Wat je even kwijt wil #38

Toch weer een pareltje uit het zuiden hé :joy::ok_hand:

Ik denk dat er geen lessen worden gegeven na 20.00. Tot 20.00 waarschijnlijk wel een paar. Houd er maar rekening mee dat een groot deel van de lessen gewoon online gegeven blijven worden m.u.v. praktijkonderwijs.

1 like

Ik sta altijd zo😂
giphy

14 likes

Ook met zo’n dansend pieleke?

2 likes

Jazeker :wink:

1 like

En ik loop zo naar bed, want ben weer eens vergeten het op te maken
afbeelding

36 likes

Lifehack!

Ik heb mezelf wonder boven wonder van de bank gekregen en een workout gedaan van een uur. Nu voelt het alsof ik nog uren de tijd heb, maar het wordt wel tijd om de keuken op te ruimen en richting bed te gaan. Nog een dagje :sleeping::sleeping::sleeping:

3 likes

Jaaaaa vorige week zaterdag teruggekregen :pray:t3::heart:

1 like

The horror :scream:

1 like

Hahahah ik las dit vanmiddag toen ik net 1 hap van m’n bammetje had genomen :joy:

1 like

Hahaha o lol sorry ik zag het net pas. Heerlijk een leven zonder social media
Ik heb geen foto gezien gelukkig gatver dat lijkt me vrij nasty

1 like

Ik ben hier altijd bang voor wanneer ik een nieuw pak brood open :face_vomiting:

1 like

Mijn vriend ging vanmiddag boodschappen doen (ook al waren gister de weekboodschappen bezorgd, maar we hadden te weinig snacks) en toen vroeg hij steeds of hij iets moest meenemen voor mij, maar ik was geconcentreerd aan het werk dus wimpelde hem een beetje af zo van laat me met rust ik ben bezig. Maarja nu wil ik natuurlijk wel die snacks maar heb ik ze niet.
Janken

3 likes

Mijn vriend kan soms zooooo fucking kinderachtig en stom doen, ik moest net even van frustratie gaan huilen in de wc.

Waarom is het zo koud??

Maar cavia’s zijn nog steeds dood en veenmollen nog steeds niet uitgeroeid. Spiesen zijn nergens meer te bekennen maar als je boos bent wordt tegenwoordig geadviseerd om met een tomaat te gooien in de supermarkt.

16 likes

Wat werkt het beste tegen motmuggen bestrijding zonder dat je de hele riolering hoeft te vervangen?

ik ben in dubio om in de auto te springen om op mannenbezoek te gaan maar ik zit tijdelijk bij m’n ouders en heb echt geen smoes om nu nog te deur uit te gaan, ugh. ben al lang en breed volwassen maar als ik bij m’n ouders thuis ben vind ik het toch kut om zomaar 's avonds weg te gaan :joy:

3 likes

Help, ik heb 90 day fiancé ontdekt en ik kijk al dagenlang niets anders.

26 likes