Ik had vanavond een hele leuke tweede date en nu lig ik helemaal hyper te zijn in bed en kan ik niet slapen 
Morgen lang weekend naar de zee (met mijn oudrrs en hondje) en daar heb ik ook echt zo’n zin in
Bleh wil me echt ziek melden, mega buikpijn en daardoor al sinds 3 uur wakker. Normaal gesproken zou ik het doen, maar wij kunnen niet thuiswerken en we hebben te weinig plekken op kantoor om 1,5 m afstand te bewaren. Daardoor krijg je af en toe een vrije dag maar als iemand zich ziek meldt moet je alsnog komen. Ik vind dat echt te lullig dus ga denk ik toch maar😭
Ik kan deze onzekerheid echt niet aan hoor 
Het forum was even weg
whats up?
Nog nooit zo vaak een pagina opnieuw geprobeerd te openen hahaha
Schiet steeds in de paniek als het forum niet toegankelijk is 
Zoo vaak gerefreshd
Haha, blijf ook maar mn pagina refreshen.
Al vanaf zes uur vanochtend! Ik heb zowaar een verslag af
Ik dacht: best chill kan ik weer eens productief werken. Maar nee, zat alleen maar te refreshen 
Ja hij doet het weer! Maar nu moet ik opstaan en dingen doen ugh. Heb ik straks wel meer bij te lezen haha
Ik wilde juist naar andere sites maar bleef steeds automatisch het forum intypen tot 20 keer toe
verslaafd
Wij krijgen vandaag te horen of we een huis krijgen! Willen jullie duimen? Ik ben Law of Attraction aan het doen dus we hebben het huis eigenlijk al, maar voor als die shit niet werkt toch graag even duimen
Hehe het forum doet het weer, daar gaat mijn productiviteit wel
Hallo ik ben evenveel
En ik ben verslaafd aan FF
Hoe vaak denk je dat je het forum ververst hebt?
Ik ben zo’n enorme stresskip. Ik dacht dat ik een ban gehad had, terwijl ik niet eens heel actief post :’)
Wil je er over praten op het forum?
Of moet ik een Instagram coach voor je regelen.
Misschien kan Monica Geuze hier ook een platform voor oprichten.
had speciaal luie tijd in bed ingericht om te forummen vanmorgen maar NEE
Te vaak