fysio raadde wel een tennisbal aan maar hij had het ook over een foamroller!