Stremio.
Ik heb dus vanmorgen medegedeeld dat ik mijn huidige werkgever ga verlaten (aan het team, werkgever wist ‘t al). Heb er maar kort gewerkt en voor mijn gevoel ook geen enkele nuttige bijdrage geleverd. En nu krijg ik allemaal berichtjes dat ze het ontzettend jammer vinden en dat ze mijn snelle hulp en toegevoegde waarde gaan missen . Doet een mens toch goed.
Ik zit te freebleeden bij de tattoo artist (doorbraakbloeding) en ik voel me ook super vruchtbaar en hij is best wel knap. H e l p
Dus gelukt om wat anders te vinden? Altijd leuk om te horen dat ze je gaan missen, egoboostje
Het is wel in een mailconversatie met een ontzettende wijsneuzerige mansplainer, dus misschien staat het goed. Hij schrijft continu “imho” en ik denk dan alleen maar: gvd weinig humble aan jou, vriend.
Ik heb wat anders gevonden ja!
Enige waar ik nog mee in m’n maag zit in afstand … baan en organisatie waar ik nu voor gekozen heb zie ik helemaal zitten. Maar ‘t is ver / slecht bereikbaar. Dus ergens nog een sprankeltje hoop op nog een aanbod haha.
Je mag me pb’en als je nu nieuwsgierig bent naar de locatie
Ik vind het heel rot voor je. Is er iemand met wie je contact op kan nemen om hierover te praten? Bijvoorbeeld de huisarts? Ik heb mijzelf ook lange tijd rot gevoeld en heb nu gesprekken met de POH. Merk dat dit me goed doet en dat ik ook beter over mezelf ben gaan denken omdat ik het goed vind dat ik eindelijk stappen heb ondernomen.
Misschien dat het jou ook kan helpen. Hoe dan ook, veel sterkte, en hoop dat de uitslag waar je op wacht goed is.
Ja hou op met me, dit is mn vierde alweer sinds januari
Ik schrok me dood man. Was aan het videobellen met een cliënt, staat er ineens een man mijn raam te wassen. Dit plan had de huisbaas wel even mogen delen.
Ik had een paar jaar geleden ineens een schilder voor m’n raam, hij ging ook gezellig op m’n balkon zitten pauze houden. Prima maar ik wist van niks.
Hmm nou dat weet ik nog niet maar ik durf te zeggen dat dat wel gaat gebeuren! Dit is wel mn grootste tot nu toe ook
Heb echt zin in mijn botoxprik zometeen
Ik weet niet meer wie hier die 538 90’s playlist deelde. maar bedankt! Ik heb opeens veel meer plezier op mijn werkdagen
Hahaha
Ik wil ook weer maar moet nog even wachten
Ah hoezo moet je wachten?
Nou het zit er weer in hoor
Ik ben deze maand aan de beurt om de vrijdagmiddag borrel te organiseren. Het gaat via skype/teams en we hebben de pictionary en quizvragen wel een beetje gezien. We zijn als team allemaal pas tijdens de lockdown gestart met deze baan dus we kennen elkaar ook niet in het echt. Heeft iemand een super leuk of creatief idee om te doen? ± 1,5 uur
Online escape room of crimi spel?
Heel random idee, maar misschien een vraag of stelling waar iedereen dan in huis een passend item moet vinden en dan iedereen stemt op het beste antwoord? Concept cards against humanity zeg maar, maar dan wat persoonlijker.
Mijn moeder heeft een nieuwe ventilator besteld en het ziet er echt uit als de Magnum PI Deluxe van de ventilatorwereld. Heel stil ook en met afstandsbediening
.
.
.
Ik heb hem al ingepikt