Wat je even kwijt wil #38

Oh en je hebt echt prachtig weer, wat fijn, veel plezier!

1 like

Oppo caramel is zooooo lekker. Chocolade hazelnoot ook. Het is helaas dat het bij mij niet goed op m’n darmen werkt anders at ik iedere dag wel oppo!

1 like

@SpeedOfSound geniet van deze mooie dag!

1 like

Heel veel plezier vandaag!

1 like

Heel veel plezier vandaag! Jullie hebben in ieder geval al prachtig weer.

1 like

Een hele fijne dag gewenst dat alles net zo mooi mag zijn als je trouwschoenen :bride_with_veil:

2 likes

Oh god ja ik ging een keer ā€˜high chocolate’ doen en was ook even vergeten dat ik niet super goed op lactose ga. De chocomelk alleen was al voldoende geweest, maar idd zoveel zoets en andere ongein. Mijn buik moest echt serieus een paar dagen bijkomen #neveragain

Gisteren geholpen met verhuizen, twee trappen af, twee trappen op. De spierpijn in mijn kuiten is zo intens dat in niet meer normaal kan lopen haha.

Ik ga straks naar weg en het enige taakje wat ik heB vandaag is stofzuigen. Meer niet.

En toch zit ik het al drie kwartier uit te stellen.

Heel veel plezier vandaag :heart:

1 like

@SpeedOfSound Veel plezier en geniet van deze mooie dag!

1 like

Een prachtige, liefdevolle dag toegewenst! :sparkling_heart:

1 like

Mehh ik zou vandaag voor het eerst sinds maart weer op locatie werken. Word ik gister snipverkouden. Weer thuis werken dus.

@SpeedOfSound heeel veel plezier vandaag!!! Geniet ervan

1 like

WAAAAAT. Heb die film twee keer gezien en net vergelijkend gezichtsonderzoek gedaan en zie het nu pas.

1 like

Ja, hier in de buurt ook hele stukken met klaprozen, margrietjes en van die paarse bloemen. Zo leuk!

1 like

Gisteren ging ik vrienden helpen met verhuizen en na 10 min sjouwen viel er een zware salontafel op mijn linkervoet vanuit een busje :cry: ben naar huisartsenpost en eerste hulp geweest en ze vermoeden een kleine breuk. Het doet gigantisch veel pijn en het is helemaal opgezwollen. Nu moet ik aankomende tijd rustig aan doen maar ik vind dit zo kut. Kan amper lopen, niet autorijden, fietsen of hardlopen meh. Moet alle afspraken van mijn werk gaan afzeggen omdat ik niet kan rijden en dus er niet kan komen.
Vrienden van mij rijden automaat en willen eventueel wel van auto wisselen. Mijn linkervoet zit in verband en gebruik ik dus niet in een automaat. Mag ik wel in een automaat rijden nu? Weet het niet zo goed, ook qua verzekering als je ongeluk krijgt.

1 like

Lijkt me wel dat dat gewoon kan hoor, je hebt je linkervoet helemaal niet nodig bij automaat. Super goeie oplossing juist en lief van je vrienden!

1 like

Volgens mij ben je dan idd niet verzekerd… maar ik zou het even ergens proberen na te vragen voor de zekerheid!

1 like

Ik ben binnenkort jarig en ik vier het eigenlijk altijd alleen voor familie. En ik heb een hele kleine familie, dus is het altijd heel rustig. En ik weet niet zo goed of ik het echt prima vind of dat ik het toch wel een beetje kut vind als ik kijk naar hoe anderen het vieren. Ik heb geen zeeĆ«n aan vriendinnen (al heb ik de afgelopen jaren geleerd dat een paar vriendinnen waar je wat aan hebt veel meer waard is dan een hele groep waar je niets aan hebt) en de meesten kennen elkaar niet. En dan lijkt het me zo ongemakkelijk of zo. Plus dat ik in de zomer jarig ben en dan zegt toch sowieso de helft af vanwege vakanties. En dan voel ik me ook zo’n kneus als er dan drie mensen zijn, waardoor ik het eigenlijk niet eens durf om vriendinnen uit te nodigen

Hij is er alleen heel kort op het einde, de broer die hij eindelijk gevonden had.

1 like