Wat je even kwijt wil #38

Ik ben voor het eerst in m’n leven onder de zonnebank gegaan net, maar mijn hemel wat een stress. Vind het echt gewoon eng, want krijg het beeld van Final Destination niet van m’n netvlies af. Lag ook echt de hele tijd zo:

17 likes

Sinds de corona is mijn leven best saai, maar had wel weer even een hoogte puntje vandaag.

Er zijn een aantal mensen hier in de buurt die hun hond op de stoep laten schijten. Nou heb ik hier echt een graf pleuris hekel aan. En al helemaal als die stoep aan een strook gras grenst en naast een school? Ik bedoel maak je hond eens zindelijk man, je kan hem gewoon leren dat hij alleen mag poepen en plassen op gras.

Maar toevallig zag ik het vandaag met eigen ogen gebeuren, dus zei ik er uiteraard wat van. Kwam ze met smoesjes als “ik heb geen zakje”. Zie ik eruit of me dat interesseert? En “wat wil je doet ik doe”. Ja dat je het opruimt asociale kut. Doe ik de volgende de ronde wel. Ehm nee. Je doet het gewoon nu? Na wat getwijfel ging ze die drol met een stokje het gras in proberen te duwen, maar dat stokje was te slap dus het lukte niet. Uit einderlijk vond ze een stukje plastic en heeft ze het daarmee opgetilt en in het gras gegooit. Dus voel me nou helemaal voldaan en de buurt is weer een stukje mooier. :joy:

36 likes

Ik heb het ook wel eens gehad met een baby. Ik droomde dat ik een baby had gekregen maar het was zo’n realistische droom dat ik er echt raar van wakker werd.

1 like

Haha snap ook echt niet hoe mensen in zo’n ding kunnen ontspannen :roll_eyes:

1 like

Ik heb net gerolschaatst en ik ben niet gevallen :sweat_smile:

6 likes

Haha dit klinkt ook wel apart ja. Ik zie nu dat er ook een dromentopic is! Daar de komende dagen maar mijn dromen neerzetten.

1 like

Haha nee ik ook echt niet. Het is opzich wel lekker warm, maar al die kraakjes uit dat apparaat brengt me steeds dichter naar de verbranding en crematie door die lampen.

2 likes

Ik was vanmiddag bij de kapper en als eerste geloofden ze al niet dat mijn haar helemaal echt is, na het wassen zei ze “oh ik had verwacht extensions te voelen. Of draag je een pruik?” En daarna geloofden ze niet dat de kleur van mezelf is. Sorry maar waarom zou ik daar over liegen? Mijn haar is het mooiste wat ik aan m’n lichaam heb dus reken maar dat ik er mee pronk dat het puur natuur is en jaloersmakend mooi. :triumph:

32 likes

Ja en dan zou ik ook gewoon m’n pruik afzetten ipv onhandig in zo’n wasbak gaan liggen

5 likes

afbeelding

4 likes

Ssst!!

Ik kan geen topic vinden met: zonder omg reacties. Ik wil in ieder geval iets kwijt zonder judgement. Ik volg iemand op insta sinds een paar maanden en zij heeft soort van hetzelfde thema als wat ik heb op mijn pagina. Alleen groeit het aantal volgers heel snel. Ik weet dat ik zelf niet veel meer post en het op privé hebt gezet omdat ik die nep accounts beetje zat was. Dat terzijde vind ik het zo stom dat ze meteen, bam, stijgende lijn gaat terwijl ik een lange tijd veel moeite heb gedaan om er iets leuks van te maken. Ze post ook super cringy selfies met de camera veel te dichtbij waardoor ze 2 kinnen krijgt en somehow altijd een oog half dicht heeft. Dus als ik haar selfies zie, denk ik: wat een debiel, waarom nemen mensen haar serieus? En ik kan begrijpen dat mensen denken: volg haar dan niet meer, maar het is echt zo’n love-to-hate-hate-to-hate ding geworden

1 like

& @Banananana @Lemongrab ze heeft een zelfaangevraagde ban, maar ze komt wel terug

6 likes

We hebben alle dvds :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaa die hebben we ook :blush:
M’n ma was al fan en nu heeft ze me aangestoken

1 like

Ik heb zo een sollicitatie voor mijn afstudeerstage via Teams en natuurlijk besluit mijn VVE om vandaag alle deuren oid te gaan vervangen? Echt fijn die boor.

En hoe is het afgelopen? Hopelijk viel het mee :neutral_face:

Ontsteking was groter geworden, heb nu wel antibiotica gekregen maar nog steeds last. Krijg hier echt zó de schijt van :sob:

Ik ga morgen mijn wenkbrauwen laten doen met permanente make-up en ben zoooo zenuwachtig.
Sos send help.

2 likes

Altijd chill je dag beginnen met een reply all, i.p.v. een reply op één persoon, op de grootste mail ooit. :no_mouth:

21 likes