Wat je even kwijt wil #38

Dankje! Ja klopt :hugs:

Yeah zwembadje net weer schoongemaakt en vol laten lopen. Vandaag en morgen lekker voor pampus liggen lezen in het water :sunny:

7 likes

Dit is echt zo’n ā€˜waar wad je tijdens 9/11’-moment. Ik weet het nog zo goed allemaal.

2 likes

hahaha ja ik weet het ook nog heel goed.
Officieel de dag dat ik het allerminste gewerkt heb denk ik, omdat het forum het ook nog uren (? of hoe lang was het?) nadat hij eigenlijk offline zou gaan bleef doen. Ik denk dat mijn collega’s wel dachten hoezo f5’t deze meid de hele dag.

2 likes

Haha ja ik heb toen ook drie kwartier op de wc gezeten ofzo omdat ik erbij wilde zijn en niet dat een collega opeens iets ging vragen.
Legendarisch wel :smiley:

3 likes

Hun kaasstengels :drooling_face:

1 like

Noooo! Zou het maar iets tijdelijks zijn? :frowning:

Ging even googlen met wie binnenkort een gesprek heb voor werk. Best knappe oudere vent en meegedaan aan verschillende media.
Nu moet ik extra goed gaan voorbereiden.
Druk zit erop.

1 like

Bom gedropt in de vve app dat er gaten worden geboord voor een airco. Volgens de regelementen mag het. Maar er zijn genoeg mierenneukers in mijn gebouw.

1 like

Dit is niet per se naar jou gericht, want ik kan me voorstellen dat er in december dingen zijn die voorgaan op een verjaardagsfeest. Maar ik vind het zo irritant dat als er gevraagd wordt of iemand een datum vrij wil houden, dat degene dan aangeeft dat hij/zij niet weet of ie kan. Ja dat is toch het ding met een datum vrijhouden: je houdt 'm vrij zodat je sowieso kan. En als je al iets anders hebt op die dag, dan kan je niet. Zeggen dat je niet weet dat je kunt klinkt mij echt als ā€˜ik wacht nog even af of er iets beters langskomt’ in de oren. Want als je die dag vrijhoudt voor het feestje en er komt Ć©cht iets belangrijkers (iemands begrafenis oid) dan snapt de jarige echt wel dat je dan toch niet kan.

Anyway, december is vrij ver vooruit gepland ja

68 likes

Ik ben echt even in een jankbui. Mocht vandaag een dagje naar kantoor ivm systeemissues maar het is maar eenmalig want niet voldoende ruimte.

Ik kan me hier zoveel beter concentreren dan thuis en het is een stuk socialer. Moest net echt even mijn tranen inhouden achter mijn computerscherm.

ja misschien moet ik die zaterdag m’n schoonouders wel voor het eerst ontmoeten, dat gaat dan natuurlijk voor!

9 likes

Zeker hoe 2020 nu gaat, is het gissen of we er nog wel zijn dan :joy:.

29 likes

Wouw. Net voor de bejaarde buurvrouw waarvan haar man gisteren is overleden zijn 500kg aan morfine pillen en andere zware medicatie weggebracht naar de apotheek. Ten eerste werd ik al behandeld of ik kant en klare ampullen corona naar binnen bracht. Er zat ook een gebruikte naald in, maar geen naaldencontainer. Ik werd aangesproken of ik dit persoonlijk had gedaan. Moest ik vervolgens zelf de naald in een naaldenbeker doen (eigenlijk had ik het moeten weigeren).

Vervolgens wilde ik nog melden dat ik schrok hoeveel zware medicijnen er in zaten die uitgeschreven waren aan een ouder koppel die geen hulp hadden en absoluut niet zelf het overzicht hadden over al deze medicatie. Werd ik afgesnauwd dat zij de mensen niet in de gaten konden houden. Dus ik zei maar het wordt wel uitgeschreven… Ja dat doet de huisarts! Okeee laat maar. Maar er gaat bij jullie geen alarmbelletje rinkelen dat wanneer je gisteren x aantal zware morfine pillen uitleverd en de volgende dag weer +pleisters dat je misschien is moet vragen wat er met de vorige is. Maar goed dat heb ik maar voor me gehouden.

Dus ipv een bedankje dat ik er voor heb gezorgt dat de medicijnen weer op een ā€˜veilige plek’ zijn (ik moest het achterlaten in de wachtruimte) werd ik keihard afgesnauwd.

1 like

Nee maar ik zou een vakantie ook zeker een geldige reden vinden voor afzegging. Ik vier zelf mn verjaardag nooit (want iedereen is op vakantie), maar als ik een feestje geef heb ik liever dat je het in je agenda zet en eventueel afzegt dan dat je de uitnodiging zo laat hangen

1 like

Pffff dat van die naald hadden ze nooit aan jou mogen vragen! Kan je niet ergens een klacht indienen?

Ja okƩ

Ik vind het dan weer netter om geen ja te zeggen als het een ā€œgeen ideeā€ is. Ik vind het ook absurd om zo vroeg een datum vast te leggen, benauwd me helemaal.

Stuur me gewoon 2 weken van tevoren max

3 likes

Mijn broertje is echt forever vrijgezel, ik wil een leuk schoonzusje (of broertje; whatever he wants).

14 likes

Hoe oud is je broertje? Ik heb een hele leuke zus

Heb net per mail een klacht ingediend. Al gelijk weer antwoord terug. Het komt er op neer dat het mijn probleem is. En zij niets doen met die naald. Ik heb dus weer terug gekaatst wat ze dan hadden gedaan als ik geweigerd had het te doen. Het weer teruggeven aan de buurvrouw?

Daarnaast gaf ze ook aan in de mail dat ze het al raar vond dat er een tas met oude medicijnen in de wachtkamer stondšŸ˜‚ ja die moest ik daar neer zetten.