Haahahah jaa gods had hem ook verwijderd omdat ik dacjt dat je hem ergens anders anders ging posten haahha
Ik zag net uit mān raam mannen die nu nog met een zonnebril lopen en toen werd ik herinnerd aan het feit dat ik mannen die in het semi-donker zonnebrillen dragen echt bij voorbaat kut vind.
Nee, daarom post ik toch dat ik ik mijn gedachtekronkels niet snap?
Mwah ik woon in een huurhuis en ben niet zo wantrouwend. Ik vergat dat ding ook zodra ik hem niet in beeld had
Misschien kan je proberen magnesium te slikken? Ik heb het ook een tijd gehad en toen ik begon met magnesium was het best snel weg.
Hm, daar heb jij best vaak last van volgens mij. Dat je per ongeluk berichten verwijdert. Doe je iets bijzonders? Want jouw optie om te verwijderen staat ook onder die drie puntjes toch? Dus je moet sowieso twee handelingen verrichten. Of heb jij een andere telefoon dan een iPhone? Weet niet of dat verschil maakt en je dan sneller iets verwijdert.
Heel veel sterkte komende tijd, kan me voorstellen dat dat moeilijk is.
Wat verdrietig, veel sterkte
@kameleon heel veel sterkte.
Alle zomerkleding die ik had besteld kan ik terugsturen. Alles wat ik heb is te warm als het boven de 20 graden is. Ik vind het eigenlijk wel lachwekkend dat ik als het koud is best okƩ gekleed ben maar met warm weer kom ik meestal niet verder dan merchandising en een zwarte broek
Ik had gisteren nieuwe schoenen aan (hoge all stars) met sneakersokjes en ging een stuk wandelen. Nou ik heb nu dus wonden op mijn hielen waar de hele dag wondvocht uit blijft lopen fml
Kan iemand even mijn lamp aandoen? Ik zit in het donker maar kan zelf niet opstaan want er ligt een kitten op schoot.
Ik zou die andere kat sturen.
Die zit boven gekrenkt te wezen gvrdmm
Wat voor een filmpje heeft je vriend gemaakt ?
Is er een voetbal wedstrijd ofzo. Hoor hier een grote groep (mag niet!!) Mensen joelen enzo om de zoveel minuten pff.
Oke best beschamend maar die collega wilde dus een joint met mij roken en zat stoer te doen dat hij echt goede wiet had en nog andere lekkere dingen om in mij te hangen (wtf).mijn vriend zei dus dat hij best een jonkoe met hem wilde roken en nog wel wat had om er in te hangen
En dat allemaal beetje op straattaal niveau, mijn vriend dan voor de grap terwijl die collega echt zo praat.
Ben nu wel geblokkeerd
Waarschijnlijk echt een momentje had je bij moeten zijn.
Net het last minute pakken van een terrasje met een vriend en zijn knappe vriend die ik best zie zitten afgewezen zodat ik op de bank wijn kan drinken en tosti kan eten. Tostiās zijn beter dan mannen.
Wauw wat knap! Ik had die tosti toch echt laten staan
Vriend een nacht naar zān oude dorp, ik lig in bed met wijn en zelf gebakken koekjes. Blijf maar daar maat!
Yeah girl foods before dudes.