Wat je even kwijt wil #38

Oh dan moet mijn moeder niet zeuren en zet ik hem gewoon weer aan

1 like

huh het regent hier opeens mini druppels? ik dacht dat we gefrituurd zouden worden deze week.

Ik had nog helemaal niet gezegd dat een douane medewerkster van eindhoven airport tegen mij zei dat de 100ml regeling voor handbagage niet meer van toepassing was en dat het ook niet meer in die kut zakjes hoeft… En ik kan dit dus nergens vinden maar over zo’n dingen maak je geen grapjes natuurlijk

10 likes

Ze doen het vet alvast in de frituur en woensdag zetten ze hem pas aan

6 likes

Als er nog een vet donatie nodig is, ik heb nog genoeg. hehehe.

3 likes

Kun je een auto die bizar hard rijdt melden bij de politie? Ja alles kan, maar heeft zoiets nut? Want als ik vijanden had kan iemand ook mijn nummerbord doorgeven voor de flauwekul natuurlijk.

Maar zag vandaag 2x dezelfde Tesla echt veel en veel te hard door onze wijk scheuren, eerste keer fietsten er kleine kindjes en tweede keer liep er een ouder echtpaar, dus echt veel gevaarlijk.

Heb niet eens een nummerbord, maar wil er zo graag wat mee doen. Mijn plan is nu die auto opspeuren en een briefje in de bus doen want 100% was het de auto van pappie en dan krijgt die gast zo wel op zijn flikker hoop ik.

Ik heb echt een Bourgondisch weekend gehad :biggrin: en het hoogtepunt was denk ik dat ik het Videoland account van een vriendin mag gebruiken om the bachelorette te kijken!!! en dat we blijkbaar hetzelfde wachtwoord hadden bedacht lolll

9 likes

afbeelding

Doet me denken aan mn favo aflevering van modern family. En dan ben jij Claire! Helemaal zin in hoe dit zich gaat ontwikkelen

24 likes

Mijn moeder zegt altijd: je kan altijd de politie bellen, daar zijn ze voor. Ze doen er toch mee wat ze willen. Wrs maken ze een melding en als er dan weer iets gebeurt hebben ze jouw melding ook al.

2 likes

Hahaha ja ik verander hierdoor dus meteen in Peter R. de Vries (:grimacing:) en start zo mijn eigen buurtonderzoek.

12 likes

Ik heb komende week elke dag fysieke (werk)afspraken dus ik moet élke dag normale kleren aan. Na 15 weken thuis te hebben gewerkt en joggingspakken mijn dagelijkse kloffie waren, weet ik niet of ik nog kan beoordelen wat normale kleren zijn

6 likes

Gelukkig heb je al een directe lijn met een advocaat.

34 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Ja dan word je wel meteen de nieuwe buurt gek ben ik bang

4 likes

‘Word’… gurl! Die mensen hebben dat allang door.

4 likes

Handig wanneer ik word beticht van stalking. Ik kwam een van onze bouwvakkers tegen in de winkel waardoor ik dacht: he dan woont ie bij ons in de wijk. Duurde twee dagen en toen had ik al ontdekt waar die woonde. :joy:

Heb nooit gezegd dat ik wel spoor.

4 likes

Fuuuck ik had net bijna een Nintendo Switch voor 329 te pakken en toen werd hij op het laatste moment weer uit mijn mandje geflikkerd met de melding niet leverbaar :weary:

Hahaha hier moest ik ook meteen aan denken, heb die aflv laatst nog gezien.

Ik zie op tegen het hete weer deze week, niet alleen om de hitte maar omdat sporten dan drama wordt :sob: en ik was best goed bezig weer

1 like

Gevonden! Ik weet even niet of hier een speciaal topic voor is maar ik ben weer op zoek naar een liedje net zoals laatst :sweat_smile:
Ik kan helaas maar een klein stukje neuriën maar hopelijk weet iemand wat ik bedoel:
Audio weg want gevonden

3 likes

Ik moest aan Shanice - I like your smile denken haha, maar weet niet of dat het nummer is wat je zoekt.

4 likes