Nu valt er natuurlijk ook geen reet bij te lezen 
Soms maak ik me over de stomste dingen druk. Ik moest iemand bellen, kreeg diegene niet te pakken, en heb ingesproken dat ik later op de ochtend terugbel.
Het is nu een uur later en ik vraag me af of dit later genoeg is. Wat een onzin om me druk over te maken.
Ben maar gaan sporten zonder eerst hier te klagen.
Mind over forum
Nu ik hier weer kan zeiken wil ik graag zeiken over hoe druk het is op werk en hoe weinig motivatie ik heb.
Ik word echt gek, het enige wat ik wil en ĂŠcht zin in heb is slapen in de zon.
Ben net vanaf de bovenste traptrede naar beneden gevallen
Gelukkig heb ik er niks aan overgehouden en stond er geen spies beneden
Nou na deze stressvolle ochtend dat het forum het niet deed, heb je een dutje in de zon verdient hoor
Daarvoor waren de laatste uren van het EGF veel te leuk en juicy
Ben nog altijd dankbaar dat dit forum is opgezet, die zeikers hebben aan het kortste eind getrokken met hun alternatief 
Het forum is precies op tijd online dat ik mn belangrijkste werk af heb en nu lekker kan forummen 
God ja 17 mei 2018 ik weet het nog als de dag van gister.
Mijn wifi viel uit en toen ben ik in paniek met tranen in mijn ogen (lol) naar de bibliotheek gefietst om de laatste minuten mee te maken.
Elke keer dat het forum eruit ligt herleef ik dat moment weer.
Gefeliciteerd!! veel plezier vandaag! Maak er een leuke dag van met je ââvreetgenootââ 
Ik beheer de Facebook van mijn werk en zie daardoor dus allerlei posts van medewerkers (vrienden).
I canât ⌠Geert Wilders ophemelen, zwarte piet moet blijven, âik accepteer geen 1,5 meter samenlevingâ, het verschil tussen kermisprotesten en blm protesten, de media verdraait alles, asielzoekers vermoorden ook onschuldige Nederlanders, âkopieer en deel dit op je feed berichtenâ, vrouwonvriendelijke grappen.
Ik walg
.
Oke serieus paniek toen ik vanochtend tijdens het drinken van mijn cappucino het forum niet kon bijlezen.
Misschien kan je dit moment vereeuwigen in je nek met:

En als mensen dan vragen waarom heb je dit gedaan?
Gewoon zeggen âDaRe To Be DiFfErEnTâ.
Ben trouwens nog wel eeuwig verbitterd dat ik vroeger aan het shoppen was voor een stage- en mode en meidenbladen niet met mij uit de voeten konden voor een redactiestage of hooguit een technischere stageplaats wilde aanbieden.
Vooral een zinkend schip dat het over een andere boeg moest gooien maar toen weer ging voor wat ze al in huis hadden.
Ik ben al 2 uur aan het schoonmaken en heb geen zin meer. Maar de badkamer en was moeten vandaag echt nog 
Het zit erop. En van de laatste twee tentamens heb ik geen idee hoe het gegaan is. Kan een 3 zijn, kan een 6 zijn. Dus ik heb nu een soort van voorwaardelijk vakantie en het duurt natuurlijk nog 3 miljoenmiljard jaar voor ik mijn cijfers heb. Maar goed, ik ga zo lekker chateau meiland van afgelopen maandag kijken en straks lekker sporten in de bloedhitte
Ik zit echt niet lekker in mân vel vandaag. Voel me een beetje zielig ofzo, bluh.
Ongeveer evenveel als ik denk ik
Ha ha
(Iâll see myself out)
Ik zat op het vliegveld van Kathmandu met een schuin oog mijn boardingstijd in te gaten te houden, terwijl ik op mijn telefoon, verbonden met de crappy gratis wifi de hele tijd het EGF aan het verversen was. OhhâŚ